Ik zat afgelopen zomer op klus en daar moest ik inprikken voor mijn stroom op een aggregaat. Dat was opzich naar mijn inziens op dat gebied netjes geregeld, ik miste alleen een aardpen...Dat zat me niet echt lekker, ik dacht natuurlijk meteen, gen aardpen, vocht, overeindstaant haar...Dus de leverancier(een lokale elektra meneer) erbij gehaald en die kwam met een heel technies verhaal over weerstand, sinussen, belastingen en weet ik niet allemaal...En aangezien dat die meneer meteen toen hij binnenkwam lastig begon te doen, werd ik ook wel wat taai...Zeker toen hij begon over een aardpen van 80 meter..anders had het geen nut..??..Toen ik die beste elektra meneer vroeg of hij mij veiligheid kon garanderen, durfde hij dat niet! Ik heb hem uiteraard meteen ff op mijn voorwaarde gewezen, d.w.z. gaat er iets met de stroom fout, dan was het zijn probleem...
Maar waar het in het kort op neer komt, kloppen zijn bewering op gebied van die aardpen? Daar ben ik dus niet helemaal in thuis. Zo ja of nee, hoe zou het dan officieel moeten?
Stroom is leuk..maar je kunt het niet zien of ruiken...
Maar waar het in het kort op neer komt, kloppen zijn bewering op gebied van die aardpen? Daar ben ik dus niet helemaal in thuis. Zo ja of nee, hoe zou het dan officieel moeten?
Stroom is leuk..maar je kunt het niet zien of ruiken...

)]

Comment