1850 folded horn.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • David21
    • Mar 2005
    • 94

zo, de kast is eindelijk af, enkele dagen drogen, en dan wat verder afwerken.
    Last edited by David21; 28-06-07, 14:13.

Comment

• MMD
      • Feb 2005
      • 53

citaat:Geplaatst door David21

Wow,

wat gaat er dan wel niet gebeuren als je er 8 in totaal gebruikt zoals er aangeraden word.. [8D]
      Als je de verhalen op speakerplans mag geloven, ga je moeite krijgen met ademhalen als je ervoor staat. Misschien ook nog wel een klaplong.
      Groet André

Comment

• DJ-BJ-sl
        • Jul 2004
        • 172

ff offtopic []

van waar ergens in dilsen ?? ben zelf van neeroeteren wil dat kastje wel eens horen bolle

greetzz bart

Comment

• David21
          • Mar 2005
          • 94

citaat:Geplaatst door DenB freak

ff offtopic []

van waar ergens in dilsen ?? ben zelf van neeroeteren wil dat kastje wel eens horen bolle

greetzz bart
          euhmmm, in het centrum ergens, wijk waar ze pas allemaal nieuwe huisjes hebben gebouwd enzo..

neem dan maar meteen een amp mee kheb op het moment enkel nog maar een 200 watt rms velleman mono versterkertje :[[

groetjes

Comment

• DJ-BJ-sl
            • Jul 2004
            • 172

aah ok een bakje van 1600Wrms is da goed ??
            zal nog eens kijken wanneer ik tijd heb :d

greetzz bart

Comment

• David21
              • Mar 2005
              • 94

citaat:Geplaatst door DenB freak

aah ok een bakje van 1600Wrms is da goed ??
              zal nog eens kijken wanneer ik tijd heb :d

greetzz bart
              de speaker is volgens parameters 400W rms, du sdat zou wel een beetje overkil zijn [}]

Comment

• DJ-BJ-sl
                • Jul 2004
                • 172

nee breng men rackje dan mee
                3 versterkers en een X-over is een versterker bij die mooi 400Wrms leverd
                greetzz bart

Comment

• David21
                  • Mar 2005
                  • 94

dat is het uiteindelijke resultaat, met 2 laagjes primer..

*waarom werken de plaatjes eigenlijk niet zoals op een ander forum...
                  Last edited by David21; 28-06-07, 14:12.

Comment

• Dr. Edie
                    • May 2003
                    • 671

Ziet er zover zeer netjes uit. Maar komt neem ik aan nog laagje verf overheen? Stoothoekjes en afronden van de hoeken misschien?
                    Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• David21
                      • Mar 2005
                      • 94

jammer genoeg mag hij niet in huis van vader, dus ga ik hem zo verkopen in deze staat, dan kunnen de mensen hem zelf afwerken hoe ze hem willen hebben..

de hoeken en zijkanten zijn afgerond, enkel de voorkant die je ziet heb ik niet aangerond, omdat ik dat geen nut vond hebben, hoekjes ga ik er nog wel op monteren denk ik.

Comment

• Watt Xtra
                        • Oct 2004
                        • 1119

even terug komen op het houtprobleem bij jou!! Dit is dus een goed voorbeeld van doe het zelfzaken hout! heb zelf 2 jaar bij een bouwmarkt gewerkt maar de kwaliteit is echt waardeloos, is allemaal B-keus (omdat C niet bestaat) mocht je weer eens een kastje gaan bouwen ga naar een goed houtbewerkingsbedrijf, de prijs is echt niet meer wat je moet betalen, de kwaliteit is goed, mensen willen meestal graag helpen en weten waar ze mee bezig zijn! is echt een aanrader, mag hier zelfs gewoon gebruik maken van de werkplaats en als ik eens hulp nodig heb dan wil er meestal wel iemand even een handje helpen.
                        succes met evt verdere projecten
                        JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

Comment

• Dr. Edie
                          • May 2003
                          • 671

citaat:Geplaatst door David21

jammer genoeg mag hij niet in huis van vader, dus ga ik hem zo verkopen in deze staat, dan kunnen de mensen hem zelf afwerken hoe ze hem willen hebben..
                          Je bent 20 man Maargoed, wel slim om hem dan in deze staat weg te doen als het moet..
                          citaat:
                          de hoeken en zijkanten zijn afgerond, enkel de voorkant die je ziet heb ik niet aangerond, omdat ik dat geen nut vond hebben, hoekjes ga ik er nog wel op monteren denk ik.
                          Die hoekjes zou ik dan ook even mee wachten.. Niet doen dus.

Maar hoe klinkt ie ?
                          Mit freundliche grube,

Edie

Comment

• David21
                            • Mar 2005
                            • 94

ik heb hem nog niet voluit kunnen testen, maar dit zou wel gaan gebeuren...

de eerste test was met een ps400m monoblok caramp van kenwood,
                            deze heeft een hoop filters erop, en heeft me zo'n dikke 100 watt rms geleverd met de voeding die ik hem gaf..

het was tijdens dat hevig onweer enkele weken geleden, en door het gedonderd heen kwamen ze in onze wijk naar buiten kijken wat er gaande was...
                            een kennis die zo'n 75 meter verder op het einde van de straat woont zei dat de huisdeuren rammelde(lees,een beetje trilden), en dat het binnenshuis niet te keren was van het gedreun....
                            dat met maar 100 watt, max 150 watt rms...

Comment

• bertuss
                              • Jan 2002
                              • 816

wat een kolder. sorry hoor. maar be real

Comment

• David21
                                • Mar 2005
                                • 94

citaat:Geplaatst door bertuss

wat een kolder. sorry hoor. maar be real

???
                                ik geef wel toe dat het overdreven overkomt..
                                maar hoe durf je dat te zeggen zonder erbij te zijn geweest..

het was midden in een woonwijk, de kast stond onder onze volledig open veranda,misschien dat dat ook wel iets heeft uitgemaakt.
                                het kan toch normaal zijn dat deze sub ook na zo'n afstand nog dreunt.
                                het waren allessinds een dikke 50 meter.
                                jij moet toch ook weten dat basstonen soms binnenshuis zeer goed hoorbaar zijn.

Comment

Working...