Ha collega's, na wat ervaringen van de afgelopen carnavalsdagen leek het me nuttig dit topic weer eens wat naar boven te kicken.
Twee defecte Behringer DCX2496 controllertjes binnen 2 dagen, 1 met wegvallende outputs, 1 waarvan de CPU (display / LED's) op tilt gaat ... vanzelfsprekend in het heetst van de carnavalsstrijd ('s-nachts met volle bak). DCX-en zijn door installatie collega's geplaatst ... ik ben er iig redelijke klaar mee
... geen Behringer-meuk meer dus. Had gelukkig nog een driverack PA-tje en een BSS omnidrive liggen.
Zal klanten met zo'n ding dan ook ten zeerste adviseren het tijdbommetje te vervangen voor wat deugdelijkers, kost wat meer maar met een uurtje stilte loopt je omzet ook snel de deur uit.
Groeten en feest ze !
Twee defecte Behringer DCX2496 controllertjes binnen 2 dagen, 1 met wegvallende outputs, 1 waarvan de CPU (display / LED's) op tilt gaat ... vanzelfsprekend in het heetst van de carnavalsstrijd ('s-nachts met volle bak). DCX-en zijn door installatie collega's geplaatst ... ik ben er iig redelijke klaar mee
... geen Behringer-meuk meer dus. Had gelukkig nog een driverack PA-tje en een BSS omnidrive liggen.Zal klanten met zo'n ding dan ook ten zeerste adviseren het tijdbommetje te vervangen voor wat deugdelijkers, kost wat meer maar met een uurtje stilte loopt je omzet ook snel de deur uit.
Groeten en feest ze !

.
Comment