Nieuwe amp-racks

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

Wacht even! Mag ik eerst zelf m'n idee ergens deponeren en er geld aan gaan verdienen?

Heb ik een keer een goed idee, ben ik weer zo slim om het meteen in de groep te gooien...

Comment

• Mark-LED
      • May 2004
      • 822

Originally posted by Outline
      @DJMark: Je krijgt vanzelf genoeg van je stolpjes. Wacht maar waar tot je een klusje hebt waar een hoop naar toe moet en geen ruimte is om lege kisten en/of stolpjes te 'parkeren'. (met vergunning van de bv de brandweer ivm nooduitgangen en ga zo maar door...)
      Mwoah, in dat geval kunnen de lege flights altijd nog terug de bus in. Maar ik begrijp je punt.

Comment

• GoTMoRe
        • Aug 2005
        • 350

Originally posted by Watt Xtra
        gotmore: weet je waarvoor je flightcases nog mee kunt gebruiken?? verhoging voor je movingheads, opstapje naar het podium, staplaats achter de mixer, zodat je over het publiek heen kijkt! Ik sta wekelijks op mn kisten voor allerlei zaken en dan is het wel heel makkelijk dat ze er ook daadwerkelijk tegen kunnen! Nee een flightcase is niet alleen om je apparatuur op te bergen en te vervoeren. Het is multifunctioneel, makkelijk, robuust en geeft een nette uitstraling als je allemaal nette en zelfde kisten hebt.
        Doelde er meer op dat je dat niet zo snel doet met een budget kist.

Zit vaak genoeg op mn foh rack ( DAP 8he/10he ) met broodtrommeltje ernaast of zak van de snackbar om de hoek. Maar veel meer kunnen ze ook echt niet hebben..
        lala..

Comment

• oscarfritschy
          • Apr 2003
          • 28

Mijn lievelingkist is toch de kist waar de four-bars in zitten, kan je lekker op staan om je truss mooi bovenop te bekabelen, en ondertussen kan iemand anders je mooi voort duwen

Gtrz..Frits

Comment

• oscarfritschy
            • Apr 2003
            • 28

Originally posted by Mobile Light Sound Vision
            1. Of jij weegt niet veel
            2. Of het zijn gewoon bere sterke Flight-cases

Heb namelijk 1x gehad dat ik een '' geval '' van 50 kg op een 4-bar kist zette en de bovenklep doormidden spleet
            Hahaha..weeg zelf tegen de 80..waarschijnlijk sterke cases dus:P

Comment

• GoTMoRe
              • Aug 2005
              • 350

Eindelijk duidelijke foto's van mijn rackje. Hij is nog niet helemaal af moeten nog zowiezo 2 compressors + eq in en klein 19" cdspelertje met mp3.

Wat steekt erin:
              Alesis Matica 900 ( amp voor monitoren )
              A&H PA-12
              Pioneer PD207 ( hifi )

Foh rackje staat op deel van fc van mn nieuwe multi, en heeft zo lekkere werkhoogte met alles in handbereik. En nog eens zéér compact!

De amp zit er niet helemala goed in ( is niet vastgeschroeeft ) Omdat ik deze in andere rackje wou hebben ( eigen kistje van 4HE ) Maar er voor foto toch wel ff in wou hebben
              lala..

Comment

• deloitte
                • Sep 2005
                • 135

Originally posted by GoTMoRe
                Eindelijk duidelijke foto's van mijn rackje. Hij is nog niet helemaal af moeten nog zowiezo 2 compressors + eq in en klein 19" cdspelertje met mp3.

Wat steekt erin:
                Alesis Matica 900 ( amp voor monitoren )
                A&H PA-12
                Pioneer PD207 ( hifi )

Foh rackje staat op deel van fc van mn nieuwe multi, en heeft zo lekkere werkhoogte met alles in handbereik. En nog eens zéér compact!

De amp zit er niet helemala goed in ( is niet vastgeschroeeft ) Omdat ik deze in andere rackje wou hebben ( eigen kistje van 4HE ) Maar er voor foto toch wel ff in wou hebben

lijkt me niet slim je rackje boven op zijn dop zetten, zo als je het nu hebt staan lijkt me niet slim, als je dit wil doen zou ik schotels in je dopje maken en geremde wielen er onder zetten, voorde rest een heel net rack.

gr bram

PS: k115 als monitoren? kom je dan niet wat tekort.
                voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• stefan90kauw
                  • Jun 2005
                  • 189

Sjow! Das echt een netjes gedaan. Mooi weggewerkt in kissies.

Alleen wel jammer van die kabels. Mischien had het toch wel in 1 kist gemoeten.

Comment

• GoTMoRe
                    • Aug 2005
                    • 350

Originally posted by deloitte
                    lijkt me niet slim je rackje boven op zijn dop zetten, zo als je het nu hebt staan lijkt me niet slim, als je dit wil doen zou ik schotels in je dopje maken en geremde wielen er onder zetten, voorde rest een heel net rack.

gr bram

PS: k115 als monitoren? kom je dan niet wat tekort.
                    Schotels komen erin. ( zijn besteld ) En wielen zijn geremt.

Monitoren zijn K-112, en ik wil niet weten wat jou aan je oren mankeert maar als je dat al te weinig vindt in een klein zaaltje/kroegje..

To Stefan90kauw: Welke kabels en welke kist?
                    lala..

Comment

• mac tecson
                      • Feb 2006
                      • 348

hij bedoelt je versterkerkistjes die op de eerste pagina staan

Comment

• GoTMoRe
                        • Aug 2005
                        • 350

Originally posted by mac tecson
                        hij bedoelt je versterkerkistjes die op de eerste pagina staan
                        Dan bedoelt hij die waarscheinlijk van de Topic starter, niet de mijne. Dit is alles wat ik heb..
                        lala..

Comment

• deloitte
                          • Sep 2005
                          • 135

ik zag vanmiddag dat onze toppic starter zijn nieuwe versterkerrackjes en speakers alweer te koop heb staan op m.....nl.
                          bevalt het setje niet?
                          gr bram
                          voor de een z'n uitgang is voor de ander z'n ingang....

Comment

• Mark-LED
                            • May 2004
                            • 822

Originally posted by deloitte
                            ik zag vanmiddag dat onze toppic starter zijn nieuwe versterkerrackjes en speakers alweer te koop heb staan op m.....nl.
                            bevalt het setje niet?
                            gr bram
                            Bram,

jawel het setje bevalt wel maar het wordt tijd voor wat nieuws, ik heb hier een JBL set en een GAE set staan die elk weekend weg zijn, de Behringer is maar mondjesmaat weg en levert niet meer genoeg vermogen voor de klusjes die ik de laatste tijd heb, dus ga ik de GAE set hoogstwaarschijnlijk aanvullen.

Comment

Working...