Das set, 2x 1000 watt

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S500D
    • Feb 2003
    • 215

Het ging toch over DAS i.p.v. DAP en ESO.

Gr Ron.
    U draait, Wij vragen.

Comment

• StijnS
      • Sep 2006
      • 173

Dat dingetje zou 'k eens bezig willen horen (en voelen!)

Comment

• GoTMoRe
        • Aug 2005
        • 350

Originally posted by LJ_jacob
        ik ben een ramp met PC's, kan iemand de foto's voor me hosten?
        paar DAS stackjes+ampracks
        Originally posted by arie
        ok ik zal binnenkort even een aantal foto's maken van de Das stack(heb momenteel niks echt boeiends aanfoto's op men pc staan, groeten arjan
        En we wachten nog steeds op enkele Das stackjes
        lala..

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Jups, wel contact via de mail gehad, tot op heden geen foto's ontvangen om te plaatsen.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• arie
            • Feb 2003
            • 550

Heb tot nu toe niet echt hele boeiende dingen gedaan of jullie moeten een basje topje een leuk en interresant gezicht vinden??(basje is dan een st218 en topje een rf 212), lijkt me dat jullie graag grotere stacks willen zien?Ik denk dat Theo er misschien nog wel een aantal heeft.Goeten arjan

ps ik wil anders van wat losse kasten in de opslag ook wel een aantal foto's maken maar wet niet of dit zo boeiend is?

Comment

• moderator
              Moderator
              • Apr 2001
              • 5946

Waarom denk je dat dit een foto forum is?
              Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• luc2366
                • Jul 2002
                • 1161

Originally posted by Gerjanb
                En het is geen Dap cd-speler of een broertje ervan.
                Dat baseer je zeker op het feit dat die zilver is?

Het is een Stanton, die 1065 euro heeft gekost, in oktober 2002, dus die moet nog wel even mee gaan.
                kijk eens goed en vergelijk de 2: er staat idd stanton op maar voor de rest...

Comment

• theo
                  • Nov 2001
                  • 503

fotos

foto's gemaild naar de moderator.
                  Dus zal ze vandaag of morgen wel posten.
                  stackje van 10xst218,2xcompact sub, 6x compact top,2xrf212 voor de infill.compact is actief.
                  Voor de passieve versie st staan er 7 rams achter.
                  Last edited by theo; 24-09-06, 11:47.

Comment

• arie
                    • Feb 2003
                    • 550

hee mod heb je de foto's van theo toevallig al ontvangen?Nog even een vraagje wij hebben net een nieuwe proccessor binnen (bss mini drive), heeft iemand een idee wat voorn instellingen ik zou moeten maken voor de st 218 gecombineert met rf 212 en met st 215(versterkers zijn labgruppen fp3400 en fp6400).Of moet ik hier helemaal speciaal een nieuw topic voor maken?Kan namelijk wezen dat iemand mij het zo kan vertellen scheelt weer een dag prutsen.groeten arjan

Comment

• Husss
                      • Jul 2003
                      • 220

Arjan,

Ik zou er eens een mailtje aan wagen naar DAS. Anders je bestaande processor uitlezen met bijvoorbeeld Smaart.

Grt Husss

Comment

• hugovanmeijeren
                        • Oct 2004
                        • 1436

Originally posted by Husss
                        Arjan,

Ik zou er eens een mailtje aan wagen naar DAS. Anders je bestaande processor uitlezen met bijvoorbeeld Smaart.

Grt Husss
                        Die heb ik hier staan, hehe..

He Arjan, als je wilt kan ik wel even de instelling (programma 7 gebruikten jullie?) opschrijven en jou even mailen...?

Groeten Hugo
                        Renkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro

Comment

• arie
                          • Feb 2003
                          • 550

Hoi hugo,

Nee aan die instellingen heb ik eingelijk niks want dat was alleen een cross over punt voor als we twee weg draaiden met een rf212 en een st218, de dx 34a heb ik nooit in 3 weg mode gebruikt, en aangezien ik dus nu de helestack met de bss aan gaan sturen zou ik graag instellingen willen hebben van de st215 in cobenatie met de st 218, maargoed vanavond wordt een test avond en gaan we kijken of we er een beetje geluid uit kunnen krijgen.groeten en bedankt voor je hulp arjan

Comment

• Watt Xtra
                            • Oct 2004
                            • 1119

en nog steeds geen foto's in dit foto forum... arjan gelukt met de instellingen?
                            JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• djfrenko
                              • Oct 2003
                              • 61

Hallo,

Hierbij de foto's van de DAS set van Arie en mij.

DAS Audio

de set bestaat uit 2 RF212 toppen gecoat met warnex
                              4 ST215 toppen gestofeerd
                              4 ST218 bassen gestofeerd
                              4 ST218 bassen gecoat orgineel
                              2 ST218 bassen die gestofeerd waren maar door ons gecoat zijn met warnex. Dit is gedaan om uit te proberen hoe het gaat om de set eventueel helemaal te coaten. Wij zijn tot de conclusie gekomen dat dit veel te veel werk is vooral het verwijderen van de oude lijmlaag. op de foto staat de laatste ST218 er nog niet bij omdat deze nog 2x gecoat moet worden. deze staat op een onduidelijke foto nog in de schuur te wachten op zijn warnex jas.

Nu kunnen we de set als volgt stappelen 3x gecoate bas onder
                              daarboven op 2x gestofeerde bas aan de buitenkant en 1x RF212 als infilltop aan de binnenkant. Boven op de 2 gestofeerde bassen de ST215 toppen.

Het geheel word dan aangestuurd door LAB gruppen met in de toekomst nog 2 extra FP6400 waardoor we in totaal 5 FP6400 op het laag hebben, 1FP6400 op het mid van de ST215 toppen 1 FP3400 op het hoog van de ST215 toppen en op de RF 212 toppen een FP3400 op Mid en een FP2600 op het hoog. Alles aangestuurd door BSS minidrive en DAS CT4 processors.

We hebben al redelijke instellingen kunnen maken met de BSS het setje klinkt al goed, vooral in het laag scheeld het enorm vergeleken met de CT4 processors. Als iemand nog instellingen weet voor de DAS ST of RF systemen dan horen wij het nog graag.

Groeten Frank
                              Achterhoekse rock en roll met EAW 750 en LAB Gruppen FP+

Comment

• arie
                                • Feb 2003
                                • 550

Ik zou zeggen schiet maar raak op men kasten??(Frankie is een mooi middagje bezig geweest met slepen, we zijn namelijk de laatste keren dat we met de set oppad zijn geweest elke keer een camera vergeten)Het is inderdaad de bedoeling om er nog twee labs bij te kopen, ook zit ik er sterk aan te denken de ct 4 proccessors te vervangen door nog een bss proccessor(dit om zo multiefuncioneel mogenlijk te blijven met de racks).In de toekomst zou ik er nog graag een keer 4 toppen st215 en twee bassen st218 bij willen hebben(dit voor de grotere dingen), alleen ziet frankie dit niet zo zitten in verband met de ruimte in de opslag.Bijkomend probleem wordt dan dat de set niet meer stapelbaar is en er geen vliegframes meer voor te verkrijgen zijn, sind kort zijn ze namelijk uit het assortiment, als iemand dus nog een keer zo'n frame tegen komt??alvast bedankt groeten Arjan

Comment

Working...