ik zit op de opleiding sound en vision in arnhem en ik mag zeker niet klagen,
wij hebben een zooi ev boxen, veel camera's, veel mixers van school zelf
wij zitten in loods 11 van rent*ll in bemmel waar wij 3 dagen in de week werken met theater, av, en licht techniek
als wij ergens me willen werken of onderzoeken (spullen die we niet hebben) gaan wij naar rent*ll en halen we daar de spullen op om te onderzoeken hoe het werkt(zoals bijv: profieltjes o.i.d.) maar nogmaals de meeste spullen hebben we zelf!
voor de andere 2 dagen zitten we in arnhem waar we beeld en audiobewerkingen doenin een appart huis voor ons waar we met nuendo, acid, reasen, wavelap enz werken.
ook gaan wij op projecten die je zelf kan organizeren of dat de school naar je toe komt of je dan met een klus mee kan draaien (inmiddels helpen wij mee in walibi om daar het haloween hororfest te laten draaien (denk aan licht, geluid en beeldondersteuning)) in walibi zitten permanend 3 leerlingen en in het weekend zijn dat er 10!
je begint met de basis dus zijn nu het solderen van kabels erin aan het stampen en zijn ook druk bezig met stroomberekeningen maar ook met berekeningen voor rigging
naar mijn mening geen school die maar wat doet zonder te weten wat!!!!
p.s. de leraren zelf hebben bijna ook allemaal een achtergrond met l&g of beeld
wij hebben een zooi ev boxen, veel camera's, veel mixers van school zelf
wij zitten in loods 11 van rent*ll in bemmel waar wij 3 dagen in de week werken met theater, av, en licht techniek
als wij ergens me willen werken of onderzoeken (spullen die we niet hebben) gaan wij naar rent*ll en halen we daar de spullen op om te onderzoeken hoe het werkt(zoals bijv: profieltjes o.i.d.) maar nogmaals de meeste spullen hebben we zelf!
voor de andere 2 dagen zitten we in arnhem waar we beeld en audiobewerkingen doenin een appart huis voor ons waar we met nuendo, acid, reasen, wavelap enz werken.
ook gaan wij op projecten die je zelf kan organizeren of dat de school naar je toe komt of je dan met een klus mee kan draaien (inmiddels helpen wij mee in walibi om daar het haloween hororfest te laten draaien (denk aan licht, geluid en beeldondersteuning)) in walibi zitten permanend 3 leerlingen en in het weekend zijn dat er 10!
je begint met de basis dus zijn nu het solderen van kabels erin aan het stampen en zijn ook druk bezig met stroomberekeningen maar ook met berekeningen voor rigging
citaat:Jah das een school die ook hun eigen licht geluid opleidingen starten zonder enige ervaring of eisen.
p.s. de leraren zelf hebben bijna ook allemaal een achtergrond met l&g of beeld





Ben al bijna trots op m'n school. Blijkbaar is er in m'n jaar stage dat ik weg ben geweest niks verandert! 1 1/2 jaar lang niks uitgebreid? Terwijl d'r toch geld zat is volgens mij! En trouwens als je met zulke opleiding niks kan waarom worden mensen die al werken in een theater toch wel vaak naar die opleidingen gestuurd :S? En is de Audia vervangen? 
Comment