hoe een cirkel en dergelijke vasthangen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kokkie
    • Nov 2003
    • 1166

Volgens mij hebben we het over verschillende foto's Rinus. Ik heb het over de 2 foto's van de schuimparty (staan in het 3 na laatste bericht op pagina 1 van dit onderwerp) en niet meer over het driehoektrussje met de ratelbanden.

Verder, qua formules heb ik precies hetzelfde gebruikt als jij voorstelt.

En als we het dus samen over het cirkeltrussje hebben waar ruim 2 4-barren en een spiegelbol in de lengte in kunnen denk ik dat je me wel gelijk gaat geven. Behalve over de puntbelasting waar ik het in mijn vorige reactie over had, want ik zie nu net dat de cirkel onder ligt en de lengte trussen er bovenop en ik dacht dat de cirkel boven lag. Foutje!
    Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• rinus bakker
      • Mar 2002
      • 5429

Hallo Kokkie,
      Dat zijn dus foto's die je er zelf bij/tussen 'geplakt' hebt.
      Dus een beetje vorm van topic vervuiling - verwatering ook al gaat het nog wel over cirkels.
      Het was mij eigenlijk niet zo opgevallen dat we het ene cikel-ophang-topic hadden afgeloten
      en nu meteen met een ander cirkel-ophang-topic begonnen waren.
      Maar wat betreft de cirkel-omtrek berekening zijn we het gelukkig wel eens.
      De rest laat ik verder ook maar aan jou over.
      een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• Barthez
        • Dec 2003
        • 256

het lijkt me eerder tijd om de verantwoorde berekeningen eens over te laten aan de perso(o)n(en) die dit soort constructies verzinnen en ook nog echt durven op te bouwen (en te belasten en er dan nog publiek onder laten staan), ik mag dan zelf ook geen rigging ingenieur zijn, maar zelf ik heb mn twijfels bij deze bouwsels [B)]

edit: wat ik bedoel is; hebben zij wel enig idee waar ze mee bezig zijn??? [V][B)][?][?]
        Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• kokkie
          • Nov 2003
          • 1166

Daarom hoopte ik ook dat Rinus mijn antwoorden wilde bevestigen (aardige woordspeling voor een rigger) of wilde verbeteren. En wat betreft topic vervuiling, valt denk wel mee aangezien het en een cirkel is en wederom een onveilige constructie van hetzelfde bedrijf.
          Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

Working...