Nieuw Amprack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • eddy56
    • Mar 2004
    • 102

@pilot, om het overzichtelijk te houden denk ik

greetz eddy
    Apogee, i\'m loving it!

Comment

• Klaaske
      • Jun 2003
      • 571

citaat:Geplaatst door Niek...

citaat:Geplaatst door Max
      Speakon: 4x Speakon ansluiting voor op het paneel die aangesloten zitten op de versterkers, eerste twee aansluitingen voor de Top versterker, andere twee voor de Sub versterker,
      Een speakon heeft niet voor niets een 1+/1- en 2+/2- aansluiting. Omdat je er dan namelijk twee lijnen over kunt laten lopen. Dus kun je ook met twee speakons toe i.p.v. vier
      Misschien heeft Max wel 2 polige bekabeling
      <font size=\"1\">
      Groeten,
      Jaap
      <b>
      -[GSXke :)]-
      </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

Hoe heb je de wielen eronder gezet eerst plankje neem ik aan?
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Max
          • Feb 2003
          • 680

Gebruik inderdaad 2 polige Speakon kabels.

Comment

• djroyS
            • Aug 2004
            • 132

Ziet er goed uit ik heb zelf 2 x pv 2600 in een onveer gelijke flightcase (alleen dan prodj) en het werkt perfect alleen zie ik iedereen hier over de crossover prate maar die peavy versterkers neme tog elkaar over met ingebouwde crosover of is da enkelt als je 2 x pc 2600 of 2 x 1500 hebt?
            Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• Niek...
              • Nov 2001
              • 1094

Twee polige kabels mooi vervangen dan door 4 polig. Met huren en setjes op afstand scheelt dat zo véél getrek met die kabels!
              <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

citaat:Geplaatst door djroyS

Ziet er goed uit ik heb zelf 2 x pv 2600 in een onveer gelijke flightcase (alleen dan prodj) en het werkt perfect alleen zie ik iedereen hier over de crossover prate maar die peavy versterkers neme tog elkaar over met ingebouwde crosover of is da enkelt als je 2 x pc 2600 of 2 x 1500 hebt?
                Hij stuurt met de ene versterker de topjes aan en met de ander de basjes Dus dan is het wel mooi als je dat een beetje kan regelen.
                Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• SjoerdOptLand
                  • Jul 2003
                  • 261

Gaaf! Zoals al eerder werd opgemerkt: je bent goed bezig!

Klein detail: persoonlijk vind ik het altijd fijn als er naast een powercon ingang zo'n klein lampje zit om aan te geven dat er spanning is (kun je gewoon in die plaat boren).

Succes verder!

Groetjes,
                  Sjoerd

Comment

• Niek...
                    • Nov 2001
                    • 1094

Daar zou je natuurlijk ook een multimeter of een 1 HE power module voor kunnen gebruiken. Lijkt me ook een beetje veiliger...
                    <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• moderator
                      Moderator
                      • Apr 2001
                      • 5949

Dus je steekt ergens de stekker in, dan gaan je versterkers aan, de kerstboom (behringer) gaat branden...en jij wenst nog een lampje naast het powercon chassisdeel...get real!
                      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Rieske
                        • Aug 2002
                        • 544

Hoi Max,

Ziet er inderdaad netjes uit. Enige nadeel van het kistje zijn de handvaten. Je zult merken als je de trap op moet dat ie moeilijk in balans is. En dat vooral met 2 "zware" versterkers. 2 Handvaten per kant was dus gemakkelijker geweest maar ja; dat weten ze bij DAP nog niet hè ! Veel plezier d'ermee
                        Life is what you make it

Comment

• Max
                          • Feb 2003
                          • 680

Daarom heb ik met me ouders ook afgesproken dat ik hem beneden laat staan,
                          Geen zien om steeds die zware kist naar boven te sjouwen.

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

citaat:Geplaatst door Max

Daarom heb ik met me ouders ook afgesproken dat ik hem beneden laat staan,
                            Geen zien om steeds die zware kist naar boven te sjouwen.
                            Tssss jij wel Ik moet na elk klusje de helft naar boven tillen en de andere helft breng ik weg naar een dorpshuis hier in de buurt omdat er geen plek meer voor is.[}]
                            Maarja binnen kort krijgen we mischien een loodsje
                            Vette boksuh meneer

Comment

• Rieske
                              • Aug 2002
                              • 544

citaataarom heb ik met me ouders ook afgesproken dat ik hem beneden laat staan
                              Is waarschijnlijk ook beter voor de trap
                              Life is what you make it

Comment

• SjoerdOptLand
                                • Jul 2003
                                • 261

citaat:Geplaatst door moderator
                                Dus je steekt ergens de stekker in, dan gaan je versterkers aan, de kerstboom (behringer) gaat branden...en jij wenst nog een lampje naast het powercon chassisdeel...get real!
                                Mee, eens, in dit geval is het misschien een tikje overdreven. Maar voor mij is het een standaardprocedure: bij problemen kun je beter te veel punten onderweg hebben waar je een fout kunt opsporen dan te weinig. Bij krachtstroom (maar daar zullen we het allemaal wel over eens zijn) is het zeker aan te raden om drie neon lampjes tussen de fasen en de nul te zetten, en een rood 'fout' lampje tussen de nul en de aarde.

Maar goed, misschien ben ik gek hoor (daar sta ik altijd voor open ), maar dan ben ik niet de enige die gek is:

Groetjes,
                                Sjoerd

Comment

Working...