Ik download nummers en als ze mij aanstaan koop ik ze op cd.
Ik vind het gebruik van cd-r met mp3's niet van toepassing op drive-in.
Ten eerste moet je met cd-r goed uitkijken met krassen en dergelijke.
Ten tweede heb ik geen zin om met facturen, zoals ik hier eerder gelezen heb, op pad te gaan en ten derde, ik hoor zeker kwaliteitsverschil en dit is misschien voor discussie vatbaar.
Ik blijf bij het origineel, cd's dus.
mvg
Ik vind het gebruik van cd-r met mp3's niet van toepassing op drive-in.
Ten eerste moet je met cd-r goed uitkijken met krassen en dergelijke.
Ten tweede heb ik geen zin om met facturen, zoals ik hier eerder gelezen heb, op pad te gaan en ten derde, ik hoor zeker kwaliteitsverschil en dit is misschien voor discussie vatbaar.
Ik blijf bij het origineel, cd's dus.
mvg

De industrie staat ook niet echt te huilen om jou als consument te foppen. En waar zijn die DCC, wasrol, LP, casette, MD legale versies van die muziek die ze uitbrengen? Ze smeren je eerst apparaten aan, dan mag je opnieuw al je platen kopen, en daarna ondersteunen ze je format niet meer. Nou is een groot deel van deze discussie of je MP3´s gericht op bestaand repertoire. Mag jij kopieen gebruiken van nummers waar zij bij het uitbrengen van die MP3´s voor het overgrote deel van de backcatalog geen artiest voor gaan betalen. (ZIJ beheren jouw repertoire en je krijgt xcent per verkochte geluidsdrager...héé MP3 is geen drager) Nee dat mag jij niet want als jij een MP3 kopie van jouw singel van mr tambourine man draait steel je van een platenmaatschappij die er nooit een cent van aan een artiest heeft gegeven. En het ook nog steeds niet van plan is te gaan doen.

). dit kan per bezoekend hoofd of per m2 feestruimte geregels worden.
Comment