Binnenkort hebben we als het goed is 6meter 2e hands truss, maar alleen geen statieven. Nou kun je ze natuurlijk het beste kopen, maar voor een stevige set ben je gewoon veel kwijt
) Dus kopen is eigenlijk niet echt een optie.
Nu had ik dus alvast wat lopen kijken hoe andere statieven in elkaar zitten, misschien dat me pa nog takels kan regelen/vinden zodat het echte windups kunnen worden, maar waarschijnlijk wordt t gewoon uitschuiven. Me vader is lasser van beroep, dus dat gaat wel lukken

dit wou ik dus als vorbeeld nemen, 4 poten die je uit kunt klappen.
Ik zat te denken om de poten dan met een schanierpunt te monteren, en als je ze uitklapt er een borgpen doorheen te steken. Leek mij de meest stijve en toch nog eenvoudige methode.
En anders volgens de insteek methode:

Wat is volgens jullie de beste methode?
) Dus kopen is eigenlijk niet echt een optie.Nu had ik dus alvast wat lopen kijken hoe andere statieven in elkaar zitten, misschien dat me pa nog takels kan regelen/vinden zodat het echte windups kunnen worden, maar waarschijnlijk wordt t gewoon uitschuiven. Me vader is lasser van beroep, dus dat gaat wel lukken

dit wou ik dus als vorbeeld nemen, 4 poten die je uit kunt klappen.
Ik zat te denken om de poten dan met een schanierpunt te monteren, en als je ze uitklapt er een borgpen doorheen te steken. Leek mij de meest stijve en toch nog eenvoudige methode.
En anders volgens de insteek methode:

Wat is volgens jullie de beste methode?

ik zag ze al eerder staan in t topic van dat feestje. Enigste verschil is eigenlijk dat jouw voeten dus afneembaar zijn, en je niet hoeft te tillen als al het licht omgoog gaat.

]
Comment