16 maart @ Tavenu - Waalwijk, Testdag V2.0

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

QUOTE:Verder vond ik de DPA mics van Timo ook heel erg vet en goed. Die vallen natuurlijk wel even in een andere klasse dan het voorhande zijnde vergelijkingsmateriaal, maar vond het toch wel interessant te horen hoe die zich verhouden tov de types die je gewend bent. Een nadeel van de DPA's voor live-gebruik is wel de omni-karakteristiek... dat maakt de klank wel heel goed en natuurgetrouw, maar voor livewerk geeft dat helaas ook misschien wat veel overspraak (in het theater is dit natuurlijk wel een minder issue dan bij rock 'n roll)...

Even een opmerking betreffende de overspraak v/d DPA mikes . DPA omni mikes hebben daar idd last van alleen is het off-axis geluid volgens DPA zo goed als identiek aan het on axis geluid wat wil zeggen zo min mogelijk klank verschil .
    Hierdoor heb je gewoon minder problemen als met een aantal andere omnies . Tegen de tijd dat ik weer wat geld over heb ga ik waarschijnlijk een set gematchde 4007 kopen (zal nog wel even duren dus maar ja je kan niet alles in 1 keer voor elkaar hebben). Ben zeer benieuwd hoe deze zich op snare of gitaren ofzo zich gedragen .

Comment

• berolios
      • Sep 2005
      • 1538

Originally posted by noot
      [...] Had de M88 en nog wat CAD mics in kunnen zetten (vooral de CAD's op gitaren ben ik errug gecharmeerd over) [...]
      Misschien volgende keer dat ik erbij kan zijn en dan lever ik mijn bijdrage wel ( en dan weet Jeroen (berolios) eindelijk eens wie ik ben).
      Nou jongen: HIER is je kans !!
      Ben je erbij?
      Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

Working...