Warnex spuiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • I.T. drive in
    • May 2009
    • 352

Het is mij nooit gelukt met een roller en ik had het wel eens eerder gevraagd of dit kon maar ik denk dat je dan echt moet spuiten

Comment

• sjig
      • May 2012
      • 909

Ik heb een keer verf gespoten... Het resultaat was een zwart geverfde muur, en een door mij vermoordde verfspuit!
      Last edited by sjig; 07-06-12, 06:12.

Comment

• dexter
        • Jul 2005
        • 433

Ik spuit ook regelmatig dingen in de warnex, je moet er op letten dat je het spul verdunt en dat je een spuitpistoor pakt met een grote nozzle anders wil het niet.

Comment

• sjig
          • May 2012
          • 909

Originally posted by sjig
          Ik heb een keer verf gespoten... Het resultaat was een zwart geverfde muur, en een door mij vermoordde verfspuit!
          Ik ga hoe dan ook zelf NIET verven.
          Ik wil niet nog een keer zo'n situatie hebben! En met een structuur roller (zo'n spongebob) krijg ik daar wel iets mee wat er op lijkt? EN heeft iemand hier misschien een foto van?

Comment

• Timothy
            • Aug 2005
            • 175

Je moet goed opletten met welke structuurroller je gaat werken. Ik heb het in ieder geval meermaals al gedaan met Warnex en een structuurroller en dat lukt echt wel goed.
            Alleen heb ik een vaag vermoeden dat je 'Spongebob'roller zo'n oranje roller is met dikke bulten, en die heb je natuurlijk niet nodig voor het gewenste effect. Ook met de schappenvachtroller (deze is al iets beter, maar toch nog niet je dat) krijg je het effect van de echte speakerkasten niet.
            Je moet op zoek naar de roller die er uitziet als een gele spons (roller is ook geel) en er zitten onregelmatige gaatjes in (zoals een schuurspons). In de DHZ verkopen ze die in een grote versie, maar ik heb het via een leverancier van Warnex gedaan met kleine rolletjes van 10-11 cm en dat werkt echt wel goed...

Comment

• sjig
              • May 2012
              • 909

Bedoel je dan deze?
              Link: http://www.debouwmarktshop.eu/WebRoo...urrol_geel.PNG

Comment

• kvdb013
                • Nov 2010
                • 337

Ik heb al mijn speakers met deze roller gedaan, en vind het resultaat gewoon goed! Ik zal vanavond een foto proberen te posten(ben ik niet zo goed in)
                Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Comment

• Timothy
                  • Aug 2005
                  • 175

Originally posted by sjig
                  Dat is hem inderdaad. Met die structuurrol kan je het gewenste resultaat bereiken.
                  Ikzelf heb wel met de kleine rolletjes gewerkt (10-11 cm) maar effect is natuurlijk hetzelfde...

Comment

• kvdb013
                    • Nov 2010
                    • 337

Ik gebruik ook de kleinere variant, ik vind dat er bij de grote veel te veel Warner verloren gaat, er gaat nogal wat in de roller zitten

Comment

• sjig
                      • May 2012
                      • 909

Originally posted by kvdb013
                      Ik heb al mijn speakers met deze roller gedaan, en vind het resultaat gewoon goed! Ik zal vanavond een foto proberen te posten(ben ik niet zo goed in)
                      Dat zou erg fijn zijn!

Die gele met gaten bedoelde ik ook met spongebob roller !

Comment

• sjig
                        • May 2012
                        • 909

Iemand een fotootje? kvdb013?

Comment

• kvdb013
                          • Nov 2010
                          • 337

ik heb helaas nog geen tijd hehad om uit te zoeken hoe ik een foto plaats. ik kan morgen even kijken voor je.
                          gr koen

Comment

• sjig
                            • May 2012
                            • 909

Via imageshack kan je foto's uploaden. En als dit niet luit kan ik je via pm ook even mijn mail adres doorgeven hoor!

Comment

• kvdb013
                              • Nov 2010
                              • 337

[IMG][/IMG][IMG][/IMG]

bij deze twee fotos

Comment

• sjig
                                • May 2012
                                • 909

Bedankt voor de foto's. Dat is de structuur die ik eigenlijk wel verwachtte, en die ik helemaal prima!

Comment

Working...