MBO theatertechniek

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NiwlaAmtsop
    • Jan 2008
    • 11

Ik heb trouwens nóg een vraag: is er verschil in werkzaamheden tussen mannen en vrouwen binnen de theatertechniek

Comment

• Ruud_de_Koning
      • Aug 2003
      • 112

Moderator??

Zonder te willen schopselen: het is vaag, een hangardeur die openzwaait, en volgens mij al wel eens eerder behandeld. En ik denk ook nog off-topic.

Moderator??? Help....

Ik wil best nog ff antwoorden, maar het heeft met onderwijsdoelstellingen niks meer te maken. En deze draad zwalkte al zo van geen-topic naar hoera-het-werd-een-topic....

(Hoe zat het ook alweer met die inslingertransienten?)
      Last edited by Ruud_de_Koning; 27-01-08, 12:54. Reason: een extra f voor de topic
      "If you really want to annoy your parents, and you don't want to be a homosexual, you can always go into arts" -Vonnegut-

Comment

• NiwlaAmtsop
        • Jan 2008
        • 11

nou jippie...

ik zou toch wel die informatie willen hebben...

nou ja... zie maar wat jullie kunnen doen, het zou mij in elk geval wel een stuk verder helpen met mijn werkstuk...

Comment

• NiwlaAmtsop
          • Jan 2008
          • 11

met welk onderwerp is dit forum eigenlijk gestart

Comment

• PeterZwart
            • Jan 2008
            • 402

volgens mij word dat bij wel meer topics afgevraagd?

Groeten fan 'n gek ut Fryslan

Comment

• Ruud_de_Koning
              • Aug 2003
              • 112

help!

Ja, en met die laatste vraag van Niwla zegt ie precies waar ik al bang voor was? : deze posting slingerde hij zomaar ergens heen?
              Vandaar dat ik vind dat onze moderator(s) daar eerst een uitspraak over mogen doen. Naast het feit dat we verrekte weinig info krijgen over de context van de vraag, en dat ik niet vind dat ik andermans huiswerk of werkstukken behoor te maken.

Hoe lang worstel je al met deze -eh welke ook alweer, huh- vraag? Waar heb je tot nu toe informatie vandaan gehaald? Waarin schoot dat tekort, of voldeed het wellicht niet aan je verwachting? Op welk specifiek onderdeel mag ik een aanvulling geven? Wat is de doelstelling van het werkstuk? Waar gaat het over?

(Kun jij de stagair straks even uitleggen waar een backflap voor dient?)
              Last edited by Ruud_de_Koning; 27-01-08, 20:50. Reason: Peter kwam er plots tussendoor
              "If you really want to annoy your parents, and you don't want to be a homosexual, you can always go into arts" -Vonnegut-

Comment

• Ahmed Al Dayri
                • Oct 2005
                • 354

een wat voro flap?

Comment

• Ruud_de_Koning
                  • Aug 2003
                  • 112

Planning

Gokje? het werkstuk moet morgen af zijn????

(Bweeuh, wat stinkt die Molycote toch altijd bij het inbranden)

Comment

• Ruud_de_Koning
                    • Aug 2003
                    • 112

Engels of Nederlands

Originally posted by Ahmed Al Dayri
                    een wat voro flap?
                    ======offtopic========

De engelsen zeggen hiermee dat ze een fits van je willen hebben. En in Nederland bedoelen we er het strookje stof achter de kier van het decor mee. Dat we daar aanbrengen om te voorkomen dat je de kieren ziet als er tegenlicht doorheen schijnt.

======ontopic========

Ook voor je werkstuk?

(Als je toch naar de kast loopt voor de sjablonen, kun je dan de slobber mee terug nemen?)
                    Last edited by Ruud_de_Koning; 27-01-08, 18:43. Reason: tegeNlicht

Comment

• Ruud_de_Koning
                      • Aug 2003
                      • 112

Nou, ik doe maar ff wiebele wiebele....

Originally posted by NiwlaAmtsop
                      ik wou ff vragen, is er veel vraag naar medewerkers, als je gestudeerd hebt voor theatertechnicus
                      Je kunt niet echt 'studeren' voor theatertechnicus. Er is geen Universiteit. Je kunt wel een HBO studierichting kiezen. Theaterschool Amsterdam. Daarna heb je een zeer goede kans op een baan. Zie over de meningen over de uitstroom van de als paddestoelen uit de grond schietende MBO's eerdere postings in deze draad. Er is best veel vraag naar medewerkers. Een simpele zoekopdracht had je al snel naar de site van Zichtlijnen gewezen...

Ik heb trouwens nóg een vraag: is er verschil in werkzaamheden tussen mannen en vrouwen binnen de theatertechniek
                      Mijn vakgebied: nee, formeel bestaat er geen verschil. gelukkig maar, anders zouden we de wet op de gelijke behandeling overtreden. Maar bedoel je dat ook echt?

ik zou toch wel die informatie willen hebben...
                      nou ja... zie maar wat jullie kunnen doen, het zou mij in elk geval wel een stuk verder helpen met mijn werkstuk...
                      Ik doe mijn best om er wat van te maken, maar veel info heb ik niet. Ik probeer je verder te helpen, ondanks mijn scepsis. Lees de regels voor het posten eens.....
                      Zoals je zelf wel merkt is het niet eenvoudig om een vraag in de categorie "is er veel vraag naar brommers in Nederland" te beantwoorden.

Ik hoop niet dat mijn antwoorden iets hebben toegevoegd aan je werkstuk....dat zou het werkstuk niet sieren.

(O Pierre, let op de zandzakken...)
                      Last edited by Ruud_de_Koning; 28-01-08, 02:11. Reason: mistext treft quote

Comment

• NiwlaAmtsop
                        • Jan 2008
                        • 11

thx voor de info, ik doe maar ff huppele huppele...

Comment

• NiwlaAmtsop
                          • Jan 2008
                          • 11

dat werkstuk moet trouwens niet morgen af zijn. 8 februari om precies te zijn

Comment

• NiwlaAmtsop
                            • Jan 2008
                            • 11

leuk forum T.T

Leuk Forum xD

Comment

• AJB
                              • Jul 2003
                              • 2289

Alwin doe eens een poging om serieus deelnemer te worden! Je reacties volgen doorgaans alleen op je eigen postings waarbij het een strijd lijkt om steeds minder inhoud te leveren.

Zoals de papa van Stampertje al zei in Bambi: "Als je niets zinnigs te zeggen hebt, houd dan je mond"...
                              If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                              ------------------------------------------------
                              Arvid Buit
                              Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Ruud_de_Koning
                                • Aug 2003
                                • 112

Als de sop voor de kool en de baat uit gaat dan....

Iedereen snapt dat ik het verder maar voor gezien hou met Alwinnetje?
                                Doe er nog maar lekker drie postings achteraan, met meer smiles dan tekst...

("Als je alleen maar met je handen in je zakken gaat staan kijken, dan wordt het niks met deze stage. Doe iets!")

Comment

Working...