Copains Deluxe Entertainment

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Copains Deluxe
    • Dec 2009
    • 293

    #16
    ik heb je ook gead op netlog , iedereen begint inderdaad ergens , en gelukkig heb ik al heel wat ervaring opgedaan, en vooruitgegaan ook !
    Knallen maar

    Comment

    • Stewie
      • Dec 2009
      • 14

      #17
      Originally posted by Copains Deluxe
      ik heb je ook gead op netlog , iedereen begint inderdaad ergens , en gelukkig heb ik al heel wat ervaring opgedaan, en vooruitgegaan ook !
      Natuurlijk nooit teveel ineens willen, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind...
      Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

      Comment

      • Copains Deluxe
        • Dec 2009
        • 293

        #18
        Originally posted by Stewie
        Natuurlijk nooit teveel ineens willen, hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind...
        Wat bedoel je daar mee?
        Knallen maar

        Comment

        • Stewie
          • Dec 2009
          • 14

          #19
          Originally posted by Copains Deluxe
          Wat bedoel je daar mee?
          Teveel materiaal is wel leuk maar het kan ook schaden :P denk aan uw eigen portemonee.

          Maar ook als je uw statieven bomvol hangt met parren, pinguins, barrels en zo een toestanden, dan krijg je de indruk dat het eerder een epilepsie aanval is dan wat anders.

          Met de simpelste dingen kan je ook al mooie effecten maken die niet eens duur hoeven te zijn of veel plaats innemen.

          I.v.m. uw subs in een vorige post, leg die gewoon eens plat, dat bespaart alweer ruimte en uw woofers werken toch omnidirectioneel dus maakt niet uit of die rechtstaan of plat liggen, tenzij hier handvaten uitsteken.
          Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

          Comment

          • keenoncoolstuff
            • May 2003
            • 695

            #20
            Originally posted by Stewie
            I.v.m. uw subs in een vorige post, leg die gewoon eens plat, dat bespaart alweer ruimte en uw woofers werken toch omnidirectioneel dus maakt niet uit of die rechtstaan of plat liggen, tenzij hier handvaten uitsteken.
            Als je een sub plat legt neemt hij toch écht MEER ruimte in beslag (footprint). Met als bijkomend nadeel dat je toppen nog lager staan, en je daarvoor dus een statiefje nodig hebt.

            Rob.
            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

            Comment

            • Stewie
              • Dec 2009
              • 14

              #21
              Originally posted by keenoncoolstuff
              Als je een sub plat legt neemt hij toch écht MEER ruimte in beslag (footprint). Met als bijkomend nadeel dat je toppen nog lager staan, en je daarvoor dus een statiefje nodig hebt.

              Rob.
              Ja maar de footprint steekt niet zo nauw ? als je die plat legt kan je die gemakkelijker onder een tafel schuiven waar je dan de tops kan op zetten waardoor je toch een betere spreiding krijgt. leg je de subs dan wat verder onder de tafel kan je nog gebruik maken van de tafel als een geïmproviseerde extra poort.
              Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

              Comment

              • keenoncoolstuff
                • May 2003
                • 695

                #22
                Originally posted by Stewie
                Ja maar de footprint steekt niet zo nauw ? als je die plat legt kan je die gemakkelijker onder een tafel schuiven waar je dan de tops kan op zetten waardoor je toch een betere spreiding krijgt. leg je de subs dan wat verder onder de tafel kan je nog gebruik maken van de tafel als een geïmproviseerde extra poort.
                Ja, en licht hang je zeker aan een glimmend keukentrapje, als een geïmproviseerde extra reflector???

                Rob.
                All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
                If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

                Comment

                • Copains Deluxe
                  • Dec 2009
                  • 293

                  #23
                  Originally posted by Stewie
                  Teveel materiaal is wel leuk maar het kan ook schaden :P denk aan uw eigen portemonee.

                  Maar ook als je uw statieven bomvol hangt met parren, pinguins, barrels en zo een toestanden, dan krijg je de indruk dat het eerder een epilepsie aanval is dan wat anders.

                  Met de simpelste dingen kan je ook al mooie effecten maken die niet eens duur hoeven te zijn of veel plaats innemen.

                  I.v.m. uw subs in een vorige post, leg die gewoon eens plat, dat bespaart alweer ruimte en uw woofers werken toch omnidirectioneel dus maakt niet uit of die rechtstaan of plat liggen, tenzij hier handvaten uitsteken.
                  Alle belichting, heb ik ook niet in een keer gekocht he , geleidelijk aan komt er meer, persoonlink vind ik niet echt dat het statief VOL hangt, parren, pinguins, barrels en zo een toestanden hangen er ook niet eens allemaal, en ik weet niet , het is nogal logisch dat ik ze niet allemaal tegelijk aan zet he ,
                  Stormbird en die pinguin te samen met zachte i colors is mooi effect. Laser en i colors op groen ook mooi,
                  alle lichten uit en dan strobe is ook zo iets...


                  Een epilepsie aanval gevoel heeft nog niemand bij mijn shows gekregen.
                  En niet iedere keer hangt alles er op he , nu bv gewoon een statiefje met een i color. Bij de grote show waar alles mee gaat is dat ook niet op 1 statief, dan is het verspreid over meerdere bruggen enzovoort


                  De tussenpaal voor tussen de subs en de tops komt morgen aan in de winkel, nu hadden we statieven meegekregen ter vervanging van de paaltjes. Uit eindelijk 1 statief niet nodig gehad omdat doordat we de subs rechtopzetten , een top er gewoon simpel op kon .

