citaat:er wordt aan gewerkt door ons om standaard alles op/in mooie flightcases te zetten, maar we hebben vooral een probleem met vervoer.
en we moeten nu al meerdere keren rijden.... met niet de kleinste auto's
en we moeten nu al meerdere keren rijden.... met niet de kleinste auto's
Ik deed altijd mijn drive-inn in de paardetrailer van mijn zus(je). Die werdt op den duur te klein en toen heb ik voor 1400 euro een officiele wesco bedrijfsaanhanger gekocht (met opbouw dus he). Deze heeft een laadvloer van 4 meter bij 1,60 meter. Daar past echt genoeg in en zorgt voor een hoop gemak. Je ziet dus dat een aanhanger niet te duur hoeft te zijn, als je maar goed rondzoekt. Er mag trouwens tot 2000 kilo geladen worden.
Ik heb ook een paar maand geleden een offerte aangevraagd voor een nieuwe aanhanger van 5,20 meter lang en 1,80 meter breed (wielkassen geintegreerd in opbouw), ook tot ongeveer 2000 kilo belastbaar (auto mag toch maar 1900 kilo geremd trekken) en dit viel mij erg mee, 5000 euro inclusief de BTW.
Ik weet niet hoe vaak jullie per jaar draaien maar als je zo'n 50 x per jaar met de auto heen en weer crosst plus de tijd die je kwijt bent dan telt dat al behoorlijk aan.
Groeten Martin.
Comment