John: "Maar laten we afwachten waar Chris mee komt, ik ben nieuwsgierig" : Lijkt me niet de juiste instelling. Ik wil graag programmeren voor dit project, maar jullie zullen ook wel met wat input moeten komen.
Dat de GLP SD2 wat mist had ik al begrepen. Maar ik moet voor mezelf ook de basis functionaliteit op een rijtje hebben.
Is er trouwens al een kostenplaatje gemaakt voor de hardware. Want tot nu toe hebben we het continu over software, maar..... zonder hardware doet t nog niks.
Ik ben wel geinteresseerd in de prijs van de hardware.
Groeten Chris van Diemen
Bijgewerkt door - Van_Diemen op 11/10/2002 10:05:58
Dat de GLP SD2 wat mist had ik al begrepen. Maar ik moet voor mezelf ook de basis functionaliteit op een rijtje hebben.
Is er trouwens al een kostenplaatje gemaakt voor de hardware. Want tot nu toe hebben we het continu over software, maar..... zonder hardware doet t nog niks.
Ik ben wel geinteresseerd in de prijs van de hardware.
Groeten Chris van Diemen
Bijgewerkt door - Van_Diemen op 11/10/2002 10:05:58





</center>
</center>
</center>
</center>
</center>
</center>
</center>
) vraag gerust
Comment