pre X-mos

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-BJ-sl
    • Jul 2004
    • 172

die plastic was niet van ons dat had de organisatie zelf gedaan ze wouden deze zelfs hoger maken .
    het probleem was dat er normaal iets anders was voorzien qau constructie maar dat was met 4 liften en er waren er 2 weggevallen.
    de lichtsturing bestond uit de scenesetter en de pc met de programke om het intillegent aan te sturen
    en ja er waren wel degelijk filterhouders gebruikt

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Daar is onze topicstarter, wat e-mail toch al niet kan doen
      Fijn dat je dan toch weer wat tijd voor je topic neemt en onze vragen wilt beantworden.

citaat:Geplaatst door DenB freak

die truss ligt er boven op omdat we niet echt meer hoger konden gaan.
      de konstructie lag vooraan op 2 VMB's en hing achteraan op met 2 takels
      En lag dat er dan los boven op want ik zie nergens op de foto's iets van een montage?
      Hoe hangt die truss er tussen vast met de scans, is dat een spanband?
      Wat vond je een mooi resultaat aan deze productie?
      Heb je een lijstje van wat jullie er hadden staan/hangen?
      Iemand vroeg ook naar de berekening maar daar ben ik niet in thuis maar wel leuk voor de vrager om deze te beantwoorden en leer ik hier misschien ook gelijk wat bij over een ander vakgebied, al is het maar dat ik het een beetje begrijpt als een rigger wat verteld op een lokatie

Neem vooral even de tijd om alle vragen te lezen en te beantwoorden, het zijn er best een paar ondertussen op de vorige pagina's

Comment

• DJ-BJ-sl
        • Jul 2004
        • 172

nee dat zijn geen spanbanden maar van die straps die hier voor dienen .
        Die berekeningen ben ik zelf ook niet in thuis maar k weet wel dat die vmb's iets van een 750kilo mochten hebben ,dacht ik toch . ik heb dat toen ook maar opgevangen hier op het forum

Comment

• DJ-BJ-sl
          • Jul 2004
          • 172

nog maar eens duidelijk maken dat er offerte was gemaakt voor een andere zaal ,toen we plotseling kregen te horen dat het een andere zaal zou zijn. maar die 24 stukken truss moesten erin en die scans op 2 liften en met 2 takels die niet aan het plafond konden.
          daarop ziet het er op de foto misschien rommelig uit maar op lokatie zag het er mooi uit

Comment

• DJ-BJ-sl
            • Jul 2004
            • 172

nog eens een lijstje maken (had ik al gedaan maar ik zie het zelf ook niet).

licht : 2x sixbar , 2x spiegelbol , 4x dmx-bar , 10x scan 218 , allerhande kleine dingen zoals blacklights , par 36's om de trussen uit te lichten , enz.
            rigging : 24x truss 3m , 2x VMB ,2x takel , buisklemmen en straps
            geluid : 4x zeck dubbel 18" sub met erboven op 2 D500's en 2 stage lines mee gevlogen ,rodec mengtafel , 2x technics sl 1200 en cd speler van sinq en nog een monitor voor de dj's

Comment

• DJ-BJ-sl
              • Jul 2004
              • 172

dat die scans zo op een kluitje hangen ligt aan de foto's omdat die onder een hoek zijn genomen .in werkelijkheid was dit heel anders want dat was een truss van 12m waar die aan hingen .(dacht 12 kan ook 9 zijn geweest.)

Comment

• vasco
                • Oct 2003
                • 2567

citaat:Geplaatst door DenB freak

nee dat zijn geen spanbanden maar van die straps die hier voor dienen .
                Die berekeningen ben ik zelf ook niet in thuis maar k weet wel dat die vmb's iets van een 750kilo mochten hebben ,dacht ik toch . ik heb dat toen ook maar opgevangen hier op het forum
                Ik ben geen rigger maar iets zegt mij hier dat er dus op de gok is gewerkt en niet met verstand. Je geeft zelf aan dat je niet weet hoe je dit moet berekenen, dacht dat ze toch wel 750Kg mochten hebben van horen zeggen en toch werk je er mee maar daar kunnen andere misschien meer over zeggen. Wat ik wel weet is dat er veel mensen onder staan en als het misgaat heb je een heel groot probleem dus lijkt het mij beter te weten wat je doet dan te gokken. Een verzekeringsmaatschappij zal geen genoegen nemen met dit heb ik van horen zeggen.

Trouwens al eens gehoord van editten van je bericht [)]

Comment

• Orbis
                  • Feb 2004
                  • 217

een VMB statief dat 750 kg mag en kan hebben?
                  Daar zou ik dan toch graag even het type e.d. van weten, het is niet echt duidelijk op de foto's maar als je over een VMB statief praat schat ik dat het maximale gewicht eerder rond de 200 kg zal liggen!
                  sex, drums & rock \'n\' roll

Comment

• DJ-BJ-sl
                    • Jul 2004
                    • 172

sorry verkeerd uitgedrukt geen statief maar een lift en ik denk dat die echt wel meer dan 200 kg mogen hebbe mss geen 750 zoals ik had opgevangen maar wel meer als 200

Comment

• DJ-BJ-sl
                      • Jul 2004
                      • 172

nogmaals sorry .
                      ik heb zelf even gezocht op google en vond een lift die er op lijkt op newline. ...
                      en deze mocht inderdaad maar 200kg hebbe .
                      maar ik weet dus niet welk type er bij replay is aangezien ze niet van mij zijn

Comment

• Orbis
                        • Feb 2004
                        • 217

bedoel je nu met 'lift' een zwaar wind up statief als bvb vmb TE075 zoals dit:
                        [imghttp://www.stagesystem.be/verhuur/Vmb074.jpg[/img]

of een ground support of tower systeem?

check anders gewoon even welk type eropstaat...

Comment

• DJ-BJ-sl
                          • Jul 2004
                          • 172

nee zo een zwaar wind up statief
                          Maar volgende keer als ik weer daar ben zal k ff het type checken

Comment

• Orbis
                            • Feb 2004
                            • 217

Dan is jouw 750 kg sowieso heel erg oversized!

Bij mijn weten mag het grootste vmb statief max 300 kg hebben...

Comment

• DJ-BJ-sl
                              • Jul 2004
                              • 172

ja inderdaad.
                              maar ik had dat van die 750kg zoiezo ergens opgevangen en dit zou mss nog kunnen maar dan is het gewicht dat de lier maximaal mag hebben (dit word er meestal bij vermeld).Maar ik geef zelf toe dat 750 als nom. gewicht wel erg veel zou zijn

Comment

• jo vaes
                                • Jul 2002
                                • 221

Ik zeg 1000 kilo, is er iemand die meer wil bieden ...????[xx(]
                                Alles gaat ... als je maar genoeg betaald...

Comment

Working...