Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #31
    Originally posted by Dimi
    een F212 is nogal overkill op een sub15D, ik vond de sub18D al niet extreem luid spelen onder een SRM450 en later RCF 312A. Een F212 speelt volgens mij veel harder dan mijn toppen, dan weet je dat...

    F212 op een enkele sub 15/18D is ook te laag om goed tot z'n recht te komen, stack 2 subs 15/18D op elkaar en je hebt een mooie hoogte en (waarschijnlijk) een prima balans tussen hoog en laag.


    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • Copains Deluxe
      • Dec 2009
      • 293

      #32
      Originally posted by djspeakertje
      F212 op een enkele sub 15/18D is ook te laag om goed tot z'n recht te komen, stack 2 subs 15/18D op elkaar en je hebt een mooie hoogte en (waarschijnlijk) een prima balans tussen hoog en laag.


      Daan
      De bedoeling is dan ook wel om de sound set zo te doen.

      2x Sub 15D met daarop een Flexsys kast F212
      En nog eens
      2x Sub 15D met daarop een flexsys kast F 212

      Dat systeem noemt men eigenlijk het GALA SYSTEM van DB Technologies.
      Foto'tje


      Dit is zo eigenlijk het doel van de set, maar dat zal pas tegen volgend jaar ten vroegste zijn denk ik .
      Knallen maar

      Comment

      • Dimi
        • Oct 2002
        • 91

        #33
        dan heb je een mooi systeempje.

        Enige jammere van dB Technologies is dat ik gemerkt heb dat het nog niet zo makkelijk weer te verkopen is als je wat anders wilt. Onbekend maakt onbemind. Aangezien je toch een aardige investering doet waar je vaak geen 10 jaar mee werkt (je wilt altijd meer beter of wat anders) kan dat weleens lastig zijn.

        Comment

        • Copains Deluxe
          • Dec 2009
          • 293

          #34
          Nja ,dat kan wel zijn maar ik denk dat er wel genoeg kopers zouden zijn indien ik mijn set zou aanbieden. Maar om de set te verkopen daar denk ik nog lang niet aan
          Knallen maar

          Comment

          • Copains Deluxe
            • Dec 2009
            • 293

            #35
            UPDATE !

            We hebben een tijdelijke website online gezet!
            Copains Deluxe Entertainment

            Opbouwende kritiek is welkom!

            (btw sorry voor de dubbelpost, ik vond dat dit nieuws wel een eigen post verdiende :P )
            Knallen maar

            Comment

            • Whitefarmer
              • Oct 2003
              • 1244

              #36
              ... zijn die prijzen INCL. BTW en DJ's?...
              Groeten John
              ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
              Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

              Comment

              • dj-wojcik
                • Jul 2008
                • 911

                #37
                Originally posted by Whitefarmer
                ... zijn die prijzen INCL. BTW en DJ's?...
                Ik zelf vind het altijd een beetje raar als je prijzen zo op je site zet. Tenzij je echt alleen met verhuur bezicht houd. En tevens zijn je prijzen ook lachtertjes Misschien goeie verkooptechniek....

                Verder is het misschien leuk om compleet een eigen site te bouwen inplaats van met een template van een gratis-websitebouwer-host-bedrijf

                Op dit moment ziet het er uit als een strakke en zakkelijke website. Verder niks met entertainment. Het mag misschien wat gezelliger als je snapt wat ik bedoel

                ps waarom kan ik onder "Voorwaarden" scrollen?
                Last edited by dj-wojcik; 11-03-10, 09:24.
                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

                Comment

                • Malibu
                  • Jul 2009
                  • 67

                  #38
                  die prijzen?
                  die zijn toch wel erg aan de lage kant.
                  geen wonder dat er af en toe e-mails komen met van jullie zijn duur.
                  Met dit soort prijzen ja daar kan niemand tegen op.

                  Comment

                  • vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

                    #39
                    Originally posted by Malibu
                    die prijzen?
                    die zijn toch wel erg aan de lage kant.
                    geen wonder dat er af en toe e-mails komen met van jullie zijn duur.
                    Met dit soort prijzen ja daar kan niemand tegen op.
                    Klopt deels, krijg dit ook wel eend te horen. Later komen deze opdrachtgevers toch maar weer terug. Ze hebben gekregen waar ze voor betaalden bij dit soort jongens

                    Als je goed bent en je prijs waard dan heb je niks van deze "marktverziekers" te vrezen.

                    Comment

                    • Back on Track
                      • Jun 2009
                      • 227

                      #40
                      Originally posted by vasco
                      Klopt deels, krijg dit ook wel eend te horen. Later komen deze opdrachtgevers toch maar weer terug. Ze hebben gekregen waar ze voor betaalden bij dit soort jongens

                      Als je goed bent en je prijs waard dan heb je niks van deze "marktverziekers" te vrezen.
                      Hier ben ik het helaas niet mee eens, ik ben ook een van die jongens (niet copains deluxe). gisteren een toneel uitvoering voor 250 personen gehad, vorig jaar een pro gehad, dit jaar ons omdat wij ook op die school zitten. en na de voorstelling kregen we te horen...

