Ik heb ook van die ST215 gehad, vind ze pokke hard gaan, maar klinken niet echt. Voor rock en van zo'n dingen bestaat er veel beter. Voor disco en co is het leuk ! ST218 is een ander verhaal, geen SPL en klinkt echt "eentonig". DAS blijft voor mij een B merk. Arie ik zeg ook niet dat je setje slecht is, je zal daarmee zeker een serieus pak dB's kunnen genereren, maar klankkwaliteit blijft achter (te hoge kantelfq voor de subs, en erg irritante kantelfq voor de 2" / 15" )
Das set, 2x 1000 watt
Collapse
X
-
PSL Bvba powered by
L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
Yahama LS9-32 / MC7L-48
Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic -
dassprocessor
Maar arie heeft een processor en kan de kantelfreq rustig iets naar beneden trekken en op 110hz iets trekken wordt t laag veel rustiger van.
Verder zijn er standaard nogal wat eq punten die omhoog,of gedrukt moeten worden.
Kan ze zo 1,2,3 niet vinden maar ik zoek nog wel effe arie.
Verder is er inderdaad beter op de markt maar is dit toch een heel acceptabele set.
Voor zoals disco als live.Comment
-
Natuurlijk is er altijd beter dan DAS maar prijs kwaliteit gezien is dit gewoon een super set. en met de BSS processor klinkt het setje al een stuk beter dan voorheen met de CT4.
De reden dat wij 5 labs op het laag willen hebben is puur om op 4 ohm te draaien. de set klinkt dan in het laag een stuk voller en blijft beter gecontroleerd. plus dat we dan in beide racks voldoende laag eindtrappen hebben om eventueel de set op te splitsen en er dan nog voldoende mee te kunnen. Het is mischien wel overdreven soms maar we doen liever alles in 1 keer goed.
Groeten FrankAchterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+Comment
-
Ik zag het ook al...mooie boost voor de economie maar wel je reinste kapitaalvernietiging....zonde...Comment
-
Inderdaad het systeem is te koop.
Dit wil zeggen alle DAS producten dus niet de BSS en de labs.
tenzij daar een goede prijs voor wordt betaald want in principe is alles bij ons te koop.
Voor geinteseerden u kunt altijd mailen voor een kijk en luister test.
Ik zou niet weten waarom dit kapitaal vernietiging is. soms is het interesant om te rouleren met apparatuur. Wij hebben het oog op een ander systeem dat 2de hands te koop staat, maar daarvoor zullen we eerst dit systeem moeten verkopen. vandaar de verkoop van het systeem.
Mocht het ons tegen vallen om de set te verkopen voor de prijs wij in gedachten hebben dan blijven we bij dit systeem en zullen we er gewoon mee door draaien. het is immers een goed werkend en klinkend systeem.
En mocht het systeem dat wij op het oog hebben reeds verkocht zijn dan blijven wij ook bij dit systeem.
Groeten FrankLast edited by djfrenko; 10-11-06, 11:50.Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+Comment
-
welk systeem hebben jullie dan op het oog?? Moet het nog groter??
of is er gekozen voor een syteem welke voor heel klein tot heel groot te gebruiken is??
ben wel benieuwd.JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :DComment
-
Wij hebben al een systeem op het oog, maar als we de set kunnen verkopen zullen we toch eerst rond kijken of er nog meer interesants op de markt is. we willen dan over naar een A merk en dan in een kleinere compactere opstelling. waar we toch een 2000/3000 personen mee kunnen doen. we zitten dan te denken aan EV, meyer, EAW of nexo, turbosound en andere.
en dan een 3 of 4 bassen per kant met 2 toppen. het liefst gaan we voor een passieve set waardoor we gewoon gebruik kunnen maken van onze LAB-gruppens. Maar indien iets als Meyer op ons pad komt zullen we ook onze geliefde labs verkopen.
Maar aangezien dit een DAS Audio forum is laten we over deze keuze maar geen discussie maken.
Zoals ik al eerder zei het is allemaal afhankelijk van het geval of we de set goed kunnen verkopen dus mischien blijven we gewoon bij DAS..
Groeten FrankAchterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+Comment
-
jep klopt zijn inderdaad bekende kasten die staan nu ook bij ons in de schuur, hebben toch besloten om de komplete Das stack te houden, en dus nu uitgebreid met 4 rf212 extra.groeten arjan
ps ik ben trouwens wel benieuwd of er op de foto's hier wel voldoende hoog/mid stond, maargoed sdaar kan theo ons alles over vertellen.Comment
-
Last edited by sis; 27-12-06, 18:02.Fulltime freelance muzikant, producer , componist.Comment
-
het is wel zo dat het systeem dat ik nu bezit niet meer gemaakt word, de rf 212 toppen die hier dus ook op de foto staan zitten beduidend andere componenten in dan wat er nu in de rf serie zit, kijk hier mee uit want de kasten zijn niet positief veranderd kwa componenten.groeten arjanComment

Comment