Ik ken ook tape-artiesten die heel goed kunnen zingen en ook heel aardig zijn, je kan vaak ook erg met ze lachen....
respect voor dat, want ze leven er gewoon van....
Maar ik heb vorig jaar 1 keertje anneke kreunloos mogen versterken op een benefietding....
daarna was ik er meteen weer klaar mee...
ik denk dat er hier bij iedereen die haar ooit heeft moeten versterken nu een belletje gaat rinkelen....
zal verder beleefd blijven, hoewel de parnassiavisioenen nu bij me indalen
hoe noemen we eigenlijk die rappers die zonder band komen yoyoyo-en op een festival ofzo?
zijn dat ook tape artiesten?
ik vind ze beter te doen, ze hebben iig wel hun eigen teksten geschreven.... hoewel ze altijd een beetje boos overkomen
respect voor dat, want ze leven er gewoon van....
Maar ik heb vorig jaar 1 keertje anneke kreunloos mogen versterken op een benefietding....
daarna was ik er meteen weer klaar mee...
ik denk dat er hier bij iedereen die haar ooit heeft moeten versterken nu een belletje gaat rinkelen....
zal verder beleefd blijven, hoewel de parnassiavisioenen nu bij me indalen
hoe noemen we eigenlijk die rappers die zonder band komen yoyoyo-en op een festival ofzo?
zijn dat ook tape artiesten?
ik vind ze beter te doen, ze hebben iig wel hun eigen teksten geschreven.... hoewel ze altijd een beetje boos overkomen

.
, maar het publiek ging uit zijn dak en daar gaat het toch om.
!
!
... op zo'n moment sta je daar ook, terwijl je eigenlijk helemaal niet achter de sound staat op dat moment... dat is echt niet wat je wil 

Comment