Compacte subs zelf bouwen voor buiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Da's nog steeds anderhalf keer zo groot, en voor een enkel 18" kast gewoon groot.
    Een Cubo 18 kun je in je eentje nog tillen, met de Tham hoef je dat echt niet te proberen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Rolandino
      • Mar 2007
      • 1451

Meestal worden er wielen gemonteerd ......... voor het laden maakt het niets uit echter de hoogte ( iets van 27cm meer ) is voor het laden niet echt een probleem.
      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Rademakers
        • Jul 2003
        • 1281

Ik zou de Extended maken, standaard kan echter ook.

89,4x60x64,4
        Op die 60 cm na, zijn dat de binnenmaten

Persoonlijk vind ik het prettig als de de grootste maat kleiner is als de afstand tussen je middel en de ogen, zodat je bovenbenen vrij kunnen bewegen en je over de kast heen kunt kijken. De grootste maat van Cubo 18 is 65 cm, wat ook voorkomt dat een grote stap (van de benen) de kast in je gezicht duwt.

Mocht je de kast echter alleen maar rollen dan lijkt de THAM18 mij een goede keuze, mits je het sublaag nodig hebt dat er uit komt rollen.

Mvg Johan

Comment

• vow
          • Jul 2012
          • 15

Ok, dan wordt het de extended. Nu nog de maten een beetje aanpassen om zo aan de breedte van 60 cm te komen en we kunnen weer verder. Speakers zijn gisteren reeds besteld.
          Zeeeeeeeer vriendelijk bedankt allemaal voor de hulp.
          Ik zal ook nog wel eens foto's plaatsen van de subs -> Is altijd fijn denk ik :-)

mvg

Comment

• Rolandino
            • Mar 2007
            • 1451

Ben benieuwd naar de bouw ervan. Succes met bouwen. Ik ga het project THAM18 als de tijd er is doen. Als het zover is komen er ook foto's hier.
            EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• vow
              • Jul 2012
              • 15

Bedankt Rolandino. U inbreng was natuurlijk ook zeer welkom alleen was de kast van de THAM18 een beetje te hoog voor onze doeleinden. Ik ben ook wel benieuwd naar u project en wil ze zeker wel eens zien.

mvg

Comment

• vow
                • Jul 2012
                • 15

Met welke inslagmoeren maken jullie de speaker vast?
                Of zijn er nog andere (betere) manieren om dit te doen?

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

Dat ligt een beetje aan de diameter van de gaten, maar ik gebruik vrijwel altijd M6 inslagmoeren met een inbusbout+kartel ringen, voor 'testen' gewoon dikke bolkop schroeven 5x25 , lekker snel en makkelijk.
                  Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

Working...