Warnex spuiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gertje123
    • Aug 2011
    • 61

Ik heb deze topic nu al voor de derde keer gelezen, en ga nu ook voor de derde keer vertellen dat ik er nog steeds NIKS wijzer van ben!
    Het probleem is niet over de roller, maar over het verhaal van die grondverf. De ene zegt van wel en de ander van niet!
    Last edited by moderator; 08-12-11, 02:20. Reason: doe ff normaal aub!

Comment

• stainz
      • Sep 2009
      • 609

Beste Gert,

Uit je vorige vraag in dit topic wordt niet duidelijk dat je wat wil weten over het gebruikt van grondverf, waar jouw reactie dan ook op slaat snap ik niet helemaal.
      Ik gebruik zelf geen grondverf onder de warnex, maar ik weet ook van genoeg mensen dat ze het wel doen en toch ook een mooi resultaat krijgen. In mijn ogen is er dus geen goede of foute manier zoals met wel meer dingen in ons beroep.

Groet

Comment

• Richnies2000
        • May 2008
        • 204

onder het motto cursus duits

hier een warnex manual

Comment

• dj-inkognito
          • Jun 2011
          • 416

Originally posted by Gertje123
          Ik heb deze topic nu al voor de derde keer gelezen, en ga nu ook voor de derde keer vertellen dat ik er nog steeds NIKS wijzer van ben! ( ! x 1000) Het probleem is niet over de roller, maar over het verhaal van die grondverf. De ene zegt van wel en de ander van niet!
          als je nu eens zelf gaat lezen wat voor vragen je allemaal gesteld hebt dan weet je ook waar je andwoord op kunt verwachten pino...

hieronder vraag je toch echt wat voor roller je nodig hebt en NIETS over grondverf

Originally posted by GERTJE123
          Hoe moet ik de Warnex verf aanbrengen op hout met een roller (die nog moet worden gekocht)??
          "TheDanceFloorIsYours!" www.dj-inkognito.nl "TheSoundOfSilence"

Comment

• Richnies2000
            • May 2008
            • 204

zoals je kunt lezen in de duitse manual hoef je geen grondverf te gebruiken bij toepassing op mdf en multiplex, rollen zijn diverse mogelijkheden voor...

eerst eventueel een dunne hechtlaag met kortharige roller (lak vilt roller)
            2de laag met een gele structuur roller
            en evt een 3e en 4e laag met wederom een kortharige roller

en klaar is kees ( of gertje)

Comment

• laserguy
              • Jun 2003
              • 2755

Even een zijvraag: stel dat je een grondlaag wilt leggen, dan raden zij HYDROGRUND aan. Warnex koop je hier o.a. bij J&H maar waar koop je HYDROGRUND? Ik ga binnenkort nml. een stel speakers refurbishen en de beschermlaag is nu opgekleefd vinyl. Die laag gaat er wel af maar de lijm zit voor een stuk in het hout gedrenkt waardoor dit hout bijna niks van vocht meer opneemt en ik vrees dat Warnex niet echt goed gaat hechten op een gladde laag vandaar dat ik HYDROGRUND zou willen gebruiken... Of kan er iemand MET ZEKERHEID zeggen dat dit niet nodig is en dat ik direct mag Warnexen...
              Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Daar is vrij eenvoudig achter te komen, kwestie van een klein stukje proberen en een hechtingstestje doen....
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• dj-inkognito
                  • Jun 2011
                  • 416

@Laserguy

even via contact formulier berichtje sturen
                  staat ook een gebruikershandleiding in het NEDERLANDS in hoe je het dient te gebruiken,

Rick

Comment

• laserguy
                    • Jun 2003
                    • 2755

Hartelijke dank dj-inkognito! Daar kom ik heel ver mee denk ik.

@MusicXtra: ja, maar ik heb geen verstand van verven... wat volgens een testje misschien voor mij wel goed is, is het in werkelijkheid misschien niet en misschien zie ik pas na maanden dat het niet zo goed is en kan ik opnieuw beginnen. Niet efficiënt.
                    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• dj-inkognito
                      • Jun 2011
                      • 416

Originally posted by laserguy
                      Hartelijke dank dj-inkognito! Daar kom ik heel ver mee denk ik.
                      heb hier voor je nog een beter adresje!
                      Kunstenaarsbenodigdheden en kunstenaarsmaterialen online kopen in de webshop voor kunstenaars. gerstaecker.nl levert kunstenaarsbenodigdheden zoals verf, penselen, doeken, papier enz….

kun je online per liter bestellen

succes er mee!
                      Rick

Comment

• laserguy
                        • Jun 2003
                        • 2755

Nogmaals bedankt Rick! Bij kunstenaarsbenodigdheden had ik het inderdaad niet gezocht .

Comment

• dj-inkognito
                          • Jun 2011
                          • 416

Nogmaals bedankt Rick! Bij kunstenaarsbenodigdheden had ik het inderdaad niet gezocht .
                          dat is de reden waarom ik nooit google, mijn vrouw weet toch altijd alles beter....

Rick

Comment

• laserguy
                            • Jun 2003
                            • 2755

Dank aan je vrouw! Spijtig dat ik je vrouw in Firefox niet kan instellen als standaard zoekmachine :P

Comment

• dj-inkognito
                              • Jun 2011
                              • 416

Dank aan je vrouw! Spijtig dat ik je vrouw in Firefox niet kan instellen als standaard zoekmachine :P
                              +1
                              ( hahahahahaha tien tekens )
                              youre welcome.

Comment

• sjig
                                • May 2012
                                • 909

Haal even een topic uit de oude doos. Ik heb toch nog een vraag over het aanbrengen van warnex dmv een roller.

Ik zit hier met twee kg warnex, een grote schapenwol roller en een spongebob roller (zo'n grote gele roller met gaten erin!). Is het mogelijk om met een van deze rollers een effect als deze te krijgen?

(sorry voor het rare linkje, maar vanaf een smartphone is dat niet te doen!)

En ja, ik heb het topic gelezen. Maar ik ben er niet helemaal uit, en mijn Duits is ook niet zo whieha.

Comment

Working...