Thanks! Het valt mij ook niet tegen. 
Probleem is dat blikjes, glazen of andere troep in de hoorn of reflexpoorten kunnen verdwijnen en de drivers kunnen beschadigen. Ook de BMS driver houd ik graag schoon. Verder geeft strekmetaal met speakerschuim erachter ook wat bescherming tegen regen.
Ik heb de warnex gerold. Echt topspul! Waarom is dit niet gewoon in de bouwmarkt te koop??? Ideaal om te verwerken: eerste dunne laag met normale schuimroller aanbrengen (zonder te gronden) en de tweede laag met structuurroller. Tegen de tijd dat je klaar bent met de eerste laag kun je meteen door met de tweede. Binnen enkele uurtjes droog.

Ik zou er niet eens een rooster voor zetten, dit mag toch gewoon gezien worden ?!
Heb je de Warnex gespoten of gerold ?
Heb je de Warnex gespoten of gerold ?
Ik heb de warnex gerold. Echt topspul! Waarom is dit niet gewoon in de bouwmarkt te koop??? Ideaal om te verwerken: eerste dunne laag met normale schuimroller aanbrengen (zonder te gronden) en de tweede laag met structuurroller. Tegen de tijd dat je klaar bent met de eerste laag kun je meteen door met de tweede. Binnen enkele uurtjes droog.
Comment