Nieuwe amp-racks

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark-LED
    • May 2004
    • 822

citaat:Geplaatst door Victor

Dit zou ik nog even omdraaien. Pin 1 dient standaard voor laag/mid en pin 2 voor hoog. Hoe lager het pinnummer, hoe lager de frequentie als het ware.

Verder ziet het er perfect uit.
    Dit was eigenlijk gewoon een voorbeeld, +1/-1 zit het mid op, +2/-2 zit het hoog op.

Comment

• deurklink

Maar euh zomaar even een andere vraag!? Waar ga je het voor gebruiken? En wat weegt zo'n kistje nu dan? Verder ziet het er netjes uit! Lijkt een beetje op de manier van kisten zoals valk het doet.

Groet'n Paul

Comment

• Mark-LED
        • May 2004
        • 822

citaat:Geplaatst door deurklink

Maar euh zomaar even een andere vraag!? Waar ga je het voor gebruiken? En wat weegt zo'n kistje nu dan? Verder ziet het er netjes uit! Lijkt een beetje op de manier van kisten zoals valk het doet.

Groet'n Paul
        Hey Paul,

ik ga het gebruiken voor m'n dixo, voor verhuur en voor back-up voor Ruud (shamrock, belgie, stam) voor het geval hij weer 2 bands gepland heeft op 1 avond.

Wat weegt een kistje, goeie vraag, denk een kilo'tje of 20 a 25?

Comment

• john1968
          • Aug 2004
          • 46

Plug je de 230 volt nu door met de zelfde kleur stekker en niet met een M / F kabeltje? Of heb ik het nu verkeerd?

Comment

• Tristan
            • Oct 2004
            • 121

En wat is de set die je er mee gaat aansturen, dat willen we dan ook wel zien, Maar de rackjes zijn er zeer netjes uit hoor Toppie!
            tja....Lekker simpel, Lekker degelijk ofwel gewoon zoals het hoort

Comment

• vasco
              • Oct 2003
              • 2567

Hey Mark,
              Ziet er netjes uit man.
              Wat Mac bedoelt is dat als je i.p.v. witte speakon alleen blauwe had gebruikt je op de laatste weer een snoer met een stekker (zoals je nu dus al op je blauwe prikt) kan prikken en dan heb je dus spanning bloot op de pennen van de stekker

Wanneer is je homepage nu eindelijk klaar trouwens?

citaat:Geplaatst door john1968
              Plug je de 230 volt nu door met de zelfde kleur stekker en niet met een M / F kabeltje? Of heb ik het nu verkeerd?
              Als je goed kijkt en ook het topic leest (zie Mac) dan had je duidelijk een blauwe en witte powercon gezien en anders wel gelezen dat andere het hebben gezien.

Comment

• mverdult
                • Dec 2003
                • 123

maar wie huurt er nou behringer bij ? als ik iets extra nodig heb wil ik een echte versterker erbij hebben hoor !

only labs for me..........sorry

Comment

• Mark-LED
                  • May 2004
                  • 822

Blauw = powercon in
                  Grijs = powercon uit

citaat:Geplaatst door Tristan

En wat is de set die je er mee gaat aansturen, dat willen we dan ook wel zien, Maar de rackjes zijn er zeer netjes uit hoor Toppie!
                  Hier gaat mee aangestuurd worden:

2x B1520
                  4x B1800X

citaat:Geplaatst door vasco

Wanneer is je homepage nu eindelijk klaar trouwens?
                  Ik heb een deal gesloten met iemand die deze zomervakantie m'n site(s) gaat bouwen, staat ook een leuke vergoeding tegenover. Komt omdat ik er zelf geen tijd meer voor heb met 1 full-time baan, 1 part-time baan en dan m'n uitgegroeide hobby nog. Eind deze zomer verwacht ik toch wel dat de site online zal staan.

citaat:Geplaatst door mverdult

maar wie huurt er nou behringer bij ? als ik iets extra nodig heb wil ik een echte versterker erbij hebben hoor !

only labs for me..........sorry
                  citaat:Geplaatst door Dj Mark

Voor het geval er iemand met een reactie komt in de trend van "behringer is ruk", er is altijd betere apparatuur verkrijgbaar, maar voor een begin lijkt me dit toch wel aardig dienst doen. Het is in ieder geval geschikt voor wat ik ermee wil doen en ik ben er tevreden over.
                  Bovendien, pro-verhuur en verhuur wat ik doe zijn 2 verschillende dingen, er zit namelijk nog een heel mooi verhuurbedrijf hier in Almelo, genaamd MegaSound. Die zullen vast wel labs hebben.

Comment

• john1968
                    • Aug 2004
                    • 46

Als je goed kijkt en ook het topic leest (zie Mac) dan had je duidelijk een blauwe en witte speakon gezien en anders wel gelezen dat andere het hebben gezien.
                    [/quote]

Sorry ff over het hoofd gezien.

Comment

• Mark-LED
                      • May 2004
                      • 822

2 subjes staan er nu achter, komen er binnenkort nog 2 bij, maar dit gaat al hard en qua ruis valt het me nog best mee. Ik heb PA's gehoord die meer ruisten [:P]

ff een totaal-pic, zal morgen ff een live-pic schieten.

Comment

• jens
                        • Aug 2004
                        • 1066

ik vind het er keurig uitzien....erg handelbaar , mischien kan je nog is een wielplaat onder 1 van de kisten fixen......dan kan je de rest erop stapelen en rij je het zo op je klus naar binnen

Comment

• Mark-LED
                          • May 2004
                          • 822

Wielplaat gaat nog komen

Comment

• jens
                            • Aug 2004
                            • 1066

mischien nog een idee om achter in je rack nog een lade te maken. hierin kun je alle kabels stoppen die je altijd nodig heb voor je rack.....zo heb je ze altijd bij de hand.

je kunt de lade plaatsen achter eq, processor die zijn vaak niet zo diep. mits je natuurlijk een deksel heb voor en achter.

mischien heb je er wat aan.

Comment

• Mark-LED
                              • May 2004
                              • 822

Heb een cable-case tot m'n beschikking.

Comment

• Speakertje
                                • Mar 2005
                                • 462

Ziet er netjes uit !!! Vraagje, van welk merk zijn deze casejes??

PS: Weet dat het een oud tropic is.
                                M.v.g. Sander
                                Heeft nu EV, CP2200 en ZX1. Dateq en Denon
                                Nieuw SB122 en Dynacord S1200

Comment

Working...