Mee met collega

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4516

gaat hij je dan voor de rechter slepen?

HAHAHAHAHAHA wat een wassen neus [}]
    lekker belangrijk!

Comment

• DJ Crazy Sound
      • Jan 2005
      • 63

Ik heb weinig aan dit geleuter. Ik zoek gewoon een drive in die ons 1 avondje mee wil nemen. 1 zo'n avondje kan toch geen kwaad. Denk trouwens dat er zat andere niewbie's zijn die ook wel een keer met een andere drive in mee willen. Wat betreft BAJ productions kon helaas niet op die avond misschien andere avond. En Theo 2 uur rijden beetje ver weg voor een avondje meekijken achter de schermen.[V]

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5946

Als je dit al geleuter vindt, dan ben je bij deze niet uitgenodigd om een keertje met mij mee te gaan klussen!
        Plaatjes draaien kan namelijk iedere boerel*l maar, een avond opbouwen qua muziekstijl en qlimaksen, het neerzetten van een PA met de juiste sound, dat leer je niet in 1 avondje, dat moet groeien. Er zijn zat mensen die een keertje mee gaan met een klusje, ook mensen die hier op het forum actief zijn.

Mensen die zich echter zo arrogant opstellen kunnen wat mij betreft lekker zelf aanmodderen. Je zal het wel weer geleuter vinden, maar ik vond het toch even nodig om het je te melden [:I]
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• arie
          • Feb 2003
          • 550

je kunt bij ons wel een keer mee komen kijken wij zitten in Borculo.Weet niet of je dan ook daatwerkelijk wat kan doen maar daar moet je dan maar even over mailen zie profiel.groeten Arie

ps volgens mij ken je mijn neefje ook wel (robin Schuurman)

Comment

• Ultimation drive-in show
            • Nov 2004
            • 19

Voor school hebben wij vorig jaar de opdracht gekregen om een dag mee te lopen met een beroep naar keuze. Het enigste nadeel was dat dit verplicht op donderdag moest (ivm proefwerken e.d.). Ik ben toen met een bedrijf meegeweest naar een beurs om daar te helpen met standbouw, uitlichten enz, maar dit was niet echt wat ik zocht... Nu hebben wij voor Loopbaan Oriëntatie Begeleiding (LOB) de opdracht gekregen om een soortgelijke opdracht te doen, gelukkig mag het ditmaal wel buiten schooltijd!
            Dus hierbij; zijn er drive-in shows of PA bedrijven waar ik een avond mee zou mogen draaien? Om bijvoorbeeld te helpen met het opbouwen en ervaring op te doen met het neerzetten van 'een PA met de juiste sound', maar een leuke lichtklus lijkt me ook interessant.

-Graag in de buurt van Lichtenvoorde (Varsseveld, Groenlo).
            -Ik beschik over eigen vervoer (brommer).
            -Ik ben 16 jaar, zit nu op 4 VWO en heb het profiel Natuur en Techniek. Na school ben ik van plan om elektrotechniek of geluidstechniek te gaan doen.
            -Ervaring met een eigen drive-in show (stel parren, scanners, 4 kW geluid), DJ werk, heb meerdere malen een orkest of band uitgelicht (niet altijd met eigen apparatuur) en doe af en toe het geluid op sportevenementen en carnavalsavonden.

Mail me voor iets interessant
            Een DJ die doordraait bij een psychiatrische inrichting, is nooit grappig...

Comment

• shure-fan
              • Sep 2003
              • 1046

citaat:Geplaatst door Ultimation drive-in show

Voor school hebben wij vorig jaar de opdracht gekregen om een dag mee te lopen met een beroep naar keuze. Het enigste nadeel was dat dit verplicht op donderdag moest (ivm proefwerken e.d.). Ik ben toen met een bedrijf meegeweest naar een beurs om daar te helpen met standbouw, uitlichten enz, maar dit was niet echt wat ik zocht... Nu hebben wij voor Loopbaan Oriëntatie Begeleiding (LOB) de opdracht gekregen om een soortgelijke opdracht te doen, gelukkig mag het ditmaal wel buiten schooltijd!
              Dus hierbij; zijn er drive-in shows of PA bedrijven waar ik een avond mee zou mogen draaien? Om bijvoorbeeld te helpen met het opbouwen en ervaring op te doen met het neerzetten van 'een PA met de juiste sound', maar een leuke lichtklus lijkt me ook interessant.

-Graag in de buurt van Lichtenvoorde (Varsseveld, Groenlo).
              -Ik beschik over eigen vervoer (brommer).
              -Ik ben 16 jaar, zit nu op 4 VWO en heb het profiel Natuur en Techniek. Na school ben ik van plan om elektrotechniek of geluidstechniek te gaan doen.
              -Ervaring met een eigen drive-in show (stel parren, scanners, 4 kW geluid), DJ werk, heb meerdere malen een orkest of band uitgelicht (niet altijd met eigen apparatuur) en doe af en toe het geluid op sportevenementen en carnavalsavonden.

Mail me voor iets interessant
              lijkt mij meer een advertentie voor in de personeels lijst elders op de site
              Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

Comment

• arie
                • Feb 2003
                • 550

Dat meelopen kan eventueel ook wel bij ons alleen zijn wij geen officieel bedrijf, weet niet of dit van school moet?Anders kan het aanstaande zaterdag al wel?Maar daar moet je maar even voor mailen (zie profiel).Groeten arie

Comment

• DJ Crazy Sound
                  • Jan 2005
                  • 63

nog steeds op zoek naar een Drive in die ons een avondje mee wil nemen

Comment

• rolanddeg
                    • Nov 2004
                    • 337

Arie bood je dit aan:

citaat:

je kunt bij ons wel een keer mee komen kijken wij zitten in Borculo.Weet niet of je dan ook daatwerkelijk wat kan doen maar daar moet je dan maar even over mailen zie profiel.groeten Arie

ps volgens mij ken je mijn neefje ook wel (robin Schuurman)
                    Zoek verder is op internet naar sites van dj's bij jou in de buurt en bel ze: is waarschijnlijk effectiever dan in 1 zin nogmaals je oproep te doen. Komt nl. niet echt over alsof je op de alleraardigste manier aan een klus wil komen...

Comment

• DJ Crazy Sound
                      • Jan 2005
                      • 63

Hallo rolanddeg,

Ik heb arie al een mailtje gestuurd maar geen reactie terug gekregen.
                      We mogen echter wel misschien een keer mee met de drive in die het discozwemmen in het plaatselijke zwembad regelt.
                      Verder had ik al een aantal tips gekregen ook over het telefoonboek enz. Als dit in het zwembad niet wat wordt ga ik inderdaad gewoon wat drive in's in de buurt afbellen.

Derk

Comment

• arie
                        • Feb 2003
                        • 550

hoi ik heb je wel terug gemailt, want het kon eventueel afgelopen zaterdag al, maargoed ik mail je wel en keer als het kan misschien volgende week vrijdag en zaterdag gr Arie

Comment

• DJ Crazy Sound
                          • Jan 2005
                          • 63

Volgende week is geen probleem. De e-mail zal wel niet goed over zijn gekomen.
                          derk@djcrazysound.nl

Comment

• Harmen
                            • Sep 2003
                            • 379

citaat:Geplaatst door showband

Als er mensen zijn in regio den haag die een keer meewillen met bandje kan dat hoor. Wel boven 16 wegens uren. Maar superveel spul hebben we dan weer niet. We zijn nogal kostenbewust namelijk. Bij een purple of ampco kisten duwen is voor mensen met GAS leuker

(voor woordenboek: GAS=gear aquisition syndrome. Als je spullengeil bent. Als in "I got a gas attack when I see that rig" of "when I walked across that store I got GAS when I see that midas" )
                            in het nederlands heet dat lampjesgeil [)]
                            verder totaal onbekend hier

Comment

• tuurKE
                              • Jan 2005
                              • 252

Je kan natuurlijk ook gewoon als er een fuif is naar de drive inn toegaan en vragen of je mag helpen met opruimen en zo. Op die manier ben ik ook begonnen, lang lang geleden. Firma waar ik toen begonnen ben is intussen gestopt en heb op die manier me kunnen binnenwerken in het wereldje van licht en geluid.

greetz Tuur

btw, ben je al met iemand meegeweest???? en hoe is het meegevallen???
                              Maar wij hebben.......
                              .......chamsys!!

Comment

• Percy
                                • Jan 2005
                                • 80

Wat je ook eens kunt proberen is een dagje in een theater. Dat heb ik zelf ook gedaan en ik heb er enorm veel geleerd. Het is meestal ook makkelijker, omdat ze daar bijna dagelijk bezig zijn. Ze werken daar natuurlijk wel met ander spul, maar de basis dingen komen wel overeen.

Comment

Working...