FX & EQ rack
Collapse
X
-
Qua FX zou ik er een PCM bijhangen, of een SPX990 of 2000. Dit om een beetje van de "TC-sound" af te komen. Ze klinken zeker niet verkeerd, maar soms heb je gewoon een wat vadsiger galm nodig, en de TC's zijn dan te netjes.
Groet, Rob.
Stuur me anders even een mail, misschien heb ik nog wat voor je.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
Ik zou gaan voor een TD4, die's namelijk ook leuk voor toms. Gates heb je eigenlijk al voldoende.
Qua FX zou ik er een PCM bijhangen, of een SPX990 of 2000. Dit om een beetje van de "TC-sound" af te komen. Ze klinken zeker niet verkeerd, maar soms heb je gewoon een wat vadsiger galm nodig, en de TC's zijn dan te netjes.
Groet, Rob.
Qua FX snap ik wat je bedoeld, helaas is het budget op dit moment minimaal, en ik moet echt nog 4 kantjes compressie erbij hebben!
Misschien dat ik eerst een dpr 404 huur, dan kan ik nog even 'sparen'....
Die roland en mpx heb ik ook nog liggen, welke zou je voorkeur hebben?(in dit rackje als je gasttechnieker was?)Groeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!Comment
-
Groet, Rob.All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.Comment
-
OK, thnx.
Nog anderen die andere ideen zijn toebedeeld?
alvast bedankt
groet JohnGroeten John
ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
-
De M-one XL is van dezelfde categorie als de MPX-550, waarbij de M1 stukken flexibeler is qua routing en je hem echt dual-engine kan gebruiken. Dit in tegenstelling tot de MPX, die alleen vaste combi's kan laden
Ik wil binnenkort ff de Apex gate en compressor proberen...een 8 voudig apparaat in 1 HE!
En ja, ARX maak ook leuke spullen...
En dat rackje met die Neve, erg leuk...Olaf Duffhuës
**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
-
Daarom heb ik hem toen eruit gemikt en vervangen door een M1.
Uit de handleiding:
Dual effects that combine Delay with Reverb, or
either Delay or Reverb with Chorus, Flange, or Pitch
PS: het schijnt dat er bij de MPX-550 een test-CD hoort te zitten met allemaal losse onderdelen van een drumkit, vocals enz. op aparte tracks. Is er iemand die die CD heeft, en die hem voor me zou kunnen branje en sjnirke?All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
-
Ben hem aan het branden, stuur me even een mailtje met je adresinfo.(zie profiel)
groeten John
ps. de tracks krijg ik nog niet afgespeeld, dus nog even 'pielen'.
er staat ook ergens de tracks van de mic-shoot online, ik weet zo even niet waar precies.Last edited by Whitefarmer; 21-05-10, 10:49.Groeten John
-
Valt die Apex dan zo hard tegen dat je een Dbx prefereert? Ik neem aan dat je de xl versie bedoelt? Hoe heb je de Apex getest en wat waren exact de gebreken?
Wat zou jij uberhaupt aanraden als gates?Comment
-
Inderdaad Thomann kistje. Die kleur was ik mij ook niet bewust, beetje vies ja. Maarja, geeft een beetje vintage feel, past mooi bij wat erin zit
Overigens, die APEX EQ had bij mij ook iets van uitvallende kanten, weet niet waar ik het probleem moet zoeken.
Mijn Mackie heeft last van kabelbreuk intern in de platte ribbon kabels, krijg er geen opgestuurd van Mackie zelf, iemand een idee waar ik die los kan halen? Zijn naar mijn weten gewoon van die standaard type die wel vaker in apparatuur wordt gebruikt.
Ook de limiters van de 166 XL zijn waardeloos en pieken helemaal niet af waar je de threshold zet. 7 dB erover heen is makkelijk mogelijk. De audio is dan ook compleet vervormd en niks meer van het origineel signaal te herkennen bij wijze van. Lijkt me allemaal niet lekker.
Al met al dus wel wat probleempjes met mn spullen. Baal ik wel van, want bij mij lijkt het altijd alsof juist IK de fabrieks productiefouten krijg.Comment
-
Overigens wel jammer van deze kleur want de kwaliteit is dik in orde. De kleur is voor mij wel reden ze niet meer te bestellen.Eindelijk begint mijn website vorm te krijgenComment
Comment