Das set, 2x 1000 watt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • theo
    • Nov 2001
    • 503

bi-amp

hier de link van deze topkast.

Normaal gesproken is deze kast standaard bi-amp aangesloten,door er een speakon plug(met de doorverbinding) in de tweede ingang te drukken wordt ie fullrange.
    De instellingen zitten standaard in een ct4 processor van das.
    volgens mij crossoverpunt 1.2k maar is alweer effe geleden misschien dat arie er duidelijkheid over kan geven is nu in t bezit van deze kasten.
    gr.

Comment

• Pimm87
      • Mar 2006
      • 35

Wat voor versterkervermogens (bi-amped) raden jullie aan hiervoor (RF-215) te gebruiken?

Momenteel gebruikt de eigenaar de volgende amps:

RF-215 toppen
      Peavey PV 900
      Peavey PV 2600

Sub-218 subs:
      Peavey PV 3800

Wat dus duidelijk te weinig is. Deze set houdt nu amper een mackie setje bij (2x srm 450, 2x swa1501)

Comment

• arie
        • Feb 2003
        • 550

Op de oude rf serie kan best een hle bak vermogen wij draaien nu met een 10000q van labgruppen op het mid hoog en deze gaat gewoon net zoals de 6400 die er eerder op lag volledig open op de set, dus ze kunnen en mogen best heel veel meer hebben dan de eingenaar van deze set er nu op heeft liggen, op de bassen st218 gaat bij ons ook gewoon een labgruppen fp6400 los.Als je overgens interresse hjebt in zo';n stack im heb wat te koop staan dus mail me gerust, gr arie

Comment

• Pimm87
          • Mar 2006
          • 35

En over hoeveel vermogen praten we dan?

En het hoog gedeelte, is dat 8 of 4 ohm?
          Er staat nu 180W/300W op (de versterker geeft 300W op 4 ohm)

Op het mid staat nu 900W, dat is zowieso al 1000 minder dan het RMS dat aangegeven staat in de specsheet. Aangezien het allemaal discowerk is waar ze voor gebruikt worden, denk ik dat hier best een trap van 2000W op kan?

In een hele stack hebben we geen intresse, evt wel in versterking.

Comment

• arie
            • Feb 2003
            • 550

wij hadden altijd een fp3400 op het hoog deze ging natuurlijk niet los een 6400 op het mid en ook een 6400 voor op het laag, nu hebben we de 4 kanaals 10000q 4x 2500watt aan 2 ohm en 4 x 2100watt aan 4ohm, groeten arjan

ps iik kan eventueel wel een mooie aanbieding maken voor eindtrappen, alleen zul je me dan even moeten mailen met wat je precies wilt buget ect

Comment

Working...