Beckers Entertainment --> Mijn setje.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Gisteravond weer een klusje gehad.

Kon helaas niet midden op het podium staan omdat de organisatie niet wou opruimen achter de gordijnen.
    ---------------------------------------

2x dB Technologies Flexsys F12
    2x dB Technologies SUB 05
    2x T-bar met multiparren
    A&H ZED 14
    Numark DMC2
    Cortex HDC3000

En de rest...
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

en hoe was het gegaan bij die "blauwe"?
      leuk klusje of niet. hoeveel man waren er?

zag de hamonie nog langs lopen, toen ik langs de zaal reed

groetjes kevin
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Beckers Entertainment
        • Dec 2008
        • 650

Vandaag mijn nieuwe bassen binnengekomen.
        Voorlopig geen nieuwe uitgave meer.. Die krengen zijn duur, maar het geld dubbel en dwars waard.

Voor de niet-wetende: Sub 15D van dB technologies

Comment

• 4AC
          • Nov 2007
          • 1791

Strak setje hoor, poeh! Complimenten.
          Dit kom je niet vaak tegen, wat het bijzonder (en) leuk maakt.

Ik wacht nog op je luisterervaring, maar ik concludeer alvast:
          Een niet alledaags -en dan doel ik vooral op de sub- maar wel licht, praktisch en flink wat bang for buck.
          Tot hoeveel man kan deze set volstaan, in een normaal café-zaaltje en top40 muziek? (normale drive-in omstandigheden dus)

Mvg,

Teun
          Last edited by 4AC; 27-01-10, 22:40.
          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

• Beckers Entertainment
            • Dec 2008
            • 650

Dank voor de complimenten!

Heb het natuurlijk nog niet kunnen uittesten, maar afgaande op mijn eerste bevindingen en vergelijk met de oude basjes denk ik dat een kleine 200-250 man op normaal niveau te doen moet zijn.
            Hierbij ga ik uit van een feest waar natuurlijk niet al het publiek op de dansvloer staat.

Ben het met je eens dat je deze materialen niet veel tegenkomt, wat eigenlijk heel jammer is. Het sprankelende geluid van de toppen en het drukkende geluid van de bassen maken het toch een mooi geheel. Tuurlijk zijn er betere setjes te vinden. Maar voor het geld van een halve RCF set tóch de welbekende RCF klank in huis halen vind ik wel iets moois!
            Binnenkort zal ik de basjes eens vergelijken met 8001 basjes van RCF, afgaande op de specs moeten ze ongeveer even hard gaan. Ben benieuwd..

Comment

• Copains Deluxe
              • Dec 2009
              • 293

Het zijn geweldige Basjes ! En met die F 12 tops erbij heb je een mooi systeempje !
              Knallen maar

Comment

• Didier
                • Aug 2002
                • 323

Proficiat met je nieuwe aankoop!

Ik weet zeker dat ze je gaan bevallen, want ik heb er ook 2 icm 2x DVX D10.

200 á 250 personen vind ik wel erg optimistisch ingeschat, maar op een bruiloft met allround muziek is misschien net haalbaar. Als er een beetje veel bas in zit (top40/dance) dan denk ik eerder aan 120 á 150 personen.

Overigens zit eraan te denken om 2x DVA S09 subjes aan te schaffen...
                Zuid-Limburg

Comment

• Beckers Entertainment
                  • Dec 2008
                  • 650

Zaterdagavond heb ik de basjes eens goed kunnen testen in een café in eijsden.

Hele avond minimal en techno eroverheen gedraaid. Was aangenaam verrast van het volume dat van de speakers afkomt. Alleen tijdens het draaiden van Dia Y Noche hebben de basjes staan clippen. Dat terwijl er toch een behoorlijk volume bereikt werd.
                  Ben na het goed kunnen beluisteren wel met je eens dat die 200-250 toch wat veel is. Desalniettemin een set waar ik weer een aantal jaren mee vooruit kan.
                  En anders kom ik jou S09 subjes wel huren..

Comment

• Didier
                    • Aug 2002
                    • 323

Originally posted by Beckers Entertainment
                    Zaterdagavond heb ik de basjes eens goed kunnen testen in een café in eijsden.
                    Bij mij in het dorp draaien en mij niet even informeren? In welk café zat je zaterdag? Ik zat in Margraten (Weustenraad), daar heb ik ze ook eens aardig open kunnen gooien.
                    Zuid-Limburg

Comment

• Beckers Entertainment
                      • Dec 2008
                      • 650

Ik was in The Saloon.
                      Jeugd heeft daar een feest georganiseerd.
                      De 2 basjes gebruikt met de installatie van de zaal. (budget liet 2 toppen niet toe) en een topje als monitor. Deze maar de zaal ingedraaid nadat de dames Dia Y Noche gedraaid hadden. Bassen waren zonder veel te overheersend.

En om het maar vast te melden:
                      Lichtstoet zijn we ook in eijsden. Beide zalen wordt licht en in de blauwe ook het geluid door ons geregeld.

Heb jij ook hoezen om je basjes zitten? Ik heb wielen op mijn basjes gemonteerd, maar vraag me af of de hoezen ook in de andere richting passen. Over de voorkant dus als het ware.

Comment

• Didier
                        • Aug 2002
                        • 323

Wanneer is de lichtstoet? Als ik nergens hoef je draaien kom ik zeker langs.

Ik heb er flightcases voor laten maken, weet niet hoe de hoezen erom passen?
                        Zuid-Limburg

Comment

• Beckers Entertainment
                          • Dec 2008
                          • 650

Flightcases zijn me weer te zwaar en nemen me te veel ruimte in.
                          Hoezen zijn besteld, dus ik zie wel hoe het uitkomt.

Mocht ik ooit bas te weinig komen, verhuur jij ze dan? Of kan ik dan beter eens bij Demo langsgaan?

Comment

• Didier
                            • Aug 2002
                            • 323

Originally posted by Beckers Entertainment
                            Mocht ik ooit bas te weinig komen, verhuur jij ze dan? Of kan ik dan beter eens bij Demo langsgaan?
                            Ik verhuur uitsluitend aan vrienden en bekenden, dus je kunt gewoon langskomen.

Overigens neemt de flightcase niet veel meer ruimte in dan een kast zonder case. Ze zijn zo gemaakt dat ze er net omheen passen.
                            Bovendien zijn 2 losse cases altijd handig om cdkoffers of bier op te zetten.
                            Zuid-Limburg

Comment

• DMiXed
                              • Jan 2008
                              • 370

hmmm vooral die laatste is toch wel een pluspunt
                              Jeroen van Geffen

Comment

• Beckers Entertainment
                                • Dec 2008
                                • 650

Maar als je alles digitaal draait heb je die extra ruimte niet nodig.
                                Of je moet al zwaar alcoholist zijn..

Ik bedoelde ook dat het meer ruimte innam op het moment dat de speakers staan opgesteld.

Heb de hoezen voor toppen en bassen besteld, dus ik zie wel of het past.
                                Je kunt overigens die van mij ook altijd huren hé.

Comment

Working...