Mee met collega

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timleurink
    • Mar 2005
    • 121

Het is en blijft een keiharde zakenwereld, wanneer jij de mogelijkheid krijgt om voor een lagere prijs op datzelfde feest te gaan draaien, wat je toch graag wilt zal je hier geen nee tegen zeggen.
    Ervaring moet je zelf opdoen je kunt niet in 1 klap van kleine feesten naar gigantische grote feesten. Je moet dit allemaal zelf opbouwen en ervaring in zien te vinden..
    TIP: zorg dat je ergens binnekomt waar een groot "disco-feest" word gedraaid zo kun je de opstelling etc. ook zien. En je hoeft dan geen verantwoording af te leggen wanneer je dit grote feest gaat overnemen :-)

Comment

• DJ Crazy Sound
      • Jan 2005
      • 63

Inmiddels nog niet met iemand mee geweest kan natuurlijk altijd nog.
      Ik zal hier in de buurt eens kijken of er drive in show's zijn waar ik een keer kan meelopen.

Comment

• timmel
        • Sep 2004
        • 111

Ik ben 22 jaar en samen met vrienden in bezit van een drive-in maar ik wil graag hoger op. Graag zou ik wat meer live PA en grotere feesten willen doen. Nu doen we feesten tot ongeveer 300 man (in bezit van een 4kW RMS Yorkville set). Ik wil dus graag mee willen lopen met een bedrijf in de omgeving van Maastricht. Ik ben muzikaal (fanfare en piano) en heb een muzikaal gehoor. Ik heb verstand van licht en geluid, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar geluid. Ik studeer in juli af als professionele bachelor elektromechanica en onderhoudstechnieken. Ik loop nu stage en heb voorlopig enkel in het weekend tijd. Ik ben in bezit van een rijbewijs en een eigen auto.

Groeten Tim

Vergeef me MOD als ik dit hier niet mag plaatsen
        niet genoten is altijd mis

Comment

• DJ Crazy Sound
          • Jan 2005
          • 63

Hey mensen hier ben ik weer,
          Tis lang stil geweest maar ik wil toch even laten horen dat we er nog zijn en wel een keer mee zou willen met iemand (drive in show)
          we hebben er geen haast bij dat blijkt wel.......

Info over mijn drive in show (tis niet veel maar we zijn net begonnen) vind je op www.djcrazysound.nl

We zouden graag met iemand meewillen die een feestje moet geven voor een man of 100 dus niet al te groot zoveel kunnen we voorlopig toch niet aan.

Je kunt mij (derk) e-mailen zie daarvoor mijn profiel.

tips en tricks zijn natuurlijk ook welkom

groeten
          Derk

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

Ik ben bezig een disco en karaoke setje in elkaar te sleutelen.
            Als dat op tour gaat zal ik je wel mailen.

(al was het maar alleen omdat ik ouwe lullen muziek prima ken, maar de moderne muziek niet helemaal meer onder controle heb >>LOL )

Comment

• Niek...
              • Nov 2001
              • 1094

citaat:Geplaatst door **************

Ik ben bezig een disco en karaoke setje in elkaar te sleutelen.
              Als dat op tour gaat zal ik je wel mailen.

(al was het maar alleen omdat ik ouwe lullen muziek prima ken, maar de moderne muziek niet helemaal meer onder controle heb >>LOL )
              Mac; dan zoek je het toch in de buurt? Regio Hengelo/Almelo hiero
              <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• DJ Crazy Sound
                • Jan 2005
                • 63

Is het topic toch nog ergens goed voor he

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5946

reclames en onnodige kicks verwijderd...
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Ik snap het probleem niet: er zijn heel veel site's waar heeeeeeeel veeel (te veel) drive in shows op staan. En je hebt ook nog de goude gids al je niks kan vinden. Ze kunnen heus wel iemand gebruiken voor een beetje duw en trek werk.
                    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• DJ Crazy Sound
                      • Jan 2005
                      • 63

We hebben contact gezocht met een drive in show hier uit dezelfde plaats. Met succes, want we gaan waarscijnlijk aanstaande dinsdagavond mee naar hoedjefeest van de middelbare school hier.
                      Voor degene die belangstelling hebben dit is de betreffende drive in show www.tbmusic.nl
                      De eravaringen na het avondje mee zal ik uiteraard hier plaatsen.

Gr Derk

Comment

• DJ Crazy Sound
                        • Jan 2005
                        • 63

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag dus toch nog met iemand mee geweest. We zijn meegeweest met TB music die moesten draaien op het hoedjesfeest van het assink lyceeum hier in Haaksbergen. Was een leuk feestje voor de brugklassers. Iedereen een hoedje op en de beste hoedjes mochten op de catwalk. Er waren ongeveer 250/300 brugmuggen aanwezig.

Nadat we aangekomen waren en ons voorgesteld hadden hebben we meegeholpen met spullen sjouwen naar de lokatie. (Was een behoorlijk eidje, omdat we eerst de halve school doormoesten met de apparatuur). En wat voorn apparatuur[:0] Zulke subwoofers hadden wij als kleine drive in nog nooit gezien, dat was al een avontuur op zich Na alles naar locatie gesjouwd te hebben hebben zij alles opgebouwd en ondertussen dingen uitgelegt en laten zien. Na dat alles kwamen de brugmuggen en dan sta je daar wel stoer achter zulke huge subwoofers. We hebben tijdens de avond een aantal plaatjes gestart en wat met het licht gespeeld. Na afloop hebben we de boel afgebouwd en de helft naar het theater gesleep aangezien ze daar woensdag ook nog een optreden van een band moesten verzorgen.

Al met al een geweldig leuke en vooral leerzame avond. Voor elke beginnende drive in een aanrader een keertje met iemand mee te lopen. Wij hebben er zelfs nog wat aan overgehouden ook
                        Foto's zal ik zo snel mogelijk plaatsen....

Groeten Derk

Comment

• arie
                          • Feb 2003
                          • 550

vind je ev eliminator al groot??en goed??heb je al wel eens een echt systeem gehoordt?Ben laatst nog bij je in het dorp geweest met Roksebarge, heb je misschien nog wel gehoordt.Groeten Arjan

ps als je daar volgend jaar naar toe komt kunnen we wel kennis maken?

Comment

• discomidway
                            • May 2005
                            • 140

ik had gewoon een oom die het mij allemaal geleerd heeft ben ik hem zeer dankbaar voor

Comment

• DjFlo
                              • Jun 2003
                              • 332

citaat:Geplaatst door discomidway

ik had gewoon een oom die het mij allemaal geleerd heeft ben ik hem zeer dankbaar voor
                              Tja sommige mensen hebben dat geluk niet dus bij deze lang leve de mensen die "newbies" willen meenemen

Comment

• DJ Crazy Sound
                                • Jan 2005
                                • 63

Tjah, als je kijkt wat wij gewend zijn is ev eliminator, Gigantisch
                                Zullen idd. wel grotere en beter systemen zijn.
                                Goed idee van Roksbarge is datum al bekend?

Comment

Working...