Heb je wel eens een C6 geluisterd? Eerlijker kan een speaker niet zijn. De T10 en E12 zijn wellicht wat te 'in je face' door de uitstekende hoorn techniek van D&B in combinatie met een fasereine kast. (Te eerlijk) Je mist een randje viezigheid en harmonische. Snap je punt/grap ook wel overigens.
De Avalon 747 is bij ons collegabedrijf al in huis en wil ik graag een keer testen. Ik wil ook weer een beetje voor minder geld op de eerste rang dus lijkt me de A2 een goed alternatief. Enige verschil (specs) is dat de Avalon 6 EQ schuiven heeft en de A2 er 3 waarvan de mid met sweep.
De Benchmark DAC zou uitkomst kunnen bieden. Maar wellicht alleen een goede wordclock ook. Ben op zich wel tevreden over de output van de LS9 maar besef me ook dat voor dit geld er vast een casio'tje tikt als wordclock. Maar begreep dat de DAC ook als clock kan dienen.
Daarnaast is de DA conversie soms niet nodig daar ik onze D12's/D6'n ook wel via AES/EBU input geef.
Anyway ik begrijp dat je een LS9 gebruikt. Een aardige verbetering is een Benchmark DAC1 en als je dat toch een buizen "sound" wil zou ik gaan voor een Avalon 747.
De Benchmark DAC zou uitkomst kunnen bieden. Maar wellicht alleen een goede wordclock ook. Ben op zich wel tevreden over de output van de LS9 maar besef me ook dat voor dit geld er vast een casio'tje tikt als wordclock. Maar begreep dat de DAC ook als clock kan dienen.
Daarnaast is de DA conversie soms niet nodig daar ik onze D12's/D6'n ook wel via AES/EBU input geef.

...

Comment