Het is mij nooit gelukt met een roller en ik had het wel eens eerder gevraagd of dit kon maar ik denk dat je dan echt moet spuiten
Warnex spuiten
Collapse
X
-
-
Ik ga hoe dan ook zelf NIET verven.
Ik wil niet nog een keer zo'n situatie hebben! En met een structuur roller (zo'n spongebob) krijg ik daar wel iets mee wat er op lijkt? EN heeft iemand hier misschien een foto van?Comment
-
Je moet goed opletten met welke structuurroller je gaat werken. Ik heb het in ieder geval meermaals al gedaan met Warnex en een structuurroller en dat lukt echt wel goed.
Alleen heb ik een vaag vermoeden dat je 'Spongebob'roller zo'n oranje roller is met dikke bulten, en die heb je natuurlijk niet nodig voor het gewenste effect. Ook met de schappenvachtroller (deze is al iets beter, maar toch nog niet je dat) krijg je het effect van de echte speakerkasten niet.
Je moet op zoek naar de roller die er uitziet als een gele spons (roller is ook geel) en er zitten onregelmatige gaatjes in (zoals een schuurspons). In de DHZ verkopen ze die in een grote versie, maar ik heb het via een leverancier van Warnex gedaan met kleine rolletjes van 10-11 cm en dat werkt echt wel goed...Comment
-
-
Dat is hem inderdaad. Met die structuurrol kan je het gewenste resultaat bereiken.Bedoel je dan deze?
Link: http://www.debouwmarktshop.eu/WebRoo...urrol_geel.PNG
Ikzelf heb wel met de kleine rolletjes gewerkt (10-11 cm) maar effect is natuurlijk hetzelfde...Comment
-
Comment

!

Comment