                      "jammer dat het vorig jaar zo amateuristisch is aangepakt met het licht en geluid, dat ze dit jaar goede mensen hebben ingehuurd draagt zeker bij aan de kwaliteit van het toneelstuk"

                      beter compliment kun je toch niet krijgen?
                      BACK ON TRACK DJ

                      Comment

                      • dj-wojcik
                        • Jul 2008
                        • 911

                        #41
                        Originally posted by Back on Track
                        Hier ben ik het helaas niet mee eens, ik ben ook een van die jongens (niet copains deluxe). gisteren een toneel uitvoering voor 250 personen gehad, vorig jaar een pro gehad, dit jaar ons omdat wij ook op die school zitten. en na de voorstelling kregen we te horen...

                        "jammer dat het vorig jaar zo amateuristisch is aangepakt met het licht en geluid, dat ze dit jaar goede mensen hebben ingehuurd draagt zeker bij aan de kwaliteit van het toneelstuk"

                        beter compliment kun je toch niet krijgen?
                        Waren het dan ook wel pro's? Want een toneelstuk van een school is meestal al niet zo spannend
                        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

                        Comment

                        • Copains Deluxe
                          • Dec 2009
                          • 293

                          #42
                          Originally posted by dj-wojcik
                          Ik zelf vind het altijd een beetje raar als je prijzen zo op je site zet. Tenzij je echt alleen met verhuur bezicht houd. En tevens zijn je prijzen ook lachtertjes Misschien goeie verkooptechniek....

                          Verder is het misschien leuk om compleet een eigen site te bouwen inplaats van met een template van een gratis-websitebouwer-host-bedrijf

                          Op dit moment ziet het er uit als een strakke en zakkelijke website. Verder niks met entertainment. Het mag misschien wat gezelliger als je snapt wat ik bedoel

                          ps waarom kan ik onder "Voorwaarden" scrollen?
                          Ik zei ook niet voor niets dat dit een tijdelijke website is !
                          Dit is onze website tot dat we een eigen host hebben.
                          En ik vind het net goed dat er prijzen bij staan, dan kan de klant direct zien wat hij krijgt voor hoeveel geld.
                          Ik weet het de prijzen liggen aan de lage kant, maar ergens beginnen mag toch.
                          Dit zijn prijzen die het tot nu toe heel goed doen, daarom heb ik nu ook naam kunnen maken in de buurt en omstreken.
                          Nu kunnen de prijzen ook opgeschroeft worden.
                          En nog beter nieuws, samen met mijn ouders en nog een zakenman gaan we een cooperatief venootschap oprichten.
                          Knallen maar

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            #43
                            Om iedereen is gerust te stellen...
                            De prijzen zijn al wat opgeschroeft...
                            We willen echt niet onder de marktverziekers genoemd worden.
                            De prijzen ja, best nog aan de lage kant dat weten we.
                            Maar we deden we speciaal om zo meer naam te maken.
                            En zoals ik al vermeldde we gaan een cooperatief venootschap oprichten, zo kunnen we de prijzen toch wat bijschroeven !
                            Last edited by Copains Deluxe; 11-03-10, 17:28. Reason: Spelfout!
                            Knallen maar

                            Comment

                            • Copains Deluxe
                              • Dec 2009
                              • 293

                              #44
                              Originally posted by vasco
                              Klopt deels, krijg dit ook wel eend te horen. Later komen deze opdrachtgevers toch maar weer terug. Ze hebben gekregen waar ze voor betaalden bij dit soort jongens

                              Als je goed bent en je prijs waard dan heb je niks van deze "marktverziekers" te vrezen.
                              Bedoel je hiermee dat we niet veel waard zijn ofzo?
                              Ik denk dat ik niet voor niets boekingen krijg van mensen en ook positieve reacties, dusja misschien dat jij dat denkt maar volgens onze klanten is het top!
                              Last edited by Copains Deluxe; 11-03-10, 17:33.
                              Knallen maar

                              Comment

                              • ajdeboer
                                • Feb 2009
                                • 198

                                #45
                                Originally posted by Copains Deluxe
                                Bedoel je hiermee dat we niet veel waard zijn ofzo?
                                Nee, maar er zijn genoeg mensen - lang niet allemaal gelukkig - die een beetje argwanend naar jongere mensen kijken. Ik heb er zelf ook last van.
                                Erg vervelend, maar als je een goed resultaat neerzet zijn ze de volgende keer weer je klant!

                                Comment

                                Working...