voor het inhangen ven een takel voor de line-array in de wings heb ik een valbeveiliging nodig. het zal vrijwel alleen daarvoor gebruikt worden. wie kan mij adviseren?
Valbeveiliging
Collapse
X
-
Even bellen met: Toprek Rigging | Stage&Theatre Rigging of Home - Mennens staalkabel-, hijs- en heftechniek
Succes!"Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder" -
Misschien je vraag iets duidelijker stellen?
Welke wings? Van een podium waarschijnlijk, maar welk podium dan?
Maar de vervolgvraag is natuurlijk:
Als je al niet weet hoe je jezelf door een dak moet bewegen, weet je dan wel wat je aan het doen bent met rigging? Voor je het weet hang je ergens 1000kg per kant in een podium tenslotte!Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).Comment
-
MEEO Audio Licht Rigging,
Mark van der Werff
GroningenComment
-
Comment
-
en hoe hang je dan die valbeveiliging op?
kijk eens op:
TRACTEL: Werken op hoogte, VERTYTRAC
Mennens is meestal niet zo een goed idee!Comment
-
o hee je hebt gelijk, dat wist ik nog niet....Comment
-
klimmen. jezelf zekeren aan stijger werk. klimmen etc en dan naar bovenen hoe hang je dan die valbeveiliging op?
kijk eens op:
TRACTEL: Werken op hoogte, VERTYTRAC
Mennens is meestal niet zo een goed idee!Comment
-
valbeveiliging versus positioneren
Zoals ik hier begrijp gaat het toch om 2 verschillende zaken. Je wilt de steiger of constructie in klimmen en dan eenmaal boven jezelf positioneren. Om naar boven te klimmen kun je MGO's klaphaken gebruiken die via een absorber aan het harnas bevestigd wordt. Om jezelf te positioneren heb je een Petzl grillion of iets dergelijks nodig.
Niet te verwarren nmet elkaar!
Ik zou beginnen met het verkrijgen van een goede uitleg hoe de verschillende items te gebruiken
gr Willem CrewpointComment
-
dus als ik :
Valbeveiliging-store.nl
en een harnas:
Valbeveiliging-store.nl
koop kan ik veilig naar boven een een hangpuntje maken?Comment
-
Bel ze even op en laat je adviseren door hun. Ik krijg het idee dat je niet goed/niet weet wat te doen op hoogte, laat staan welke materialen je daarbij moet gebruiken.
Als je even met hun contact op neemt, en vraagt wat mogelijk is betreft training/adviseren ed. dan kunnen hun je prima verder helpen!Comment
-
Comment
-
rmn
als je 2x de 1e koopt, en 1 keer de 2e
kan jij bij goed gebruik prima naar boven en je ding doen.
en wat goed gebruik is, kan je zelf goed uitzoeken
Comment

Comment