Als het over frequenties van 20kHz en hoger gaat wel ja.
fostex FT17H
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Lieve mensen,
Wanneer iemand tenenkrommend Nederlands schrijft op een manier die nauwelijks te ontcijferen is, geen voortschrijdend inzicht toont, geen discussie dicipline op kan brengen...
Dan is vragen om een slotje weinig zinvol, evenmin is het raadzaam om iemand af te fakkelen over zijn gebrekkige schrijfvaardigheid.
Het meest eenvoudige en doeltreffende wat je doet is ...
Maak gebruik van je recht om niet te reageren!
Fijn weekend all!Moderator J&H Licht en Geluid ForumsComment
-
ja manekes goa ergoans anders me u potje'n spele !!!! Als je het niet verstaan hebt ! ge weet wat ge er mee kunt doen he kinderen???Comment
-
-
Geen slimme zet om met modder te gooien wanneer een moderator juist probeert de discussie weer in het gareel te krijgen. Daarbij is er tot op heden, ondanks dat je er niets mee lijkt te doen, behoorlijk wat tijd in goede adviezen gestoken.
Van mij zul je vanaf nu dan ook geen enkel advies meer krijgen, ik kan mijn tijd beter besteden.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Je kunt van mij niet verlangen dat ik mij laat doen als sommigen zich als kleuters gedragen !Tenslotte heb ik iedereen bedankt voor hun goede raad !Ik ben iemand die zijn deel van miserie gehad heeft!! Mensen zouden elkaar wat minder moeten beledigen als je de bal smijt kan je hem terugverwachten (ik heb geduld . maar trop is te veel!!!).Er zijn grenzen en wil je daarvoor mij geen raad meer geven? so be it .Ik lok niets uit en ik weet ook mijn deel hoor.Heb misschien niet genoeg mogen studeren maar heb enorm veel geleerd ivm Geluid daar zouden jullie nog staan van kijken !!Niet iedereen die zich prof noemt weet alles .maar somigen laten wel uitschijnen dat ze het warm water hebben uitgevonden!! Lees eens al mijn topics!!Comment
-
Ik verlang ook niet veel van forum deelnemers, wel verwacht ik dat ze een ander niet benadreen op een wijze waarop ze zelf ook niet benaderd cq toegesproken willen worden.
Mijn geduld is op, vriendelijke woorden en minder subtiele hints lijken niet het gewenste resultaat te bewerkstelligen.
Op z'n Hollands: Dikke doei en denk nog even heel goed na voordat je een nieuwe discussie start of reageert op het forum.
Bedenk je eerst: Deelnemen aan het forum is een voorrecht, geen plicht en al helemaal geen recht.
Kusjes,
ModjeModerator J&H Licht en Geluid ForumsComment
Comment