..................
Ervaringen met Martin Audio
Collapse
X
-
-
Ik zou eerder aan een klein delay speakertje denken is makkelijker denk ikBeware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
Een H3 heeft niet echt de goede eigenschap van ver te dragen. (spreiding van 70 graden)
Wat er gebeurt als je er 2 naast elkaar zet weet ik niet.
Ik zelf zet er een h2 bovenop voor de grotere dingen maar dit draagt nog niet heel ver. Een h3 er onderste boven opzetten gaat hevig tillen worden. Er staan aan de onderkant en de boven kant 2 handvaten. Dit zijn lompe kasten om op elkaar te zetten vanwege de ontbrekende handvaten aan de zijkant.Comment
-
Als je verder weg wilt met een zo redelijk mogelijk verdeelde SPL, zul je de hoogte in moeten! En hoorngeladen met ca 40 graden horizontaal en 20-30 graden vertikaal. Sub kan wel lekker frontloaded in een smalle straat. (lekker de 218-en plat leggen en verdelen over de breedte....)
Paul.Last edited by SPS; 28-07-08, 13:29.Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!Comment
-
Ja maar als die straat echt smal is dan kaatst het geluid ook nog verschillende malen heen en weer tegen de gevels aan beide kanten van de straat en dat gaat echt niet goed klinken.Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.Comment
-
De W8L'en (Longbows) hebben deels een modificatie ondergaan. Intern zijn de kasten voor Stage Left omgedraaid, Stage Right zijn hetzelfde gebleven. Het is tevens niet meer mogelijk om een SL kast onder een SR te hangen, zodat je dus altijd een goede array hebt die voor de betreffende kant van het podium gemaakt is.
In de delay van mainstage op Rockin Park hingen W8Lc (Compact). Die zijn zover ik weet niet gemodificeerd. Idem voor de W8Lm (mini).
.
"""""jongens , we hebben pech, in het warehouse heeft iemand de lijst verkeed gelezen, we hebben in de wagen nu 8 Lefts voor het rechterpodium, en 8 Rights voor de linkerkant... Wie belt er ff met Ampco, om 16 goeie kasten te brengen?""""Comment
-
Snap je punt niet helemaal, maar de SR kasten naar rechts duwen en de SL kasten naar links is iets sneller...Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...Comment
-
-
-
jawel, dan krijgt de linker kast die rechts hangt toch weer links signaal... En is iedereen tevreden..
Anders krijg je stroomophoping , ofwel knupstroom in je filters... Met gierende fase-draaiingen, en uiteindelijk kilo's ampére poeder aan je kabels...Comment
-
Dat kan je tegen gaan door extra sub hoog kasten bij te plaatsen, mits de gebruikte luchthaken niet overbelast worden.Comment
-
Wij hebben inmiddels een aantal topkasten (F-12+) gekocht.
Deze bevallen uitstekend, van de week komen ook de 18" subcabinets binnen.
Ik hou jullie op de hoogte........Account niet meer actief.Comment
-
apart verhaal, dus de nieuwe vindt je slechter dan de oude.
Maar het hoog heeft geen neodymium magneet, maar een titanium. Zowel de oude als de nieuwe.
Tenzij je hoog door de 15" speakers laat komen.
KAn het er mee te maken hebben dat de F215 een midlaag en laag speaker heeft en de F215+ 2 laag speakers heeft?Account niet meer actief.Comment
Comment