24 uur vcl

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vic
    • Jun 2003
    • 93

24 uur vcl

Tijdje terug feestje gedraaid op mijn eigen school. Ze hadden een 24 uurs marathon georganiseerd om geld in te zamelen voor een schooltje in Kenia. Tijdens deze 24 uur waren er allerlei activiteiten waaronder een modeshow (ook door ons gedaan) cabaret act(gelukkig niet door ons gedaan)graviti spuiten en een disco(foto s hieronder)

greetzz
    vic
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Ik had de foto's al op de website van jullie drive-in gezien... Zag er leuk uit, alleen een (beetje) overdreven zware statieven (ALP-liften) voor zo'n kleine overspanning.

Comment

• kwaak
      • Jun 2003
      • 177

jurjen dat had ik je al uitgelegd, alle andere statieven waren al verhuurd, dus kregen we deze mee.....
      en die vond ik ook wel AArdig jah!
      kijk trouwens voor een completer beeld op: http://137.224.238.228/steven/news/s...enia%20dag.htm
      greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

citaat:Geplaatst door kwaak
        jurjen dat had ik je al uitgelegd, alle andere statieven waren al verhuurd, dus kregen we deze mee.....
        k zeg ook niet dat ik er iets op tegen heb

Waarschijnlijk zullen vele mensen (zoals Rinus) het eerder fijn vinden, je zit dan ruim onder de factor 2 van de max. belasting [8D] (zoiets was t toch?)

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Daaag!![^]

aan de Dj lag het idd geval niet.
          'k heb r nog niet horen draaien, maar het oog wil ook wat[^][]

verder idd lekker stevige statiefjes en we zullen geen discussies krijgen over de maximale belasting
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

Als ik het zo zie, stond ze daar voor de show. Volgens mij kan ze niet zo draaien, met één hand aan de jogdial en één die al de fader omhoog gooit. Good show though [8D] En ze is toch ook niet lid van de TC, toch? (ik had haar niet gezien toen jullie bij ons op bezoek waren en anders had je haar best mee mogen brengen [])

Comment

• vic
              • Jun 2003
              • 93

de tc had niks te maken met deze show en dat zij er niet in zat was het maar zo n feest:P
              over die statieven better safe than sorry

Comment

• Juriaan
                • May 2004
                • 190

@ Vic
                Wat voor Koptelefoon gebruiken jullie?
                heb je d'r meerdere of 1?

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door vic
                  de tc had niks te maken met deze show en dat zij er niet in zat was het maar zo n feest:P
                  Volgens Jacob (maar k kan t mis hebben) was het een combinatie van TC en Realistic Future. Vaag... [:0]

Comment

• Floor
                    • Oct 2000
                    • 130

Hoi Vic,

LEkker he, als AVEQ door z'n statieven heenzit en je krijgt dit mee? zolang je het niet hoeft te tillen dan he?

Overigens is de truss van alulite en geen Prolyte, want dat heeft AVEq helemaal niet.
                    Kun je me uitleggen wat je met TWEE Martin 2308 controllers doet? (voor iedere twee scans eentje, of eentje backup?).
                    Als de schoolleiding het goedkeurt moeten jullie zeker even komen kijken op het schoolfeest aan het eind van het jaar, ik laat het je nog wel weten.

De zin van het leven; is met een punt erachter!
                    Floor

Comment

• LJ_jacob
                      • Aug 2003
                      • 293

@ juriaan

ik had eerst de sony, maar nadat die(helaas) gesneuveld is heb ik een pioneer gekocht
                      Jeroen heeft zelf ook een sony, totaal 3 koptelefoons dus

@ floor

2 van de 4 scans zijn van vic, en de andere 2 zijn van mij, we hadden allebij wat geprogrameerd en dus allebij de controlers maar meegenomen :P

@ jurjen

realistic future was al ontstaan bij jeroen en paul, voordat zij in de tc kwamen, draaiden vic en ik ook samen, en dankzij de tc is dat een beetje samengesmolten tot realsticfuture.

