dubbel check 472 kg 5 meter de lucht in

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rinus bakker
    • Mar 2002
    • 5430

Bij Menno staat dat SWP waarschijnlijk voor:
    Sloppy Work Practice!
    het ademt allemaal al de sfeer van de "Bekende Weg".
    Iets van:
    "Ik weet wel dat je geen 190 km/u op de snelweg mag,
    .... maar wat nou als ik het toch ga proberen?"

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by rinus bakker
      B
      "Ik weet wel dat je geen 190 km/u op de snelweg mag,
      .... maar wat nou als ik het toch ga proberen?"

Ok, dat mag niet maar wat als ik nou 180 ga rijden?
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• drbeat
        • Jun 2012
        • 671

Sta toch te kijken dat hier weer het bouwbesluit bij gehaald wordt.......heeft deze persoon wel ooit in het bouwbesluit gekeken....durf te wedden dat hij geeneens het hoofdstuk weet waar het in staat en waar het voor is geschreven...

En dan de ts die gewoon dit met droge ogen vraagt.....mijn xcuus maar dit is echt te gek voor woorden.....zorg als de bliksem dat je ergens een cursus bij Rinus of zo gaat volgen voordat je uberhoubt trus in je handen neemt....of er naar kijkt!!

Je werkt met en voor mensen, niet met een hoopje mieren! Je vergeeft het jezelf nooit als t mis gaat...
        Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

Als we dit soort van moedwillige (?) neiging tot potentiele bedreiging van de publieke veiligheid
          nu ook tot plannen van een terroristische actie zouden kunnen rekenen,
          hoefden we hier ons op en forum niet druk over te maken.

Dan was de TS al lang opgepakt door de overheid.
          een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• MennoSWP
            • Apr 2011
            • 103

Uiteindelijk toch maar alleen voor het scherm gegaan om een SF van ruim 10 te hebben. Aan de onderkant stonden nog zware plantenbakken en via de bovenkant was het nog eens gezekerd met lange spanbanden (vastgemaakt met harpsluitingen) die onder het podium door gingen voor het geval dat iemand de boel om zou proberen te duwen o.i.d. Ging in ieder geval allemaal prima, ben alleen een dopje kwijtgeraakt van een TE-071 pootje...

foto:

Last edited by MennoSWP; 01-05-13, 16:33.

Comment

• MennoSWP
              • Apr 2011
              • 103

Originally posted by rinus bakker
              Als we dit soort van moedwillige (?) neiging tot potentiele bedreiging van de publieke veiligheid
              nu ook tot plannen van een terroristische actie zouden kunnen rekenen,
              hoefden we hier ons op en forum niet druk over te maken.

Dan was de TS al lang opgepakt door de overheid.
              Als je geen vragen mag stellen over potentieel gevaarlijke situaties, kun je net zo goed dit forum opdoeken lijkt me. Echter zou ik me dan juist meer druk gaan maken...

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Daar heb je helemaal gelijk in, hoe heb je het nu uiteindelijk op weten te lossen?

Comment

• renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

Jammer dan weer dat de diagonaaltjes niet netjes doorlopen, gemiste kans (en potentieel zwak punt).
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• Gast1401081
                    • Mar 2001
                    • 7999

klein beetje wind had het hele spul op het puntdaktentje geblazen...

Comment

• MusicXtra
                      • Feb 2006
                      • 9316

Originally posted by MennoSWP
                      Aan de onderkant stonden nog zware plantenbakken
                      Die plantenbakken zijn bij een beetje wind ineens helemaal niet zo zwaar..... Even aannemende dat ze 50 kg per stuk wegen.
                      Poten steken een meter uit, statief is 5 meter hoog, om het ding om te krijgen is er slechts 10kg extra druk nodig om de plantenbak los te krijgen bij een windvlaag.

Comment

• qvt
                        • Oct 2009
                        • 721

Originally posted by renevanh
                        Jammer dan weer dat de diagonaaltjes niet netjes doorlopen, gemiste kans (en potentieel zwak punt).
                        Kan bij deze truss geen kwaad
                        There is no substitute for imagination

Comment

• showband
                          • May 2001
                          • 4524

edit *ik moet eigenlijk mijn mond houden*
                          lekker belangrijk!

Comment

• MusicSupport
                            • Feb 2006
                            • 1016

Bewonderenswaardig dat je hier een topic met je twijfels opent en gelukkig terecht wordt teruggefloten en dat je voor een 'veiligere' oplossing bent gegaan. Echter moet ik me wel aansluiten bij de heren hier. Met een beetje wind had dit als een prima wapperende vlag kunnen fungeren. Die plantenbakjes en afspanningen in hetzelfde vlak als de oppervlakte van het scherm dan halen geen reet uit. Daarnaast durf ik zelfs wel te beweren dat met wat windkracht erbij de kokers van de VMB's dan prima kunnen knikken op die hoogte. Je hebt wel binnen de SWL gewerkt maar geen risico afgedekt...
                            Daarnaast ben ik niet zo goed bekend met Martin Audio maar als de toppen op deze foto die knoepers van 70KG zijn dan staan ze akelig hoog en verkeerd op een K&M standje met een maximaal hefvermogen van 50KG...
                            d&b Audiotechnik

Comment

• Joost van Ens
                              • Jan 2001
                              • 628

Zo veelste is gedaan en goed gegaan foto. Aan de ts nu het feit om even de tabellen of rekentechnische krachten on line te zetten zo dat wij allen weten dat een led scherm aan driehoek truss op 2 stevige vmb statieven buiten, geen probleem is voor de volksgezondheid. Na alle waarschuwingen het lef hebben om een foto te plaatsen en er trots op te zijn??!! Reken sommen wil ik zien, en wel heel snel. Anders ben je de P. van prutser nog niet eens waardig. (En die sommen hoor je op pappier/computer te hebben voor dat je dit bouwt. dus plaatsen is een simpele ctrl c- cntrl -v handeling. Kan dus geen dagen duren!

Comment

• daviddewaard
                                • Mar 2008
                                • 627

zo wat een knap staaltje prutswerk op die foto, , levensgevaarlijk!!!!!
                                dit soort lieden moeten een verbod krijgen om uberhaupth ooit nog een truss aan te raken.
                                A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

Working...