Eindelijk zijn ze klaar, m'n nieuwe amp-racks. M'n PA bestaat uit:
1x DAP racklight
1x Behringer ultra-curve pro deq2496
1x Behringer cx-3400
2x Behringer ep1500
1x Behringer ep2500
Alle connectoren en chassis-delen zijn van Neutrik, heeft me ook een vermogen gekost.
Dit systeem is een 3-weg systeem, 1 versterker voor het hoog, 1 voor het mid en 1 voor het laag. De cross-over scheidt alles mooi en de ultra-curve doet z'n werk als equalizer ook goed.
Voor het geval er iemand met een reactie komt in de trend van "behringer is ruk", er is altijd betere apparatuur verkrijgbaar, maar voor een begin lijkt me dit toch wel aardig dienst doen. Het is in ieder geval geschikt voor wat ik ermee wil doen en ik ben er tevreden over.
Ik wou het toch ff laten zien, als trotse eigenaar! [8D]
//edit: handig als je ook foto's plaatst...

Overzicht

FX & hoog case

Mid case

Laag case
1x DAP racklight
1x Behringer ultra-curve pro deq2496
1x Behringer cx-3400
2x Behringer ep1500
1x Behringer ep2500
Alle connectoren en chassis-delen zijn van Neutrik, heeft me ook een vermogen gekost.

Dit systeem is een 3-weg systeem, 1 versterker voor het hoog, 1 voor het mid en 1 voor het laag. De cross-over scheidt alles mooi en de ultra-curve doet z'n werk als equalizer ook goed.
Voor het geval er iemand met een reactie komt in de trend van "behringer is ruk", er is altijd betere apparatuur verkrijgbaar, maar voor een begin lijkt me dit toch wel aardig dienst doen. Het is in ieder geval geschikt voor wat ik ermee wil doen en ik ben er tevreden over.
Ik wou het toch ff laten zien, als trotse eigenaar! [8D]
//edit: handig als je ook foto's plaatst...
Overzicht
FX & hoog case
Mid case
Laag case
Comment