Bier over de mixer...
Collapse
X
-
Jaaaaaa!!! Laten we vooral een show beoordelen aan de hand van een duidelijk zwaar overstuurd microfoontje van een consumenten-prut-cameraatje! -
Tis dat de TS erbij zei dat na 75 sec het bier over de tafel ging, ik was vanaf sec 1 al een dikke storing aan het zoeken....
....(ieder zijn smaak...)
Leave a comment:
-
Staat genoteerd, maar heeft wel sterke concurentie van:
" ik zoek een perfecte geluidsset voor 5000 euro" dus de strijd is nu al spannend!
Wat een graftakkeherrie trouwens!Leave a comment:
-
-
"ik snap ook niet dat die gek met al ze dure spullen ook altijd midden in de zaal moet gaan staan..." als ik me auto voor het podium parkeer weet ik toch ook wel dat ie stuk is op het end "Leave a comment:
-
Tuurlijk van die meters wel.... bij op school zat er echt 1 'maken ze toch water/bierdichte tafels???' kucheikelkucheLeave a comment:
-
zie steeds meer meters.... VU-meters , dB-meters, nu nog vochtigheidsmeters op of bij je tafelLeave a comment:
-
Lijkt me een strak plan.
Maar dan moet er ook een VU-metertje bijkomen. Voor de vochtigheidsgraad.Leave a comment:
-
Maar of dit ook werkelijk uit te voeren is
Het probleem is al jaren bekend, dus waarom niet eerder met zo'n tafel gekomen?Leave a comment:
-
haha dranghekken dat doet me denken aan afgelopen zomer in slowakije...staat een band te spelen...weg met die hekken roepen ze...iedereen doet een paar stappen terug trekken al die hekken omver en toen stond iedereen wel vooraan!
ik denk dat midas eens een waterdichte tafel moet gaan fabricerendaar is denk ik wel een goede markt voor!
Leave a comment:
-
Moet niet gekker worden!
Vroeger hadden we niet eens dranghekken nodig!Leave a comment:
-
Hadden ze maar net als de Blues Brothers kippengaas voor het podium moeten spannen......Leave a comment:
Leave a comment: