opleiding theatertechniek?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marinus
    • May 2005
    • 2

Heren bedankt voor uw reacties. Ik keer mijn rug naar de OTT en plan een ander pad om stinkend rijk en arrogant te worden . Voor nu, tot later en percy, success met je vwo.

Groeten Marinus

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5430

citaat:Geplaatst door marinus

Heren bedankt voor uw reacties. Ik keer mijn rug naar de OTT en plan een ander pad om stinkend rijk en arrogant te worden .
      We zijn oprecht verheugd dat we je van de illusie hebben kunnen afhelpen dat je via de weg van de OTT stinkend rijk zou kunnen worden....
      Daarvoor zijn heel andere wegen te bewandelen.
      Begin in de politiek en zorg voor een kortlopend geheugen. De vele champagne recepties (bij presentaties van adviezen, rapporten, commissies, opening van nieuw panden, afdelingen, instituten, enz enz enz) helpen daarbij uitstekend.
      De baantjes komen daarna vanzelf wel, en de dikkere banen commisariaten en adviesschappen bij de (semi-)overheid, zbo, en de grote bedrijven volgen daarna weer.
      De 'heren' Kok en Rozenmuller laten zien hoe zoiets werkt. En die arrogantie komt ook als vanzelf met de macht, lijkt het wel.
      Dus wat zul je je druk maken over theatertechniek als rijkdom en arrogantie jouw doelen om na te streven zijn....

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Percy
        • Jan 2005
        • 80

Nou.. Je plan was zo gek nog niet Marijn.. Ik denk dat er genoeg regiseurs zijn die er behoefte in hebben. En anders gewoon zorgen dat je die vraag oproept.

Comment

• Juriaan
          • May 2004
          • 190

Welke opleding zit er in zwolle?, want aan het begin werdt die genoemd, maar geen school naam ofzo

Comment

• rinus bakker
            • Mar 2002
            • 5430

Ik meen dat het Deltion in Zwolle iets aan AV-media en/of theatertechniek doet ...

Comment

• Flien
              • May 2005
              • 1

Ik ben ook niet aangenomen op OTT in amsterdam, wel in eindhoven op mbo niveau, zijn er nog meer mensen die daar heen gaan?

Comment

• deurklink

citaat:Geplaatst door rinus bakker

Ik meen dat het Deltion in Zwolle iets aan AV-media en/of theatertechniek doet ...
                Deltion zwolle doet aan een gecombineerde opleiding (1ste jaar AV en Theatertechniek gecombineerd) Vervolgens kun je je richting kiezen voor het 2de jaar. Ik zit nu zelf in het 2de jaar van theatertechniek wat nu bijna is afgelopen.

Comment

• rinus bakker
                  • Mar 2002
                  • 5430

hallo deurklink,

Vertel daar eens wat meer over.
                  Is er ook een 3e en/of een 4e jaar?
                  Voldeed die opleiding tot nu toe aan jouw verwachtingen?
                  Wat valt er allemaal op toe (en op af?) te dingen?

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Vandaag brief in de bus: ik ben aangenomen. [8D]

Comment

• AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

Ik zeg; veel sterkte... ( en natuurlijk gefeliciteerd)
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Trein
                        • Aug 2004
                        • 5

Sooooww.... wat een verhalen! Wat een hoop vooroordelen, en oogkleppen. Heb net de laatste 4 pagina's gelezen. De andere heb ik geruime tijd geleden eens bekeken. Waar kunnen jullie je toch druk overmaken.

Voor alle tegenstanders van opleidingen: Zoek alles lekker zelf uit! Je komt er toch wel als je wil!!! Ervaring leert dat iedereen op een plekje komt die bij hem past. Soort zoekt immers soort. (kun je ook positief lezen!!)Wroeging hebben over het ooit niet aangenomen zijn… och… kan maar om dan hier ff flink de zaak af te branden is ook niet juist. Alle sollicitaties (en dus ook bij opleidingen) zijn momentopnamen. Ik denk dat de docenten die bepalen wie wel en wie niet op een opleiding worden toegelaten zich regelmatig vergissen!!

Mensen die op een opleiding zitten en/of willen komen: Bijtje tanden er in, en haal er uit wat er inzit!! Trek je niks aan van gewauwel van de afgelopen 9 pagina’s! Doe er je voordeel mee, er staan goede tips in!! Maar ook een hoop onzin. Bepaal vooral je eigen koers, plannen en ambities. Maar onthoudt, je bent als je van school komt geen haar beter dan ieder ander die enorm zijn best doet en er alles aan wil doen zijn persoonlijke ambitie in het vak te bereiken. Je zult je altijd moeten bewijzen. Wel of geen diploma is vaak een pre bij sollicitaties. Maar bij uitdagende of leidinggevende functies is ervaring en werkhouding natuurlijk altijd het belangrijkste!

Voor wat betreft OTT, ze zijn daar echt aan de weg aan het timmeren!!! De opleiding krijgt weldegelijk een goede basis. (was ook wel nodig) Maar veracht niet dat je er als allesweter en alles eter vanaf komt. Het grootste deel bepaal je immers zelf. MBO heb ik geen verstand van. (ben 4e jaars HBO en niet altijd even positief over de opleiding geweest)

@ Rinus> Ze hebben heel wat afgezwalkt… maar denk dat ze gestabiliseerd zijn, opleiding heet niet voor niets tegenwoordig: theatermaker techniek en theater. Geeft wel een duidelijke richting aan. Niet alleen techniek dus….

@jurjen_barel: Heel veel succes. Sterkte zal wel mee vallen!!! Wat mensen hier ook allemaal vertellen over opleidingen ik weet zeker dat je een leuke tijd tegemoet gaat!!

@moderator: Is er niet genoeg gezegd??? Argumenten zijn duidelijk duurt nu al een jaar… denk dat dit misschien een goed moment is om ff te cillen met z’n allen en gewoon te werken…het zij als: Artistiek-, wannabee-, organisatorisch-,evenementen-, av-, freubel-, knutsel-,psychologisch-, stinkende-, frisgewassen- of neuzel -technicus te willen zijn.

leren of doceren is ook een optie als je dat leuk vindt...

[)] Trein
                        Diagonaal 4ever!!!

Comment

• rinus bakker
                          • Mar 2002
                          • 5430

2 trein:
                          gestabiliseerd, we zullen zien...
                          als er volgend jaar weer ergens anders subsidies zijn weg te slepen,
                          dan verandert 'stand de pé' de naam en de inhoud van die opleiding weer,
                          ben ik bang.

Comment

• AJB
                            • Jul 2003
                            • 2289

Ik denk dat we er verstandig aan doen om dit topic voorlopig met rust te laten... Het systeem van hoor- en wederhoor is toegepast, en ik persoonlijk voel dat er weinig nieuwe info aangedragen wordt.

Hierbij dan ook een slotje. Mochten er mensen zijn met zwaar geheime info, (positief of negatief) kunnen ze altijd mailen, dan zal ik het slotje heroverwegen.

groet Arvid (AJB)
                            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                            ------------------------------------------------
                            Arvid Buit
                            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

Working...