Nieuw Amprack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Max
    • Feb 2003
    • 680

Nieuw Amprack

Zo, vandaag even versterkerrack afgemaakt (wielen eronder gezet)

Wat zit erin:

1x Peavey PV 2600
    1x Peavey PV 1500
    1x Behringer CX 2310

Ze moeten de nieuwe geluidsset gaan aansturen,
    2x Wharfedale Lix C18 Baskasten + 2x Wharfedale LIx C15 Topkasten

AS. Zaterdag heb ik een boeking, dus dan zal ik wel pics van het geheel maken!

Hier het resultaat:

PS. Het is misschien geen QSC Of Labgrupen, maar ben ook pas 15...

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Met vriendelijke Groet,
    Max van Meel

• kraakmania
    • Jul 2003
    • 12

Ziet er netjes uit.

Hoe heb je de bekabeling aan de achterkant gedaan?

Comment

• Max
      • Feb 2003
      • 680

Bekabeling als volgt:

Stroom: Powercon (stekkerdoos in de case waar de amps + cross op aan zitten gesloten)

Speakon: 4x Speakon ansluiting voor op het paneel die aangesloten zitten op de versterkers, eerste twee aansluitingen voor de Top versterker, andere twee voor de Sub versterker.

Xlr: 2 aansluitingen die van de crossover naar het mengpaneel (Dateq Apollo) gaan.

In die kist zitten de versterkers via xlr kabels op de crossover aangesloten, moet binnenkort alleen even de kabels in de kist verkorten want er zitten nu standaard kabels van 3meter in en dat neemt een berg ruimte in beslag.

Comment

• Truss-aap
        • Mar 2004
        • 16

Jammer van die wielen.
        Hat liever blauwe gezien.

Comment

• Barthezz80
          • Aug 2004
          • 365

ziet er erg netjes uit!
          ik gebruik zelf de pv 1500 ook, als "mid"-versterker in een 3-weg systeem, prima versterkertje voor relatief weinig geld.
          het enige wat je 'ooit' nog beter zou kunnen kopen is die cross. , ik gebruik nu zelf ook nog de behringer (3-weg versie dan) maar wil toch binnenkort over op dbx ofzo wegens betrouwbaarheid en kwaliteit, maar dit zijn slechts details natuurlijk!
          ziet er goed uit!

grt,

Bart
          Bart

Comment

• RDH
            • Aug 2001
            • 298

zo max, dat ziet er keurig uit. Ik moet zeggen m'n complimenten voor hoe je bezig bent. Je hebt echt heel veel 'werk' verzet in 2 jaar...echt knap. Ik weet namelijk nog hoe je 2 jaar geleden begon en als ik zie wat je nu hebt dan kan ik alleen maar zeggen dat veel mensen daar een voorbeeld aan kunnen nemen en dat er gewoon niet veel zijn die het dan zo voor mekaar kunnen krijgen! knap hoor!

Remco

Comment

• Drive inn tnt
              • Sep 2003
              • 1082

Zit het in een gewone dap kist?
              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Max
                • Feb 2003
                • 680

@ Trussaap: Waarom zouden er persee blauwe wielen om moeten zitten? Deze werken ook prima, zijn groot genoeg, geremd, en werken prima!

@RDH: Remco, Leuk dat te horen ! Zijn er inderdaad in redelijk korte tijd flink op voorruit gegaan Maar nog lang niet klaar, Ik doe mijn best.

@TNT: Inderdaad een standaard Dap kist, redelijk kistje voor het geld maar er zit wel degelijk verschil in met een dure op maat gemaakte kist, denk dat deze ook nog een keer vervangen zal worden, maar voorlopig doet hij prima.

Comment

• Truss-aap
                  • Mar 2004
                  • 16

Omdat die blauwe van rubber zijn
                  en dan dempt wat schokken(en deze niet zowel dan heb ik niks gezegt)

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

citaat:Geplaatst door Truss-aap

Omdat die blauwe van rubber zijn
                    en dan dempt wat schokken(en deze niet zowel dan heb ik niks gezegt)
                    Deze zijn ook van rubber, en gelagerd.

Comment

• LuPuS
                      • Dec 2002
                      • 457

Mooi zo! Vindt ik echt mooie flightcase. Front aansluitingen, enz... Flightcase is alvast profi, dus of dat dan dap of zoals ik die heb, cayman is, dat speelt al geen rol zolang het kwaliteit is...
                      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Gast1401083
                        • Mar 2001
                        • 18

denk de volgende keer ff aan het xlr-doorlus-mannetje, scheelt een boel gedoe als je s bij wilt huren voor een grote klus.

Comment

• Klaaske
                          • Jun 2003
                          • 571

Ingelogt onder je andere account Gerard ? Idd, een xlr doorlus is idd retehandig
                          <font size=\"1\">
                          Groeten,
                          Jaap
                          <b>
                          -[GSXke :)]-
                          </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Niek...
                            • Nov 2001
                            • 1094

citaat:Geplaatst door Max
                            Speakon: 4x Speakon ansluiting voor op het paneel die aangesloten zitten op de versterkers, eerste twee aansluitingen voor de Top versterker, andere twee voor de Sub versterker.
                            Een speakon heeft niet voor niets een 1+/1- en 2+/2- aansluiting. Omdat je er dan namelijk twee lijnen over kunt laten lopen. Dus kun je ook met twee speakons toe i.p.v. vier.

citaat:Geplaatst door Max
                            In die kist zitten de versterkers via xlr kabels op de crossover aangesloten, moet binnenkort alleen even de kabels in de kist verkorten want er zitten nu standaard kabels van 3meter in en dat neemt een berg ruimte in beslag.
                            Kabels lekker zelf solderen (als je dat i.i.g. een beetje kunt), en die 3 mtr. kabels mooi als mic. kabels gebruiken.
                            <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• pilot
                              • Nov 2003
                              • 267

Voor in een rackje durf ik gerust dap of iets dergelijks te gebruiken de kabels gaan toch haast nooit los,dus waarom dan nog zelf solderen?
                              master-qsc en de rest

Comment

Working...