Beckers Entertainment --> Mijn setje.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sis
    • Jul 2003
    • 3305

Per kant 1 x QSC PLX 3002 in bridge mode 4 ohm .
    Niet de beste amp voor subs maar ging toch vrij goed.

sis
    Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

[quote=sis;501491]Per kant 1 x QSC PLX 3002 in bridge mode 4 ohm .
      Niet de beste amp voor subs maar ging toch vrij goed.

sis[/quote

hoeveel doen die in de bridge op 4 ohm(zie zo 123 alleen channel specs staan) verder lijkt me dat een best leuk bassampje, 8ohm en 4ohm zijn gemeten van 20-20000 hz, lager dan 20 hz gaan de meesten toch niet, en je hoort het niet, dus het is gewoon geen bass amp kwa bouw, of de bridge op 4 ohm=channel op 2 ohm (2 ohm is gemeten op 1khz)

daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Beckers Entertainment
        • Dec 2008
        • 650

Zoals ik nog beloofd had, zou ik ook nog wat foto's uploaden.
        't is al een tijdje terug. M'n set is daardoor ook alweer uitgebreid met 'n draadloze sennheiser.

Foto's:

Meteen even wat uitleg erbij. De showtec controller is niet van mij. En de reden van het ontbreken van de tussenstang is het afknappen van mijn flens. Verder vermeld ik er ook alvast bij dat ik op de eerste foto de laptoptas en kabels nog heb opgeruimd.

Vragen, opmerkingen?
        Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Eerste indruk: rommelig, druk en afgeraffeld. Maar je gaf zelf al aan dat je het later wat beter opgeruimd hebt, dus...
          Maar een statiefflens afbreken, hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?
          Gaat het om de flens in de sub?!

Mvg,

Teun
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

Ja. Heb de kabels inderdaad nog opgeruimd. Als ik iets belangrijk vind is het wel de afwerking, dus dat zit wel snor. Zal volgende keer wel foto's maken op het moment dat ik alles écht af heb.

Ja, de flens in de sub is afgebroken. Subje stond een beetje scheef. Hierdoor kwam de top ook scheef te staan. En met bijna 30 kilo op een toch al scheef staande paal is het afbreken snel gebeurd. Maar geen paniek, geen gewonde, geen doden en al helemaal geen hoge kosten, maar het was wel vervelend dat ik die avond met m'n topje op de baskist moest werken.

Groeten Jasper

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Originally posted by Beckers Entertainment
              En met bijna 30 kilo op een toch al scheef staande paal is het afbreken snel gebeurd.
              Dat hoop ik niet.

Een beetje flens moet toch wel wat meer kunnen hebben. Maar sommige mensen denken dat aluminium flensen voor in de topkast ook prima zijn voor in de baskast, terwijl als je op safe wilt gaan je toch wel een wat zwaardere moet gebruiken. (Iets met kracht*arm)
              Stalen flenzen heb ik nog nooit afgebroken gezien...

Comment

• jens
                • Aug 2004
                • 1066

ik tip al jaren me baskasten met de pijp die in de flens zit...nog nooit problemen mee gehad...keurige stevige jongens van k&m

Comment

• hobbydj
                  • Jul 2009
                  • 5

Originally posted by DJ Antoon
                  Dat hoop ik niet.

terwijl als je op safe wilt gaan je toch wel een wat zwaardere moet gebruiken. (Iets met kracht*arm)
                  Kracht x arm = moment

Comment

• Beckers Entertainment
                    • Dec 2008
                    • 650

Nog wat nieuwe foto's.
                    Hierop zie je ook dat ik opgeruimd kan werken..!
                    Toch?

Vragen en reacties zijn méér dan welkom.

Groeten Jasper

Comment

• djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

Waar gebruik je de meest rechtse kist op de middelste foto voor?( Picasa Web Albums - spiekerfreak - geluid/licht )
                      Kabelkist?, erg netjes verder, alles mooi opgeruimd, geen kabeltjes die overal en nergens liggen.
                      Waarom draai je je speakerkabel (speakon of actief?) zo vaak om je tussenpaaltje heen? Dat kan met 2* ook wel (vind ik dan)

Erg netjes verder!

