Beatrix 25 jaar in dienst

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

Zo vandaag lekker gewerkt, en een ik heb en behoorlijk aantal foto's genomen, maar hier even de "leukste" 5
    By the way, het was geen 35 meter hoog,maar slechts 27....

Hier zie je het 'master grid' omlaag in aanbouw,dit komt dus boven de vips te hangen....

hier zie je het mastergrid omhoog,met alle takels omlaag:

hier zie je het mastergrid vanaf 38 meter hoogte (hoger ging de hoogwerker niet) in aanbouw zie je de enorme luifel die over het vip deck heen komt zodat ze wel droog zitten allemaal !!

Hier zie je de mainstage vanaf 38 meter hoogte, en die 25, tja, die heb ik dus gemaakt [8D][8D][:I]

en dit is de linker vidiwall toren, daarin komt in het bovenste vak een led screen te hangen van 4000 kg....

Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....

Comment

• rene.derksen
      • Feb 2004
      • 649

Non de sjesus... met hoeveel hijskranen werd dit gedaan...?
      Licht is altijd zwaar.

Comment

• beyma
        • Oct 2002
        • 1614

citaat: met hoeveel hijskranen werd dit gedaan...?
        Er is één mobiele bouwkraan geweest, maar dat was maar voor een paar dingen, de rest is gewoon via de groundsupport omhoog gegaan, dus via de torens die je ziet staan....

Elke toren heeft een 2 tons CM Lodestar onder in zitten,en met een kabel en katrol gaat het omhoog.

Oja, mocht iemand ontdekken dat er geen kruislingse tui draden tussen de torens zitten, die zitten er nu dus wél in hoor !

Comment

• Jeroen de Goei
          • Oct 2004
          • 376

Ik heb ook nog wat foto,s vanaf de grond.
          (van buiten de hekken)

Comment

• DJ_Compact
            • Jan 2004
            • 234

Ow, dus daar is ons belastinggeld naar toe

Ziet er erg goed uit!
            Mjaaaa....

Comment

• LodeS
              • Jan 2005
              • 45

Ik zal der strx is langslopen.. Ziet er indrukwekkend uit!

Comment

• Upgrading your system
                • May 2003
                • 1684

Dat zijn echt vette foto's om te bekijken, Helemaal super, je hebt je belofte meer dan waard gemaakt.. ik ga ze ff goed bekijken, en kom vast nog op wat vragen..

en 27 mtr.. dat schiet ook niet op [:P]
                Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• beyma
                  • Oct 2002
                  • 1614

Dank je wel, het rigging gebeuren is nu voorbij, dus ik ga maar een ander topic openen in het daartoe behorende forum, want die wapperlampen en line array's willen jullie vast ook wel even bekijken[]

Comment

• rinus bakker
                    • Mar 2002
                    • 5429

Hallo Martijn,

zo gemakkelijk kom je er niet af....

ik zie in het 'publieksdeel een soort van overkapping en daaraan een vracht takels...
                    waar dien(d)en die voor -
                    en zitten die bobo's soms toch droog als het gaat regegen?
                    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• beyma
                      • Oct 2002
                      • 1614

Oke, ik zal nog even zoeken naar wat meer foto's die op dit forum deel thuis horen..

En inderdaad, die enorme constructie is om ALLEEN de koninging en haar gasten droog te houden, het publiek staat op afstand te kijken naar de ledscreens hoog in de torens links en rechts.

Die schermen hingen vanmiddag dus los in de takels,vrolijk in de wind wapperend, en dan hangt er toch 4000 KG OP 25 meter hoogte heen en te gaan, schijnt dat er dan 400 Kg per BF windkracht bij komt aan gewicht [:0] (schermen zitten nu inmiddels wel vast met spanratelbanden)

En dus nog wat meer algemene foto's voor de liefhbbers:

de overkapping van binnen:

Hier zie je "mijn" 25 vanaf de achterkant

En een toren zonder omkleding

En dan nog deze van een paar klimgeiten die voor ons de schuine constructie gestoffeerd hebben !! Ze vonden het nog leuk om te doen ook!!

Als je nog ergens een detail van wilt hebben dan hoor ik het wel Rinus

Comment

• wallie
                        • Dec 2004
                        • 51

jemig en dan zeggen dat het koningshuis geen geld meer heeft

trouwens, wie heeft dit opgebouwd? welk bedrijf??
                        ~~
                        Ewald

"...But a cow is not entirely full of milk; Some of it is hamburgers!" - Jim the Security Guard "

Comment

• badboyscrew
                          • Aug 2000
                          • 304

Koningshuis geen geld of wel geld heeft er niks mee temaken.
                          Weten we nu allemaalweer waarom we zoveel belasting betalen.
                          groeten alex

Als je de bank 1000 euro schuldig bent, heb jij een probleem. Maar als je de bank een miljoen euro schuldig bent, hebben zij een probleem.

Comment

• Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

och, deze belasting komt weer aan de goeie branche ten goede.
                            En die paar knaken op het totale budget van 500 miljard euri....

Maak er een leuk feestje van, dan heb je er ook nog wat aan...
                            en nou maar hopen dat de zon schijnt...

Comment

• Drive inn tnt
                              • Sep 2003
                              • 1082

Wat een spul allemaal. Machtig om te zien allemaal.
                              Wat was is rol precies in dit hele festijn?
                              Waar dienen die plasmaschermen in die overkaping eigelijk voor?
                              Als dat een beetje omhoog gaat zie je daar niks van.
                              Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• beyma
                                • Oct 2002
                                • 1614

Nou die plasma's zie je echt wel hoor !

En 500 miljard is wel wat veel hoor Mac, het was laatst op het nieuws dat het koningshuis dit jaar 84 miljoen kost, kom je op zo'n 2,3 ton per dag..... maar daar wil ik eigenlijk geen woorden aan vuil maken,het gaat hier om deze productie !

Mijn rol daarin, tja decorbouw he ! dus alle stoffering,wanden, logo's enz.

citaat:wie heeft dit opgebouwd? welk bedrijf??
                                Voor een preciese lijst kijk maar op de aftiteling van het programma,maar omgeveer :

StageCO , NOB decor, Dutchview, United broadcast, Martin rental, Chain,Ampco enz enz onder leiding van Sight Line productie's , in opdracht van de gemeente Amsterdam, dus die betalen het eigenlijk.....

Comment

Working...