Zelfbouw Project (DHZ Sub)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Picasaweb werkt ook prima.

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

Zo het heeft heel even geduurd. Ik gebruikte voorheen altijd Tinypic naar alle tevredenheid. Helaas wil deze niet meer bij mij dus nu maar naar photobucket gegaan. Maar BOT

Hierbij de beloofde foto's. Vanavond gemaakt na het plaatsen van de aansluitingen en de statief flens. Er zitten nog niet de juiste schroeven in maar mijn vrouw vond het nodig de auto even mee te nemen waarin ik uiteraard de bouten en moeren in het zwart had laten liggen

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

Originally posted by vdlaanlichtengeluid
        Zo het heeft heel even geduurd. Ik gebruikte voorheen altijd Tinypic naar alle tevredenheid. Helaas wil deze niet meer bij mij dus nu maar naar photobucket gegaan. Maar BOT

Hierbij de beloofde foto's. Vanavond gemaakt na het plaatsen van de aansluitingen en de statief flens. Er zitten nog niet de juiste schroeven in maar mijn vrouw vond het nodig de auto even mee te nemen waarin ik uiteraard de bouten en moeren in het zwart had laten liggen

mooie kastjes!! das wel erg gaaf met dat geel in dat paneeltje...

leuk he dat zelf bouwen!!
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

Zelgbouwen is zeker leuk. Tevens kun je dan iets ook maken zoals jij het wil en handig is. Van de week speaker erin en kijken hoe en wat. Ook nog ff op padvoor een mooie grille.

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Ziet er heel deftig uit, alleen heb je de verkeerde kleur 'oranje' gebruikt voor je aansluitpaneeltjes.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

een vraagje: Waarom zijn de reflexpoorten niet zwart gemaakt...?

Comment

• drbeat
                • Jun 2012
                • 671

Originally posted by MusicXtra
                Ziet er heel deftig uit, alleen heb je de verkeerde kleur 'oranje' gebruikt voor je aansluitpaneeltjes.
                mmmm....ik zeg een terugroepactie om het BA oranje te veranderen in deze kleur geel....dan is t nog mooier.....

misschien wel grappig om dat frontje ook geel te schilderen....
                Last edited by drbeat; 03-05-14, 14:09.
                Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

Originally posted by jakkes72
                  een vraagje: Waarom zijn de reflexpoorten niet zwart gemaakt...?
                  Misschien omdat zwart niet reflecteert?
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                    • Jun 2010
                    • 640

Omdat deze niet zichtbaar blijven straks door de grill heen. De reden dat de plaatjes niet oranje zijn is eigenlijk omdat ik daar geen kleine hoeveelheid van kon krijgen. Toen ben ik op zoek gegaan naar iets aparts. Dat is gelukt volgensmij.

Sander ik zal jou ook morgen even de autocad files doorsturen.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

ik heb zojuist iedereen die een verzoekje om de tekeningen had gedaan de tekeningen doorgestuurd.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

Afgelopen dinsdag nog een mooie extra besteld voor deze sub(s)... binnenkort meer hierover...

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                          • Jun 2010
                          • 640

Zo stof er eens afhalen. Vanavond ben ik bij Sander langs geweest met mijn DHZ sub. Laat ik eerst zeggen dat de koffie goed was en het een gezellige leerzame avond was voor mij en het leuk was het gezicht eens in Real Life te zien.

Maar nu natuurlijk is mijn DHZ sub op de pijn bank gegaan bij Sander. Na wat verschillende metingen zijn er een aantal kleine dingen naar boven gekomen. Zo moeten de poorten bij gebruik met mijn Beyma 15G40 +\- 3 cm in gekort worden om er iets meer rendement uit te gaan halen. Er is een klein beetje ge-eqd en toen kwam er een hele nette degelijke sound uit. Dus nu snel de boel uit elkaar halen om die 3cm eraf te halen en snel de 2e in elkaar gaan zetten. Ik ga zeker bij Sander terug komen zodra mijn 2e sub klaar is om mijn hele setje te laten tunen. Ik ben erg benieuwd hoe dit uit de verf gaat komen!

Maar toen... Heb ik een kleine luister sessie Brooklyn Audio gehad... Wat een fijn geluid komt hieruit zeg. Sander heeft van alles laten horen in totaal verschillende stylen muziek. Zo gedetailleerd gewoon een genot om naar te luisteren! Wat iedereen tot nu toe zegt over BA kan ik na vanavond alleen maar be-amen.

Maar nu ga ik weer eens slapen en morgen snel de tekeningen aanpassen voor nummero 2

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

En weer een kleine maar oooo zo fijne update waar ik het al eerder over had... De wielplaat Ook netjes met warnex enz enz enz... Gewoon fijn

Comment

• desolation
                              • Jun 2012
                              • 706

beetje laat om het te posten wrs, maar na enkele malen te warnexen heb ik toch terug gekozen om te werken met Trimite als ik kasten verf. wel met de borstel/roller, want om te spuiten is het een smerig goedje, maar de hardheid en robuustheid van Trimite is naar mijn ervaring toch een stuk hoger.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                                • Jun 2010
                                • 640

Voor de liefhebbers de tekeningen zijn online. Let wel even op dit zijn nog wel de tekeningen zonder de ingekorte poorten tbv de Beyma 15G40 die ik gebruikt heb! Deze moet je nog 3cm in laten korten of zelf doen natuurlijk.

Comment

Working...