Wat mij opvalt is dat mensen die het altijd beter verdacht veel vrij zijn terwijl ik aan het werk ben.
Wanneer ze dan wel een keer de klus mogen verzorgen is dat heel vaak maar voor 1 jaar, daarna komt de organisatie heel graag weer een normale prijs betalen.
Smaak aanvoeren als argument is net zo kansloos als jezelf ten koste van een ander de markt inprijzen....
Ook leuk/ergernis: spraaksetje rondom een in the round podium, tussen de presentaties door een muziekje. Komt er een winkelende dame langs om me te vertellen dat de muziek geen ballen heeft, dat er volstrekt geen laag in zit en dat het daarom niet klinkt.
Ze begreep niet dat ik haar hartelijk dankte voor het compliment, de jeukdoos!
Wanneer ze dan wel een keer de klus mogen verzorgen is dat heel vaak maar voor 1 jaar, daarna komt de organisatie heel graag weer een normale prijs betalen.
Smaak aanvoeren als argument is net zo kansloos als jezelf ten koste van een ander de markt inprijzen....
Ook leuk/ergernis: spraaksetje rondom een in the round podium, tussen de presentaties door een muziekje. Komt er een winkelende dame langs om me te vertellen dat de muziek geen ballen heeft, dat er volstrekt geen laag in zit en dat het daarom niet klinkt.
Ze begreep niet dat ik haar hartelijk dankte voor het compliment, de jeukdoos!

Herman, komop man ... doe 's relaxed, ik probeerde in een ander topic van jou al 'n poging te doen om je ongefundeerde stelligheid mbt gebruik van EQ's wat te relativeren maar dit raakt zowel qua onderbouwing als qua houding toch kant noch wal. We horen graag andermans mening maar niet in de context als "waarheid" verkondigd. Er lopen hier genoeg professionals rond die echt wel weten waar ze mee bezig zijn (en je / we nog wat van kunnen leren) maar met deze attitude ga je er weinig van opsteken.

...

echt weinig aan te doen tijdens de avond 

Comment