Verder waren die ALPjes toch wel leuke dingen.... behalve het tillen er van als je al dik 24 uur wakker bent....
                      ! even een vraagje hierover?? d'r zat gewoon een "vork" op die alpjes, we hebben de truss hierop gelegd en met zware spanbanden vastgemaakt, maar of dit de goeie manier is....?? weet iemand hoe het WEL moet??
                      greetzz

Jacob

mijn auto rijdt 1 op stoplicht

Comment

• kwaak
                        • Jun 2003
                        • 177

citaat:Geplaatst door Floor

Hoi Vic,

LEkker he, als AVEQ door z'n statieven heenzit en je krijgt dit mee? zolang je het niet hoeft te tillen dan he?

Overigens is de truss van alulite en geen Prolyte, want dat heeft AVEq helemaal niet.
                        Kun je me uitleggen wat je met TWEE Martin 2308 controllers doet? (voor iedere twee scans eentje, of eentje backup?).
                        Als de schoolleiding het goedkeurt moeten jullie zeker even komen kijken op het schoolfeest aan het eind van het jaar, ik laat het je nog wel weten.

De zin van het leven; is met een punt erachter!
                        Floor
                        foutje is veranderd op de site.... aveq heeft idd geen prolyte er staat nu dus ook braaf alulite...
                        doel je erop dat de tc eventueel kan komen kijken op het laatste schoolfeest?
                        greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• Roland
                          • Jan 2001
                          • 480

citaat:
                          ! even een vraagje hierover?? d'r zat gewoon een "vork" op die alpjes, we hebben de truss hierop gelegd en met zware spanbanden vastgemaakt, maar of dit de goeie manier is....?? weet iemand hoe het WEL moet??
                          greetzz

Jacob

Heb wel vaker meegemaakt dat deze met spanpanden word vastgezet. Zou het anders ook niet weten, maar misschien heeft Rinus de oplossing
                          Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Comment

• mbottens
                            • Feb 2004
                            • 743

Ziet er goed uit, maar toch een kritiek puntje, dat is de DJ tafel, ik zal proberen zo snel mogelijk alles iets meer als een geheel geflightcased te krijgen. Dus dat hetgene wat op het podium ook een geheel vormt en je kunt dan ook sneller opbouwen en afbreken (multikabels eruit, deksels erop en wegwezen).

Waarschijnlijk komt dit ook wel door een samenwerking tussen twee drive in shows. Maar het oogt gewoon wat professioneler, als het niet op standaard tafels staat.

Groeten Martin.
                            Kan het niet harder?? en er kan altijd meer speelgoed (apparatuur) bij!!!!

Comment

• kwaak
                              • Jun 2003
                              • 177

citaat:Geplaatst door mbottens

Ziet er goed uit, maar toch een kritiek puntje, dat is de DJ tafel, ik zal proberen zo snel mogelijk alles iets meer als een geheel geflightcased te krijgen. Dus dat hetgene wat op het podium ook een geheel vormt en je kunt dan ook sneller opbouwen en afbreken (multikabels eruit, deksels erop en wegwezen).

Waarschijnlijk komt dit ook wel door een samenwerking tussen twee drive in shows. Maar het oogt gewoon wat professioneler, als het niet op standaard tafels staat.

Groeten Martin.
                              je hebt er wel gelijk in martin, het zag er niet al te verzorgd uit
                              hiervoor de volgende redenen:
                              om 22.30 was het cabaret afgelopen.
                              van af die tijd hadden we de aula voor onszelf tot 00.00, dan zou het feest beginngen
                              kortom we hebben snel alles opgebouwd.

dit was geen samenwerking tussen 2 drive-in shows...
                              vic, jacob en ik deden de drive-in show, op de manier waarop we dat altijd doen.
                              de reden dat er meerdere mixers waren, was omdat er nog een andere dj (iemand van school) kwam en met zijn mixer en platenspelers draaide

er wordt aan gewerkt door ons om standaard alles op/in mooie flightcases te zetten, maar we hebben vooral een probleem met vervoer.
                              en we moeten nu al meerdere keren rijden.... met niet de kleinste auto's
                              greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

Working...