Bier over de mixer...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• axs
    replied
    en als die weer op zijn hebben we nog altijd Duvel destilled hmmmmmm

Leave a comment:

• Funmaker
    replied
    ach er is nog altijd Duvel, Chouffe, Leffe
    de simpele biertjes van inbev zijn mss bijna op

Leave a comment:

• remco_k
    replied
    Of gewoon alleen maar shows in belgie gaan doen. Daar is het bier binnenkort toch gewoon op.

Leave a comment:

• djspeakertje
    replied
    Originally posted by r4l
    Je kan ook gewon een bierkap maken voor je mixer

Je kan ook gewoon geen bierklussen meer aannemen...

Misschien toch niet zo handig, Daan

Leave a comment:

• r4l
    replied
    Je kan ook gewon een bierkap maken voor je mixer

Leave a comment:

• MusicXtra
    replied
    Originally posted by rolanddeg
    Wat ik me nou afvraag... Reflecteert zo'n plexiglas niet als een malle recht onder je snufferd, zodat je een totaal misvormd geluid tov. de rest van je zaal hebt? (Andere hooggedraging bijvoorbeeld...)
    Nee, het mengpaneel zelf is toch ook reflecterend.

Leave a comment:

• rolanddeg
    replied
    Wat ik me nou afvraag... Reflecteert zo'n plexiglas niet als een malle recht onder je snufferd, zodat je een totaal misvormd geluid tov. de rest van je zaal hebt? (Andere hooggedraging bijvoorbeeld...)

Leave a comment:

• Robert H
    replied
    Helaas ontkom je bij de gemiddelde top100-band niet aan bierbeschermingsmaatregelen (Scrabble iemand?). Over onze gouwe ouwe 02R zat een stuk plexiglas en bij onze nieuwe LS9 hebben we helemaal geen halve maatregelen genomen.

Toegegeven, het ziet er niet charmant uit maar het ding gaat wel langer mee :-)

Voor de oplettende kijker: Dit was op de dag dat 'ie koud vijf minuten terug was van de flightcasebouwer. Hij is inmiddels voorzien van verlichting. Mocht je je afvragen of het pietepeuterige display met de klep dicht niet nóg slechter te lezen is: Klopt, we gebruiken een laptop bovenin het siderack. Ook beerproof trouwens ;-)
    Last edited by Robert H; 16-10-09, 19:25.

Leave a comment:

• Tummy
    replied
    was ook een mooi filmpje met metal theo ergens, dat er water in ze mixer zit en een heel festifal stil legt..

hij pakt de mixer op en het water komt eruit stromen..

kan alleen het filmpje niet meer vinden helaas

Leave a comment:

• daviddewaard
    replied
    wat ik nog wel eens doe met tentfeesten is een partytent over de f.o.h bouwen. ziet er niet uit maar dat liever dan met een ouwe brakke tafel gaan werken...

Leave a comment:

• 4AC
    replied
    Ik zou graag nog wat willen toevoegen aan dit topic:
    Picasa-webalbums - Teun
    De zogeheten "mengtafel met bierkap".

Gejat van: flightcases

Mvg,

Teun

Leave a comment:

• flash-a-new-generation
    replied
    bij twijfel: grijp naar de oudste bak die hebt staan

dat heb ik wel gemerkt op een weilandfeest in Limburg (niet generaliserend bedoelt). die avond 4 nieuwe t-shirts aangehad. het verhuurbedrijf had een Crest century liggen op FOH midden in het open weiland. maargoed dat het een 32ch frame was. er werkte op het begin van de avond al 4 kanalen niet. op het einde nogus vier niet. ik kwam er net mee weg

halverwege de avond stond de lichttafel (we waren zonder lichttech en eigen materiaal afgereisd) met de punt in het zand! geniaal.. maja.. dan de stelling: dure midas of soundcraft platleggen bij een evenement waar het écht alleen gaat om het zuipen.. of dan toch maar iets minder.. mijn keuze is snel gemaakt!! ik was allang blij dat het niet mij mixer was

overigens hebben we het gehele optreden gewoon afgemaakt. schijnbaar boeide het de eigenaar niet zo dat zijn spul aan het verregenen was..

Leave a comment:

• sis
    replied
    Originally posted by LJ_jacob
    Precies.... en ik kan melden dat dat werkt, en hoe!
    Niet hoe of wat, gewoon uitleggen aan de hand van ervaringen ??
    Je kan het wel goed uitleggen vind ik de laatste tijd , maar het is bijna nooit goed onderbouwd ?
    Maar ik denk dat je al veel ervaring hebt ???
    sis

Leave a comment:

• LJ_jacob
    replied
    Originally posted by Martijnvanthiel
    Deq heeft daar al jaaaaaren een redelijke oplossing voor: de faders zitten haaks op de behuizing geschroefd. Eventueel bier, cola, regen of andere nattigheid kan bijna niet in de faders komen. In mixer waar meer electronica in zit dan in de dateq doosjes: een water bestendige print is niet echt moeilijk... En zoals vermeld waterdichte knoppen en potmeters zijn er zat!
    Precies.... en ik kan melden dat dat werkt, en hoe!

Leave a comment:

• showband
    replied
    digitale tafel goed verpakt achter het toneel en met een touchpad in de zaal.

diverse forumleden werken al met zo een configuratie heb ik begrepen. Naar volle tevredenheid.

eventueel een ruggedized PC kopen....

Leave a comment:

Working...