hallo,
ik wil op diverse racks een "powercon out" maken zodat ik bijvoorbeeld 2 versterkers aan elkaar kan doorlussen.
Maar nu is mijn vraag
Link je de powercon gewoon door naar elkaar?
ik heb dus nu in me rack een "powercon in" naar een stekkerblok toelopen.
waarin dus de rest van me apparatuur zit
maar moet ik dan voor een "powercon out" hem meteen direckt aan de "in" knopen of eerst naar het blok en vanuit daar weer terug naar de "out"
( zou een omweg zijn en niet echt goedkoop )
Ik heb de kabel vast aan een hulsje die ik over de pennen van me powercon chassis schuif, met daarover een krimpkaus maar volgens mij kan ik nooit 2 kabels van bijv 2,5 mm in dat hulsje kwijt om hem door te lussen
op de site van neutrik staat het er niet bij.....
iemand die me wel kan vertellen hoe het in de praktijk moet???
Mvg Jens
ik wil op diverse racks een "powercon out" maken zodat ik bijvoorbeeld 2 versterkers aan elkaar kan doorlussen.
Maar nu is mijn vraag
Link je de powercon gewoon door naar elkaar?
ik heb dus nu in me rack een "powercon in" naar een stekkerblok toelopen.
waarin dus de rest van me apparatuur zit
maar moet ik dan voor een "powercon out" hem meteen direckt aan de "in" knopen of eerst naar het blok en vanuit daar weer terug naar de "out"
( zou een omweg zijn en niet echt goedkoop )
Ik heb de kabel vast aan een hulsje die ik over de pennen van me powercon chassis schuif, met daarover een krimpkaus maar volgens mij kan ik nooit 2 kabels van bijv 2,5 mm in dat hulsje kwijt om hem door te lussen
op de site van neutrik staat het er niet bij.....
iemand die me wel kan vertellen hoe het in de praktijk moet???
Mvg Jens

gekrimpkoust draadje rond een schroefje)... Olaf is een beetje bang van aardlusjes waarschijnlijk (en gelijk heeft ie!)
.
De aarde moet maar door de voeding lopen van het apparaat....Wat ook wel scheelt, goede apparaten...Ik zal van de week wel ff de voorkant op de foto zetten...
Comment