                  Alvast bedankt bedankt voor uw reactie
                  Last edited by Copains Deluxe; 12-01-10, 19:39.
                  Knallen maar

                  Comment

                  • djspeakertje
                    • Oct 2008
                    • 1912

                    #24
                    Originally posted by Stewie
                    Ja maar de footprint steekt niet zo nauw ? als je die plat legt kan je die gemakkelijker onder een tafel schuiven waar je dan de tops kan op zetten waardoor je toch een betere spreiding krijgt. leg je de subs dan wat verder onder de tafel kan je nog gebruik maken van de tafel als een geïmproviseerde extra poort.

                    En dan blazen je tops tegen de buiken van je klanten/opdrachtgevers aan?

                    En jij neemt standaard een tafel mee op klus?

                    En de footprint wordt wel degelijk een stukje groter, van 436mm*600mm (2616 vierkante cm) naar 600mm*600mm (3600 vierkante cm). Een verschil van bijna duizend vierkante centimeter


                    Daan
                    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                    Comment

                    • Stewie
                      • Dec 2009
                      • 14

                      #25
                      Originally posted by djspeakertje
                      En dan blazen je tops tegen de buiken van je klanten/opdrachtgevers aan?

                      En jij neemt standaard een tafel mee op klus?

                      En de footprint wordt wel degelijk een stukje groter, van 436mm*600mm (2616 vierkante cm) naar 600mm*600mm (3600 vierkante cm). Een verschil van bijna duizend vierkante centimeter


                      Daan
                      Hebben sommigen hier dan echt zo weinig ervaring ? hoe moeilijk is het om een tafel te vinden ? en het gaat hier niet iets wat je op elke job doet. ik denk wel dat niemand moeilijk gaat doen over een reepje van een dikke 15cm
                      Kunnen de bassen wat stiller? Ik hoor de stemmen tot bij men thuis!

                      Comment

                      • Copains Deluxe
                        • Dec 2009
                        • 293

                        #26
                        Originally posted by djspeakertje
                        En dan blazen je tops tegen de buiken van je klanten/opdrachtgevers aan?

                        En jij neemt standaard een tafel mee op klus?

                        En de footprint wordt wel degelijk een stukje groter, van 436mm*600mm (2616 vierkante cm) naar 600mm*600mm (3600 vierkante cm). Een verschil van bijna duizend vierkante centimeter


                        Daan
                        Ik neem eigenlijk nooit een tafel mee op een klus hoor , maar waarschijnlijk was het bedoeld op stewie.

                        Maar de tussenbuisjes zijn aangekome ! ! ! (sorry voor gsm kwaliteit) in deloop van de week betere foto's.

                        Knallen maar

                        Comment

                        • djspeakertje
                          • Oct 2008
                          • 1912

                          #27
                          Originally posted by Stewie
                          Hebben sommigen hier dan echt zo weinig ervaring ? hoe moeilijk is het om een tafel te vinden ? en het gaat hier niet iets wat je op elke job doet. ik denk wel dat niemand moeilijk gaat doen over een reepje van een dikke 15cm

                          Ik vind persoonlijk dat hij het voor de betreffende situatie aardig heeft opgelost, 2 van die subs op elkaar bieden een prima hoogte voor een topje, en die andere op statief, dat gaat heel aardig. Beter dan op een tafel op buikhoogte.


                          En die 15cm is meestal geen probleem...

                          Maar kijk naar foto 4 van boven (eennaonderste) en je ziet, de subs zijn best hoog en niet heel breed, dus dat wordt idd dik 15cm (16,66666666667 volgens rekenmachine), en dat kan net teveel zijn...

                          Bovendien is hier wel ruimte onder, maar niet op de tafel, en ruimte voor een andere tafel puur voor de PA heb je in dit soort ruimtes niet vaak.

                          Maargoed, dat met die tafel doe je inderdaad bijna nooit.



                          Zo, das weer een heel verhaal geworden, Daan
                          I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                          I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                          Comment

                          • Copains Deluxe
                            • Dec 2009
                            • 293

                            #28
                            Originally posted by djspeakertje
                            Ik vind persoonlijk dat hij het voor de betreffende situatie aardig heeft opgelost, 2 van die subs op elkaar bieden een prima hoogte voor een topje, en die andere op statief, dat gaat heel aardig. Beter dan op een tafel op buikhoogte.


                            En die 15cm is meestal geen probleem...

                            Maar kijk naar foto 4 van boven (eennaonderste) en je ziet, de subs zijn best hoog en niet heel breed, dus dat wordt idd dik 15cm (16,66666666667 volgens rekenmachine), en dat kan net teveel zijn...

                            Bovendien is hier wel ruimte onder, maar niet op de tafel, en ruimte voor een andere tafel puur voor de PA heb je in dit soort ruimtes niet vaak.

                            Maargoed, dat met die tafel doe je inderdaad bijna nooit.



                            Zo, das weer een heel verhaal geworden, Daan
                            Een tafel meenemen is ook niet direct nodig op zo'n locatie neen , Achja De subs op elkaar is toch een redelijke hoogte, de bedoeling is dat er eigenlijk een F212 top van DB technologies op komt maar die zijn nogal prijzig
                            Knallen maar

                            Comment

                            • Dimi
                              • Oct 2002
                              • 91

                              #29
                              een F212 is nogal overkill op een sub15D, ik vond de sub18D al niet extreem luid spelen onder een SRM450 en later RCF 312A. Een F212 speelt volgens mij veel harder dan mijn toppen, dan weet je dat...

                              Comment

                              • Beckers Entertainment
                                • Dec 2008
                                • 650

                                #30
                                Denk dat je beter eens kunt kijken na een F12 of iets dergelijks.
                                Heb ik zelf ook en zijn nét te zwaar voor op de sub 05.. Sub 15 gaat hier wel overheen. Denk dat je met die combo een leuke set hebt.
                                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

                                Comment

                                Working...