Zelfbouw Project (DHZ Sub)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drbeat
    • Jun 2012
    • 671

de inhoud van de subs zijn wel nog t zelfde gebleven neem ik aan...

ik was overigens aan hout alleen al bij mijn twee subs en topjes rond de 250 kwijt...300 incl. btw en machine uren van de CNC....waren nog eens tijden daar....helaas heeft t bedrijf de crisis niet overleefd...goed bedrijf...redelijk nog in het werk maar werd de nek omgedraaid door het fallicement van een opdrachtgever en ze de omzet van een half jaar opeens als verlies mochten boeken waarna de banken opeens geld moesten zien......waardoor eigen opgeboud kapitaal voor de financiering van projecten opeens uit kwam op 0 en er dus geleend moest worden van die banken....enwas de doodsteek.... dat
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• vdlaanlichtengeluid
      • Jun 2010
      • 640

De inhoud van de subs is niet veel gewijzigd. Ik heb het in min of meer overleg met sander gedaan. Ik ben niet heel ver naar binnen gegaan ik dacht slechts 2/3 mm.

Gisteren 6kg warnex besteld dus van het weekend eens lekker aan de gang. Eerst morgen de binnenkanten van de handvaten doen zodat dat ook netjes in de warnex staat. Kan ik gelijk even kijken/oefenen met warnex want het is de eerste keer. Binnenkanten van de handvaten is minder erg als het niet helemaal in 1x goed lukt...

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

tempo in het rolleren houden is wel een must maar warnex werkt echt wel prettig...prima spulleke....

het lijkt een beetje eng met die zwarte dikke kwark drab maar eenmaal aan de roll is het zelfs beter werken dan normale verf...deze vloeit niet zo erg en druipers die zijn wel heel erg moeilijk te maken....kortom prima spul...

ik schilder hier steeds meer met warnex...die witte werkt t zelfde....voor de speelgoedkisten van mijn dochter heb ik alles in de witte warnex gezet....echt heel mooi en iedereen vraagt waar ik t heb laten spuiten...hahahahaha!!! succes met kwasten!!
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• vdlaanlichtengeluid
          • Jun 2010
          • 640

Dan moet dat goed gaan komen. Ik wil ok mijn stolp rackjes nog overtrekken in warnex als ik wat overhoud :P

Comment

• sjig
            • May 2012
            • 909

Ik weet niet hoeveel kastjes je wilt verven, maar 2 kastjes en 6kg houdt je echt wel wat over hoor

Comment

• vdlaanlichtengeluid
              • Jun 2010
              • 640

Voor nu heb ik er 1 en dan ga ik van de week de volgende in elkaar zetten. Ik heb helaas niet zo heel veel plek dus moet het helaas 1 voor een doen. Helaas moest ik gisteren onverwachts werken en de bouwmarkten vonden het nodig vrijdag avond dicht te zijn...

Dus heb helaas nog geen roller wel een bus Warnex in huis waar ik nog even over moet bellen omdat het betreffende bedrijf er mij een heeft gestuurd met een Deuk erin... Nu vind ik dat niet erg maar wil ik wel een b-stock prijs ervoor betalen. Ik heb namelijk bewust gekeuzen voor een niet gedeukte. De b-stock stond namelijk ook te koop voor 10 euro minder maar die heb ik opzettelijk niet gekozen. Dus dat mogen ze even gaan verklaren...

Comment

• SPS
                • Mar 2004
                • 1662

Originally posted by vdlaanlichtengeluid
                Dus heb helaas nog geen roller wel een bus Warnex in huis waar ik nog even over moet bellen omdat het betreffende bedrijf er mij een heeft gestuurd met een Deuk erin... Nu vind ik dat niet erg maar wil ik wel een b-stock prijs ervoor betalen. Ik heb namelijk bewust gekeuzen voor een niet gedeukte. De b-stock stond namelijk ook te koop voor 10 euro minder maar die heb ik opzettelijk niet gekozen. Dus dat mogen ze even gaan verklaren...
                Ik lig in een deuk als ik zoiets lees
                Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• kvdb013
                  • Nov 2010
                  • 337

Beetje vreemd dat ze warnex als b-stock verkopen, het gaat toch om de inhoud?
                  Een deuk in een blik verf kan gebeuren lijkt me.
                  maar ik geef je gelijk hoor, alleen vreemd van de webwinkel.
                  Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

Warnex heeft officieel een houdbaarheid van een jaar, daarna is het prima bruikbaar maar mag alleen nog als B-stock verkocht worden.
                    Een deuk in een verpakking zal ook zeker geen korting opleveren, dat gebeurd misschien bij kaviaar maar niet bij Warnex.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

Normaal gesproken mag er geen deuk in een blik verf. Dan kan de coating aan de binnenzijde van het blik loslaten blahblah. Het maakt mij verder niet uit maar ik heb opzettelijk gekozen voor geen bstock.

Inmiddels staan de binnenzijden van de handvaten in de warnex. Wat een spul! Verwerkt echt super en dekt ook nog is top. Ik heb het niet voorgegrond gewoon zo erop. Droogd heerlijk snel in. Dat betekent dat ik dan vandaag gewoon de sub ook nog in elkaar kan zetten en verlijmen.

Fotos komen er straks aan.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

Originally posted by MusicXtra
                        Een deuk in een verpakking zal ook zeker geen korting opleveren, dat gebeurd misschien bij kaviaar maar niet bij Warnex.
                        Na een telefoontje met de betreffende shop krijg ik netjes een cadeaubon opgestuurd en ook werd hier nog duidelijk eens aangegeven dat een blik met een deuk een B-Stock blik is met bovengenoemde reden. Nu weet ik dat het misschien maar om 10 euro gaat maar het is meer het principe dat ik een A-Stock bestel en een B-Stock krijg. Zo kan iedereen geld verdienen zeg maar... Foto's laten nog even wachten.

Inmiddels staat de sub wel bijna volledig in elkaar. Vanavond nog het front erin zien te persen en dan is het tijd voor plamuur...

Comment

• purplehaze
                          • Jul 2004
                          • 692

Originally posted by vdlaanlichtengeluid
                          en dan is het tijd voor plamuur...
                          Let op plamuur en warnex kan een probleem geven dat de warnex daar niet op hecht..

Ik weet zo niet welk type je moet hebben zodat je dat probleem niet hebt helaas.

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                            • Jun 2010
                            • 640

2k staal plamuur was het dacht ik????

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                              • Jun 2010
                              • 640

Resultaat... Ben er erg blij mee! Warnex is topspul. Nu gaan ik er snel nog een bestellen en deze ook opbouwen. Als ik er 2 heb gebouwd ga ik er pas mee woofers in zetten en wat mee doen. Wel nog even achter een Grill aan maar dat moet ook lukken.

Oja, de connector panelen zijn banaan geel geworden ipv oranje. Omdat ik geen zin had een veel te grote bus verf hiervoor te halen. Het lukt alleen momenteel niet om de foto's op tinypic te zetten helaas...

Comment

• teunos
                                • Feb 2008
                                • 352

Ik heb dat nooit gesnapt al die problemen met foto's uploaden. Gewoon een photobucket account aanmaken en gas op die lollie. Daar is ook een Iphone app voor (misschien ook android?).
                                ''diamonds are forever''

Comment

Working...