Daan

P.s; Die oranje schijfjes op de tafels, zijn dat bierviltjes of jouw kaartjes?
                      Visitekaartjes zijn altijd handig, mensen onthouden dat je goed was, maar niet hoe je heette.
                      (of wat dat 06 nummer nou ook alweer was...)
                      Last edited by djspeakertje; 18-08-09, 11:42.

Comment

• Beckers Entertainment
                        • Dec 2008
                        • 650

De kabel heb ik er zovaak omheen gedraaid omdat hij op deze manier strak eromheen zit en ik niet nog 'n halve meter achter m'n bas heb bungelen.
                        (Ja, actieve speakers)
                        De kist die jij aangeeft is inderdaad m'n kabelcase. Maar ook m'n microfoonkoffertje en dergelijke liggen daarin opgeborgen.

De oranje dopjes op tafel zijn gewoon bierviltjes. Visitekaartjes heb ik onder 't feest altijd op mijn mixer liggen. Bovendien heb ik 'n subtiel spandoek bij me dat ik ophang met onze website. (1 mtr breed)

Groeten Jasper

Comment

• Beckers Entertainment
                          • Dec 2008
                          • 650

Gisteravond studentenfeestje gehad.
                          Niet mijn apparatuur, wou graag eens wat reactie's op de drivein show van mijn baas.

Geluid
                          -2x Numark Axis 9
                          -1x Behringer DJX 700
                          -Yamaha MG16/6 FX
                          -3x RCF 322A (1 als monitor)
                          -2x pro 8001 AS basjes
                          -Alles wat ik nu vergeet...

Licht
                          -8x Multipar
                          -4x JB systems Winner
                          -2x Falcon Gobo shooter
                          -2x Led Aircone
                          -1x 1000 watt rookmachine
                          -1x Laser
                          -1x 8 meter trussbrug
                          - De rest..

Twosound Fotoalbum

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

Flink gefeest zo te zien...

Wat vond je van die Rcf set? Ik heb zelf een keertje gedraaid over een soortgelijke set van rcf (2*8001AS+2*525A) en ik heb er alleen maar positieve ervaring mee! Die topjes wegen niets en gaan ontzettend hard en zuiver (322A overigens ook!) en die subs zijn echt erg goed (mocht jij nog eens wat zwaardere subs nodig hebben...). Verder is alles erg makkelijk in te stellen en in elkaar te prikken, ingeb. x-overs uiteraard, dus voor mij perfect voor het gemiddelde budget (hangt tegenwoordig ergens tussen ks solo en dap k115 geloof ik).

Verder complimenten voor de lichtshow, die ziet er veel groter uit dan jij aangeeft in je lijstje.

Complimenten voor jou, je collega's en je baas!

Daan

Comment

• Beckers Entertainment
                              • Dec 2008
                              • 650

Dankje! Complimenten zal ik doorgeven.
                              Ik was verantwoordelijk voor het licht. En ik zorgde dat onze DJ niet overging tot clippen. Verder bediende ik ook het microfoon gebeuren..

De RCF set ben ik zeker over te spreken. Feestjes die ik op mijn set niet red draai ik over deze RCF set.
                              Helaas waren de basjes wat te licht voor de locatie. Het was een betonnen zaal met grasmatten ingelegd. Volgende keer nemen we dus de grotere bassen mee. (carnavalswagen)

Groeten Jasper

Comment

• Beckers Entertainment
                                • Dec 2008
                                • 650

Nog even wat updates.

Heb sinds enkele weken mijn PC vervangen door een Cortex HDC-3000.
                                Wel mijn numark DMC2 gehouden voor mijn laptop.

Verder heb ik vandaag na 8 weken wachten eindelijk mijn nieuwe dB flexsys F12 toppen mogen ontvangen.
                                Wat een leuk speelgoed!

Foto's:

Comment

Working...