Nieuw Amprack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Angelo
    • Oct 2004
    • 3

Ziet er netjes uit !!!! versterkertjes zijn zeker niet verkeerd
    maar even over de speakon 4 is gewoon normaal hoor ?? ik zie sommige zeggen dat speakon 1-/1+ en 2-/2+ ??? maar je hebt ook gewoon 4 poliggen speakon aan sluitingen en stekkers ik heb ook altijd 4 speakon aansluitging allemaal 2 polig of je moet een setje speakers hebben waar je dan bij door kunt lussen

Groetjesss
    A.v.litsenburg

Comment

• john1968
      • Aug 2004
      • 46

Maar waar blijven nou die beloofde foto's???

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

Had ik al een appart topic voor aangemaakt:

Comment

• Carl
          • Nov 2000
          • 907

@Angelo:
          De aansluitingen van 4-polige speakons zijn zo genummerd!
          Bij full range (2 draden) gebruik je alleen de aansluitingen 1+ en 1- voor de "plus" en "min"
          Bij bi-amp is dat laag en 2+/2- het hoog. Dit is de norm, zoals Neutrik het "voorschrijft"
          De 8 polige hebben ook nog 3+/3- en 4+/4-. Daar is niet echt een norm voor, maar gebruikelijk is 1-sub, 2-laag, 3-mid, 4-hoog, of 1-laag, 2-mid, 3-hoog.
          Kijk maar eens op het zwarte plastic vlak bij de schroefjes, dan weet je ook waar iedereen het over heeft.

Comment

• yvobtv
            • May 2002
            • 272

hee hoi
            erg mooi
            maar kan nog net ietsje mooier
            je hebt nu de powercon, speakon en de xlr helemaal aan de voorkant van het paneel zitten, maar je kunt ze ook achterlangs ertegen "duwen".
            dan ziet het er aan de voorkant "strakker"uit. en als je het pop't kunnen alle stekkers er gewoon makkelijk in en uit.
            wel natuurlijk zwarte popnagels gebruiken he.

gegroet vanuit het drukke btv"land"
            (((((((ik denk dat ik wat extra bassen meeneem voor de spreiding.)))))))

Comment

• dj_lucv
              • Aug 2001
              • 616

Ziet er gewoon erg professioneel uit! Ik vind je zwarte wielen eigenlijk nog mooier dan blauwe als we dan toch over dit soort kleine zaken gaan lopen zeveren (al 3 pagina's vol!)

Comment

Working...