hoe iec (euro) stekker aansluiten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PvG
    • Sep 2012
    • 979

Het probleem is dat een Darwin Award een persoonlijke award is. Wij kunnen de TS wel helpen deze te winnen, maar wij zullen nooit de erkenning krijgen... Dus ik ga voor mijn eigen award.
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Originally posted by VrijeVogel
      De een heeft alleen wat meer talent dan de ander....
      Klopt en sommige zaken kun je prima op een forum proberen uit te leggen zonder dat er gevaarlijke situaties ontstaan. Er zal geen enkel gevaar dreigen als we iemand uitleggen hoe een aux bus werkt bijvoorbeeld. Echter dit is een situatie waaruit blijkt dat de TS zonder kennis aan iets sleutelt dat niet ongevaarlijk is. Een vonkje bij dat hout kan voldoende zijn voor brand. Het zal niet de eerste brand zijn die ontstaat door gepruts met 230V/16A.

Sommige zaken kun je prima vragen en uitleggen op een forum en er zijn zaken waar je eerst voldoende basiskennis in huis voor dient te hebben. Heb je die niet ga naar iemand met de juiste kennis en leer hiervan of nog beter in ons vak volg een technische opleiding/studie.

Comment

• Hitvision
        • Jun 2003
        • 388

Die Chasey van Showtec heeft de normale female uitvoering van de eurostekker. Ik denk dat TS aan de kabels de male variant wil plaatsen. Ik vermoed dus een foute foto. In dat geval kan hij aangesloten worden zoals NesCio01 dit angeeft. Wil je de stekkers zoals op de 1e foto aan de kant van je lampen maken dan ga ik er verder niet op in en krijg je levensgevaarlijke situaties.
        Last edited by Hitvision; 29-06-14, 22:45.
        Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

Comment

Working...