Ik ben van mening dat op het moment dat je begint met een drive-in show dat je dan gaat kijken naar cd spelers en boxen......licht dat komt altijd later als je daar weer genoeg mee verdient hebt.
Op het moment dat je echt een flinke drinve-in show hebt zul je het zelf in balans moeten houden alleen koop je meestal een geluidset waar je jaren mee vooruit kan en lampies willen het nog wel eens begeven.
Vandaar dat ik geluid altijd voortrek
Op het moment dat je echt een flinke drinve-in show hebt zul je het zelf in balans moeten houden alleen koop je meestal een geluidset waar je jaren mee vooruit kan en lampies willen het nog wel eens begeven.
Vandaar dat ik geluid altijd voortrek

Mooie verhoudingen tussen laag/hoog... Lampen lig je niet wakker van of er nu 6 MH's staan of er hangen 18 parren, in feite...

. Mij gaat het niet zozeer om het materiaal maar wel om de persoon die er achter staat. Je kan het beste materiaal hebben, maar als uwe licht/geluidstechnieker er bij wijze van spreken 'geen reet' van kent, dan ben je er ook niets mee. Bij theater vind ik licht belangrijker als geluid. Bij PA werk vind ik geluid belangrijker als licht. enz...

Comment