Ook ik kan natuurlijk niet achterblijven met een lijst van mijn setje en wat foto's.
Ik ben ongeveer 3 jaar geleden begonnen met een Hercules DJ console in combinatie met een Sony Vaio laptop. Hier ben ik vrij snel vanaf gestapt vanwege de (on)mogelijkheden hiervan. Heb besloten een Numark CM200 USB mixertje te kopen met het oog op de toekomst, om later te investeren in een controller. Na ook de controller aangeschaft te hebben en regelmatig de PA gehuurd te hebben op feestjes vond ik het tijd voor een eigen set. Na even zoeken kwam ik uit bij de American Audio DLS 15P speakers. 2 speakers op statieven waren voldoende om te draaien voor 75 personen. Maar datzelfde jaar werd ik gevraagd te draaien op een carnavalswagen. Hierbij had ik natuurlijk wat bas nodig. Heb toen besloten direct voor het merk te kiezen waar ik op verder wil " borduren " . De eerste SUB 05 van dB technologies was een feit. Niet veel later volgde een 2e. Toen kwam het volgende probleem. De opstelling. Elke keer een tafeltje lenen van de zaaleigenaar was alles behalve handig en aangezien ik toch al flink wat apparatuur had besloten om 2 19" cases te maken. Direct als aanvulling van het PA-support gedeelte een nieuwe mixer erbij gekocht. De ZED-14 is sindsdien ook een aanvulling in mijn flightcase.
Als jullie na het doorlezen van dit verhaaltje nog niet de interesse in mijn setje hebben opgegeven heb ik hieronder een materiaallijstje.
Geluid:
Numark DMC 2 controller
Numark CM200 USB mixer
Allen & Heath zed-14 pa mixer
2x DLS 15P actieve 300 watt's 15" speakers met 109 dB
2x SUB 05 actieve 15" subs met 400 watt per stuk en een 129 dB aan geluidsdruk.
Sennheiser E-845 mic.
Licht:
Helemaal niets
Overig:
Een Slimline PC van acer met Virtual DJ en 64.000
Laptop van acer voor effecten bij ZED-14
Enkele koffertjes vol met kabels
En de rest wat ik vergeet op te noemen..
Binnenkort erbij:
Nieuwe topjes. (Opera 402 of 405)
Draadloze Mics
En de rest van mijn dromen..
Foto's:
Reactie's en eventuele toevoegingen zijn meer dan welkom.
Groeten Jasper
Ik ben ongeveer 3 jaar geleden begonnen met een Hercules DJ console in combinatie met een Sony Vaio laptop. Hier ben ik vrij snel vanaf gestapt vanwege de (on)mogelijkheden hiervan. Heb besloten een Numark CM200 USB mixertje te kopen met het oog op de toekomst, om later te investeren in een controller. Na ook de controller aangeschaft te hebben en regelmatig de PA gehuurd te hebben op feestjes vond ik het tijd voor een eigen set. Na even zoeken kwam ik uit bij de American Audio DLS 15P speakers. 2 speakers op statieven waren voldoende om te draaien voor 75 personen. Maar datzelfde jaar werd ik gevraagd te draaien op een carnavalswagen. Hierbij had ik natuurlijk wat bas nodig. Heb toen besloten direct voor het merk te kiezen waar ik op verder wil " borduren " . De eerste SUB 05 van dB technologies was een feit. Niet veel later volgde een 2e. Toen kwam het volgende probleem. De opstelling. Elke keer een tafeltje lenen van de zaaleigenaar was alles behalve handig en aangezien ik toch al flink wat apparatuur had besloten om 2 19" cases te maken. Direct als aanvulling van het PA-support gedeelte een nieuwe mixer erbij gekocht. De ZED-14 is sindsdien ook een aanvulling in mijn flightcase.
Als jullie na het doorlezen van dit verhaaltje nog niet de interesse in mijn setje hebben opgegeven heb ik hieronder een materiaallijstje.
Geluid:
Numark DMC 2 controller
Numark CM200 USB mixer
Allen & Heath zed-14 pa mixer
2x DLS 15P actieve 300 watt's 15" speakers met 109 dB
2x SUB 05 actieve 15" subs met 400 watt per stuk en een 129 dB aan geluidsdruk.
Sennheiser E-845 mic.
Licht:
Helemaal niets
Overig:
Een Slimline PC van acer met Virtual DJ en 64.000
Laptop van acer voor effecten bij ZED-14
Enkele koffertjes vol met kabels
En de rest wat ik vergeet op te noemen..
Binnenkort erbij:
Nieuwe topjes. (Opera 402 of 405)
Draadloze Mics
En de rest van mijn dromen..
Foto's:
Reactie's en eventuele toevoegingen zijn meer dan welkom.

Groeten Jasper

(toen ik mijn topic op het zelfbouwforum aanmaakte dacht ik: dat wil ik ook!!!een eigen topic!!!
) ik heb je setje al eens gezien op het productieforum(carnaval, ow shit, je had al een topic, of was die niet van jou???) die subjes 05, is dat nog wat, die zijn namelijk bandpass(of zie ik dat verkeerd) en voor zover ik weet is dat lang niet zo goed(kwa rendement) als een BRetje of een hoorn(nog beter). als het ik het verkeerd heb, heb ik al bijna 2 jaar een grote fout lopen maken.......
) 
.
Comment